Nautika Skrevet 3. mai 2015 Forfatter #1361 Del Skrevet 3. mai 2015 40 dager til termin, og jeg er offisielt høygravid 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 3. mai 2015 Forfatter #1362 Del Skrevet 3. mai 2015 (endret) Nå har jeg fått sendt avgårde bestilling på stelleveske, solkalesje og vognorganisator Stellevesken var ikke på lager akkurat nå, men jeg håper det ikke er så altfor lenge til den kommer på lager Ellers begynner utstyrslisten å få mange overstrykninger. Dette er det jeg vet vi mangler nå: Bilspeil Gallesåpe Ny madrass til vugge Nattlampe Oppbevaringskurver til stellebord Purelan Termometer Nesesuger? Paracet Neglklipper Bepanthen/Inotyol Bind til renselse Bleier Myggnetting (svigermor har fått beskjed at vi trenger) Sengetøy i sprinkelseng-størrelse (svigermor har fått beskjed at vi trenger) Babynest (svigermor har fått beskjed at vi trenger) bæresele (ergobaby, kan vente) vognpose (kan vente) sengekant (kan vente) saueskinn (kan vente) Utover dette tror jeg vi (les: jeg) har kontroll på det meste Endret 3. mai 2015 av Nautika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. mai 2015 #1363 Del Skrevet 3. mai 2015 Allerede høygravid? Ikke lenge igjen nå. Det ser ut som om du har kontroll på hva dere mangler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 3. mai 2015 #1364 Del Skrevet 3. mai 2015 Gallesåpe? Hva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 3. mai 2015 Forfatter #1365 Del Skrevet 3. mai 2015 Gallesåpe? Hva er det? Det skal visstnok være veldig bra for å fjerne flekker på ulltøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 3. mai 2015 #1366 Del Skrevet 3. mai 2015 Wow, gratulerer som høygravid! Nå er du snart i mål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 4. mai 2015 #1367 Del Skrevet 4. mai 2015 Gratulerer som høygravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 4. mai 2015 #1368 Del Skrevet 4. mai 2015 Høygravid! Kjøp nesesugeren fra Otribaby, hvor du suger selv, føles kanskje ekkelt, men du får ikke i deg noe og regulerer godt selv. Termometer med fleksibel tupp, samt et pannetermometer er det vi bruker, og det funker bra for oss Og så bruker vi a-derma-krem på litt sårhet og inytol om det er ille. Ikke trengt noe utover det men der er jo alle forskjellige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 4. mai 2015 #1369 Del Skrevet 4. mai 2015 Hurra for å være høygravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 4. mai 2015 #1370 Del Skrevet 4. mai 2015 Høygravid og full kontroll virker det som Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 4. mai 2015 Forfatter #1371 Del Skrevet 4. mai 2015 Høygravid! Kjøp nesesugeren fra Otribaby, hvor du suger selv, føles kanskje ekkelt, men du får ikke i deg noe og regulerer godt selv. Termometer med fleksibel tupp, samt et pannetermometer er det vi bruker, og det funker bra for oss Og så bruker vi a-derma-krem på litt sårhet og inytol om det er ille. Ikke trengt noe utover det men der er jo alle forskjellige. Takk for tips! Det er så sykt rart å være høygravid allerede! Hæ!?! Jeg gravid?!? Fikk mail av butikken der jeg bestilte stelleveske, og den var visst utsolgt fra leverandør. Håper at den snart kommer på lager igjen! Har ikke funnet andre forhandlere som har denne stellevesken i den fargen vi har på vogna... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 4. mai 2015 #1372 Del Skrevet 4. mai 2015 Hurra for høygravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 4. mai 2015 #1373 Del Skrevet 4. mai 2015 Høygravid! Jeg kommer hakk i hæl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 5. mai 2015 Forfatter #1374 Del Skrevet 5. mai 2015 I dag har vi kjøpt inn bleier for første gang (av mange!) Det var sykt stor forskjell i pris, pampers for 9,90, mens libero kostet 22,90. Var tydeligvis en pampers-butikk vi handlet på i dag Får se hva ungen passer etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 5. mai 2015 Forfatter #1375 Del Skrevet 5. mai 2015 (endret) Foreløpig pakkeliste Pakkeliste føde- og barselbag Til føden: Til mor: Helsekort Leppepomade Tyggis Tannbørste+tannkrem Slippers Sjokolade/energi Noe godt å drikke Bikini? Camelbak Mobillader iPad+lader Morgenkåpe Hårstrikk Oppladet kamera Hårbørste Til barsel Til mor: 2 mørke kosebukser (en capri?) 2 ammevennlige langermede overdeler 2-3 singletter Sokker 3 behagelige truser Amme-bh Bind Mykt dopapir Deo Shampo+balsam Ammeinnlegg Til baby: Bilstol+base Ullteppe/helseteppe Lue Bleier Våtservietter Hentesett Endret 26. mai 2015 av Nautika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 6. mai 2015 Forfatter #1376 Del Skrevet 6. mai 2015 (endret) Jeg måtte bare ta et magebilde uten singlet i dag. Det blir nok ikke liggende her så lenge Magen 35+1 *poff* Endret 10. mai 2015 av Nautika 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 6. mai 2015 #1377 Del Skrevet 6. mai 2015 Herregud så fin mage! Gleder meg til min blir så stram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. mai 2015 #1378 Del Skrevet 6. mai 2015 Fint magebilde! Bra pakkeliste til fødebagen! Skal du føde på AHUS? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 6. mai 2015 #1379 Del Skrevet 6. mai 2015 Kjempefin babymage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 6. mai 2015 Forfatter #1380 Del Skrevet 6. mai 2015 Fint magebilde! Bra pakkeliste til fødebagen! Skal du føde på AHUS? Ja, jeg skal føde på ahus, har du noe inside informasjon til hva jeg trenger å ha med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå