Gå til innhold

Hverdagen med vannmelonen på utsiden

Nautika

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:daane: Det gikk akkurat opp for meg at med 10 uker har jeg nesten unnagjort en fjerdedel av svangerskapet :sjokkert:

Herligheten det går fort nå! Er så glad for at det går riktig veien for deg nå - det fortjener du! uke 10 er den nye magiske grensen har jeg hørt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 10 uker :strix:

Magen blir litt mer gravid med mammabukse på ja ;D

Edit: feil i kode.

Endret av lillemeg90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herligheten det går fort nå! Er så glad for at det går riktig veien for deg nå - det fortjener du! uke 10 er den nye magiske grensen har jeg hørt ;)

Jaa 10 er den nye magiske grensen, Og maner like sikker som i uke 12 :D

Og HURRA for 10 uker!!! :D

Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg håper at 10 uker gjør at vi er litt mer på den sikre siden. Bare 13 dager til tidlig ultralyd :hoppendeglad:

Over til noe annet: Det er ingenting som passer bedre halv tre på natta enn å våkne opp til lyden av at bikkja tisser i senga :hund::sukk: Heldigvis var det bare på M sin dyne så vi slipper å styre med å vaske overmadrassen (enda en gang). Han sier jo ikke i fra engang! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første magebilde, litt gravidmage og masse luftmage :P 10+1
Er det rart jeg syns det er vanskelig å skjule? :gravid:

Endret av Nautika
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk alle annen :sjenert:

Jeg fikk tilbakemelding fra sjefen angående lønnsoppgjøret i dag, jeg får ihvertfall noen tusenlapper til så jeg kommer opp på (over?) nivået til begynnerlønnsanbefalingen :nigo: Det lønner seg å grine foran sjefen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se på den'a! :gravid:

Nesten litt misunnelig! Jeg er 6 uker lengre enn deg, og har ikke så mye å skryte av :fnise:

Nå har jeg litt å bygge på fra før, så når det kommer litt ekstra luft i magen tyter det ut :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...