Gå til innhold

Dritseint med Edel på TV2 mandag kveld.Hva synes dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ble skuffet. Synes ikke det var særlig underholdende.



Anonymous poster hash: 01573...c8f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns Edel-figuren er utrolig irriterende og bytter kanal dersom hun er på skjermen, så det programmet styrer jeg langt unna.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Syns det var litt delt. Noe var morsomt og noe var bare teit og kleint. Syns Edel er litt morsom i små doser, men det blir litt for mye mus og rumpehumor til tider.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har valgt å ikke se på det. Synes det er veldig barnslig "humor", og Edel er bare irriterende og gjentar seg selv hele tiden. Synes det er utrolig at det programmet faktisk eksisterer.



Anonymous poster hash: a746d...136
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Står på i bakgrunnen nå, for et kleint program!



Anonymous poster hash: 2141f...c51
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke ord for hvor utrolig dårlig det er. Blir for mye dåse og barnslig humor… Synes det er dritkleint



Anonymous poster hash: db51a...d19
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurgemeie

Hahaha, jeg syns faktisk det var litt morsomt. Ler mye mer av hu, enn av Ylvis-brødrene f.eks (DE er kleine, syns jeg).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gurgemeie

Og er det ikke sånn at man ikke er voksen før man tør å være litt barnslig? Er alle så pripne, liksom? Virker litt "stuck-up", men det er nå bare min mening da :fnise:

Endret av Gurgemeie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HeiHade

wow. dette var første og siste gang for min del. klarte ikke le en eneste gang. synes synd på han utenlandsreporteren som var der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pinlig å se på. Skjønner ikke at de får med tilsynelatende oppegående gjester på dette. Eller er Norge et så lite land at de føler seg nødt til å stille opp på de få programmene som går? Siden alle kjenner alle mener jeg.



Anonymous poster hash: 40ad5...75c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og er det ikke sånn at man ikke er voksen før man tør å være litt barnslig? Er alle så pripne, liksom? Virker litt "stuck-up", men det er nå bare min mening da :fnise:

Enig. Ser at det er mange som synes dette er så barnslig. Men hvorfor er folk så opptatt av at humor ikke må være barnslig? Må virkelig all humor være så forbasket voksen og intellektuell for at det skal være verdt å le av? Ser for meg at mange av dere er av den litt selvhøytidelige og kjedelige sorten. Jeg misliker sterkt mennesker som alltid skal være så sarte og pripne hele tiden. Synes det virker veldig påtatt. Dere vil holde på fasaden, og ikke fremstå som barnslig. Nei, Gud forby! Selv har jeg passert 40, men ler likevel høyt av vulgær og "barnslig" humor. Jo, mer vulgært det er, jo bedre er det :)

Anonymous poster hash: 1fd58...256

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Ser at det er mange som synes dette er så barnslig. Men hvorfor er folk så opptatt av at humor ikke må være barnslig? Må virkelig all humor være så forbasket voksen og intellektuell for at det skal være verdt å le av? Ser for meg at mange av dere er av den litt selvhøytidelige og kjedelige sorten. Jeg misliker sterkt mennesker som alltid skal være så sarte og pripne hele tiden. Synes det virker veldig påtatt. Dere vil holde på fasaden, og ikke fremstå som barnslig. Nei, Gud forby! Selv har jeg passert 40, men ler likevel høyt av vulgær og "barnslig" humor. Jo, mer vulgært det er, jo bedre er det :)

Anonymous poster hash: 1fd58...256

jeg er langt i fra prippen :P men denne humoren her er bare kjedelig, sitter jo og lurer på om de som gjester programmet blir betalt for og le av dårlige vitser :S

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke først og fremst de vulgære formuleringene til Edel som er det morsomme- men den totale mangelen på selvinnsikt :D

Anonymous poster hash: a452d...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...