Gå til innhold

Bør kutte han ut, men er det naturlig å si noe?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har chattet mye og tekstet mye med en mann som sier han er på vei ut av et forhold. Jeg får omtrent bare komplimenter på utseende, og han har hintet om at han har lyst til å kysse meg. Det vil jeg ikke før han er ute av forholdet. Samtidig snakker vi omtrent fra morgen til kveld om alt mulig rart og han virker interessert i mitt liv. Jeg synes han er utrolig sjarmerende og er redd jeg allerede liker han FOR godt. Har aldri følt meg så tiltrukket av noen før.

Vanligvis har jeg sendt han melding først, men nå i dag ventet jeg og så om han ville ta initiativ til å sende først. Det gjorde han for noen timer siden. Samtidig har jeg ved andre anledninger sett at han ser lenge etter unge damer, jeg er ganske ung selv. Tenker på han hele tiden og nå svarte jeg han veldig kort og kjølig på de siste meldingene, før jeg angret og skrev mer hyggelig. Nå svarer han ikke.

Hadde jeg lest dette som utenforstående ville jeg selvfølgelig tenkt at han sikkert ikke har noen planer om å gå ut av noe forhold, men ser etter en mulighet til å være utro. Og at jeg moralsk sett absolutt burde holde meg langt unna. Men hvordan skal jeg "avslutte"? Bør jeg bare slutte å svare om han sier noe mer, eller skrive en melding og forklare? Han fortalte ikke om kjæresten før etter vi hadde vært på middag sammen for noen dager siden... Synes det gjør skikkelig vondt, faen at jeg må like han. Han har meg i sin hule hånd omtrent. Er så svak.

Anonymous poster hash: 605d8...2f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare si at du ikke vil ha noe å gjøre med en som er i et forhold.

Bare tenk deg om du hadde vært i forholdet med ham, da kunne du aldri stolt på hva han ville gjort. Plutselig var han på middag med ei annen dame uten at du visste om det, og fortalte henne at han var singel/på vei ut av forholdet med deg os.v.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike menn er gjerne ikke på vei ut av noe forhold. Det er bare noe de sier for å holde damene på gress eller for å få seg et nyp.

Beste er å ikke ta kontakt eller oppfordre til mer kontakt.



Anonymous poster hash: 95d33...aa2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare si at du ikke vil ha noe å gjøre med en som er i et forhold.

Bare tenk deg om du hadde vært i forholdet med ham, da kunne du aldri stolt på hva han ville gjort. Plutselig var han på middag med ei annen dame uten at du visste om det, og fortalte henne at han var singel/på vei ut av forholdet med deg os.v.

Huff, ja. Veldig veldig sant. Takk for det. Må bare bite tennene sammen og si det.

Anonymous poster hash: 605d8...2f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike menn er gjerne ikke på vei ut av noe forhold. Det er bare noe de sier for å holde damene på gress eller for å få seg et nyp. Beste er å ikke ta kontakt eller oppfordre til mer kontakt. Anonymous poster hash: 95d33...aa2

Ja, det er vondt å innse det, men jah... Dustemann

Anonymous poster hash: 605d8...2f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville i alle fall skrevet hvorfor jeg ikke orker ha mer kontakt, for å deretter gjøre det enklest mulig for meg å holde meg unna: slette ham som kontakt overalt.

Han er høyst sannsynlig ikke noe å ta vare på, om han flørter med andre (deg) mens han er i et forhold med noen andre. Som Noope skrev her over; du kunne jo aldri stolt på ham.

Så kutt ham ut, og innse at det virkelig er det beste for deg - og at du kan finne noe bedre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville i alle fall skrevet hvorfor jeg ikke orker ha mer kontakt, for å deretter gjøre det enklest mulig for meg å holde meg unna: slette ham som kontakt overalt.

Han er høyst sannsynlig ikke noe å ta vare på, om han flørter med andre (deg) mens han er i et forhold med noen andre. Som Noope skrev her over; du kunne jo aldri stolt på ham.

Så kutt ham ut, og innse at det virkelig er det beste for deg - og at du kan finne noe bedre.

Takk. Trenger fornuft!!!!

Anonymous poster hash: 605d8...2f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heter'n Per?

Anonymous poster hash: f76b4...6ad

Nei.

Anonymous poster hash: 605d8...2f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt på vei ut av forholdet er han, det er det første du må vektlegge. Er han på vei til å flytte ut, de har snakket om det osv så kjør på. Er dette noe han vurderer så bør du legge på røret og si han kan ta kontakt når han faktisk er ute av forholdet.

Du burde ha funnet ut av dette FØR du satt i gang og rotet deg inn i en verden av oppmerksomhet fra han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt på vei ut av forholdet er han, det er det første du må vektlegge. Er han på vei til å flytte ut, de har snakket om det osv så kjør på. Er dette noe han vurderer så bør du legge på røret og si han kan ta kontakt når han faktisk er ute av forholdet.

Du burde ha funnet ut av dette FØR du satt i gang og rotet deg inn i en verden av oppmerksomhet fra han.

Men det er jo så lett å si nå i etterkant. Når man blir sjekket opp regner man jo med at den som gjør det er singel.

Anonymous poster hash: 605d8...2f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo så lett å si nå i etterkant. Når man blir sjekket opp regner man jo med at den som gjør det er singel.

Anonymous poster hash: 605d8...2f7

Da har du lært at du ikke skal regne med det. Det er faktisk ganske mye man ikke skal regne med, og jo flere erfaringer man får, jo lettere er det at det blir enda vanskeligere å treffe noen fordi man har alle de dårlige erfaringene..

Og folk lurer på hvorfor man skal benytte seg av hjelp fra datingrådgivere når man dater...... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du lært at du ikke skal regne med det. Det er faktisk ganske mye man ikke skal regne med, og jo flere erfaringer man får, jo lettere er det at det blir enda vanskeligere å treffe noen fordi man har alle de dårlige erfaringene..

Og folk lurer på hvorfor man skal benytte seg av hjelp fra datingrådgivere når man dater...... :rolleyes:

Ikke vær spydig da :) Er ganske ung, som sagt. Men takk for dine innspill.

Anonymous poster hash: 605d8...2f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oh yeah og neste gang er du som ikke vet at han ikke vil mer og sitter og overlapper med neste bytte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vær spydig da :) Er ganske ung, som sagt. Men takk for dine innspill.

Anonymous poster hash: 605d8...2f7

Ung men ikke naiv, og det er en bra ting! Ingen skade har skjedd med dette, fordi du avsluttet det før det startet. Bare gå videre og let videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ung men ikke naiv, og det er en bra ting! Ingen skade har skjedd med dette, fordi du avsluttet det før det startet. Bare gå videre og let videre :)

Takk.

Anonymous poster hash: 605d8...2f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...