Gå til innhold

Hvis du ikke hadde visst om denne kjendisen, hvor gammel hadde kjendisen sett ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En tråd for å tippe alder hvis en later som at kjendisen er ukjent. Kan ta både norske og utenlandske.

Begynner med henne:

http://instagram.com/p/tik3ZhgsYQ/

Nr 3 fra venstre.

Jeg hadde tippet 35 år. Neste som tipper, må poste et nytt bilde.

Anonymous poster hash: be621...eaa

Anonymous poster hash: be621...eaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En tråd for å tippe alder hvis en later som at kjendisen er ukjent. Kan ta både norske og utenlandske.

Begynner med henne:

http://instagram.com/p/tik3ZhgsYQ/

Nr 3 fra venstre.

Jeg hadde tippet 35 år. Neste som tipper, må poste et nytt bilde.

Anonymous poster hash: be621...eaa

Anonymous poster hash: be621...eaa

Hvorfor skal du vite det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste at det kom til å være fotballfrua.

Enda en kreativ metode for å påstå at hun ser gammel ut.

OK, dere følger ikke reglene for tråden, så da får jeg ta neste.

http://instagram.com/p/thjSZbQPHK/

Jeg tipper 21 år.

Anonymous poster hash: be621...eaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25-30. Flott haug med damer :)Anonymous poster hash: 351d9...e1c

Hun er 27. Neste bilde er postet, du kan ente tippe eller komme med rett alder og poste et nytt bilde.

Anonymous poster hash: be621...eaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan man svare om man faktisk ikke aner hvem bildet er av, eller blir det 'juks'? Til nå har jeg bare ant hvem det første bildet var av, og det tok litt tid.



Anonymous poster hash: 9bca4...942
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man svare om man faktisk ikke aner hvem bildet er av, eller blir det 'juks'? Til nå har jeg bare ant hvem det første bildet var av, og det tok litt tid. Anonymous poster hash: 9bca4...942

Ja, helt greit :)

Bruker vi ikke begrepet "kjendiser" litt løst her?

Det er jo sånn Norge er. Tone Damli er kjendis liksom...for hva? Så i denne tråden kan A-å-kjendiser være med.

Anonymous poster hash: be621...eaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, helt greit :)

Det er jo sånn Norge er. Tone Damli er kjendis liksom...for hva? Så i denne tråden kan A-å-kjendiser være med.

Anonymous poster hash: be621...eaa

Det er litt tåpelig å stille spørsmål ved hvorfor Tone er kjendis, da det er helt åpenbart. Hun kom på andreplass i Idol og var deretter med på Skal vi danse som hun også dro inn sølvmedaljen på. Så ga hun ut en del musikk, for så å delta på Grand Prix - der hun ironisk nok kom på andreplass nok en gang. I senere tid har hun vært på en haug av magasinforsider, hatt et langt forhold til Norges mest kjente skuespiller med et medfølgende offentlig brudd.

Om du skal stille spørsmål til noe ved Tone så må det være sangstemmen hennes, da denne ikke er så sterk, men å si "hvorfor er hun kjendis" blir for dumt.

Anonymous poster hash: 3039a...f63

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

×
×
  • Opprett ny...