Gå til innhold

EL test


Gjest crem

Anbefalte innlegg

hei :)

jeg bare lurte på at når man tar el-tester, og det kommer en svak testsstrek (vet at det betyr negativ), har man LH hormonet i kroppen da, og betyr det at man kan få eggløsning? eller ville denne svake streken kommet uansett? har testet for el to ganger nå, og begge gangene har det kommet en svak strek.. og lurer på om jeg har mulighet til å få eggløsning i det heletatt på grunn av bruk av p-sprøyte tidligere.. er ca. 9 mnd siden jeg tok den siste p-sprøyta om det skal ha noe å si.. har hatt ca. 6 menstruasjoner..

vet at dette kanskje ble litt surrete, men takker for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange får strek hele måneden, andre får strek når det nærmer seg eggløsning.



Anonymous poster hash: ec9e8...7f8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange får strek hele måneden, andre får strek når det nærmer seg eggløsning.

Anonymous poster hash: ec9e8...7f8

okay, men vet du om jeg kanskje kommer til å ha eggløsning denne måneden da? eller om jeg bare har LH i kroppen normalt, men likevel ikke kan få eggløsning?

jeg vet at du ikke kan vite denne 100 %, bare greit å få litt svar på det... testen for eggløsning nå akkurat, og denne gangen var streken litt sterkere, men fremdeles negativ.. kan dette bety at jeg nærmer meg eggløsning? :)

tusen takk for at du svarte meg forressten :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan bety at det nærmer seg eggløsning ja. Men det er viktig å huske at selv positiv eggløsningtest ikke er noe garanti for at eggløsning faktisk finner sted. Det er også noen som aldri får positiv test til tross for at de har eggløsning.

Anonymous poster hash: ec9e8...7f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan bety at det nærmer seg eggløsning ja. Men det er viktig å huske at selv positiv eggløsningtest ikke er noe garanti for at eggløsning faktisk finner sted. Det er også noen som aldri får positiv test til tross for at de har eggløsning.

Anonymous poster hash: ec9e8...7f8

hehe tusen takk for svar :) skal slutte å stress så fælt med det, og satse på at jeg får eggløsning snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...