Gå til innhold

Hvordan foretrekker du biffen din?


Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer veldig an på biffen (altså hvilken type biff det er).

Indrefilet får gjerne være rå, mens litt sigere kjøtt er best medium.



Anonymous poster hash: 55fd5...3c2
Skrevet

Seigere*



Anonymous poster hash: 55fd5...3c2
Skrevet

Liker den medium mot rå, den skal ha en saftig stekeskorpe utenpå og være rosa mot rød innvendig.

Skrevet

Medium rare er det perfekte for meg. Men skal ganske mye til før jeg synes det ikke er godt, uansett hvor lite eller godt stekt det er.

Skrevet

Spiser kun biffen rå.
Gleder meg stort til å kunne spise biff igjen, ja! :jepp::sikle:

Gjest Uhumskheter
Skrevet

Stekt til en skosåle. Svart utenpå, tyggegummi inni.

Skrevet

Medium rare, kansje litt mot rå :) nam!

Skrevet

Liker ikke om biffen blir for blodig, men ligger nok mellom medium til medium rå.

Skrevet

Whatever, så lenge den ER stekt.. Kan være alt fra rare til well done.. Biff er godt omtrent uansett.

Skrevet (endret)

Medium rare :) På favorittrestauranten min tar jeg den aller helst rare, da den faktisk er varm inni, og ikke iskald inni som mange restauranter tydeligvis tror rare skal være :fnise:

Edit:
I hvertfall aldri Well Done. Bortkastet å steke godt kjøtt til det blir tørrt :plystre:

Endret av PrinsesseNila
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...