kaospåtobein Skrevet 1. desember 2014 #561 Del Skrevet 1. desember 2014 Så bra du fikk 50% sykmelding. Da får du bruke den godt, hvile mye og ta vare på deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 1. desember 2014 #562 Del Skrevet 1. desember 2014 Slapp av og bruk sykemeldingen til å hente deg inn litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 2. desember 2014 Forfatter #563 Del Skrevet 2. desember 2014 Det gjorde godt å kunne sove over 2 timer lengre enn vanlig i dag. Tror vissheten om at jeg kunne stå opp når jeg ville, gjorde at jeg klarte å sove videre de 10-15 gangene jeg våknet. Har faktisk nesten sovet 12 timer i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 2. desember 2014 #564 Del Skrevet 2. desember 2014 Det gjorde godt å kunne sove over 2 timer lengre enn vanlig i dag. Tror vissheten om at jeg kunne stå opp når jeg ville, gjorde at jeg klarte å sove videre de 10-15 gangene jeg våknet. Har faktisk nesten sovet 12 timer i natt Så herlig, du trengte det nok! her blir jeg kjempe dårlig om jeg ikke sover 10-12 timer per natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 2. desember 2014 #565 Del Skrevet 2. desember 2014 Så bra at du fikk sykemelding!! Skal du ha kortere dager, eller tar du et par dager fri? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 2. desember 2014 Forfatter #566 Del Skrevet 2. desember 2014 Det blir nok kortere dager, har ikke fått snakket med sjefen enda, så vi får se. 4 timer på jobb tror jeg at jeg skal klare hver dag. Jeg er fremdeles fryktelig trøtt, men det hjelper å tenke at jeg er ferdig om 3 timer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 2. desember 2014 Forfatter #567 Del Skrevet 2. desember 2014 1 time igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 2. desember 2014 #568 Del Skrevet 2. desember 2014 Snart ferdiiiig !! Wuuuuu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 2. desember 2014 #569 Del Skrevet 2. desember 2014 Jeg elsker mine 50% herfra til månen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 2. desember 2014 Forfatter #570 Del Skrevet 2. desember 2014 Nå er julekort med en stor overraskelse forfattet. Skal bli så rart å sende dem avgårde med visshet om at nå er "katta ute av sekken". Alt blir plutselig så virkelig når jeg snakker med andre enn M at jeg er gravid liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
graving Skrevet 3. desember 2014 #571 Del Skrevet 3. desember 2014 Du kommer til å bli ringt ned de neste dagene av de som har motat julekortet hvor mange har dere sendt til? Vi leverte julekort til foreldre og besteforeldre, og kjenner at med en gang ble det mye mer virkelig, men en deilig følelse også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 3. desember 2014 Forfatter #572 Del Skrevet 3. desember 2014 Vi har sendt til kommende besteforeldre, oldemor og tanter og onkler. Har dere også delt nyheten på den måten, graving? Jeg er spent på reaksjonene. Eneste som er litt dumt er at mine foreldre muligens ikke er hjemme den dagen kortet kommer, men hos min søster som også får kort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 3. desember 2014 #573 Del Skrevet 3. desember 2014 Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 4. desember 2014 Forfatter #574 Del Skrevet 4. desember 2014 Nå vet hele M sin side av slekta det Posten til Nord-norge tok visst bare 1 dag og ikke 2 som vi hadde regnet med, så da var det kommende bestemor som fikk kort først. Hun skal ringe M litt senere i dag, regner med hun er overlykkelig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 4. desember 2014 Forfatter #575 Del Skrevet 4. desember 2014 Både kommende bestemor og kommende oldemor hadde visstnok felt noen tårer da de åpnet kortene 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 4. desember 2014 #576 Del Skrevet 4. desember 2014 så koselig !!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 4. desember 2014 #577 Del Skrevet 4. desember 2014 Så koselig! Tenk for en hyggelig overraskelse da. Jeg hadde begynt å grine selv jeg. Det gjorde jeg forsåvidt da jeg fikk vite at broren min skulle ha barn. Da jeg fant ut at jeg skulle ha barn selv ble jeg bare helt sjokka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leopanter Skrevet 4. desember 2014 #578 Del Skrevet 4. desember 2014 Aw, så utrolig koselig Jeg hadde også begynt å gråte, det der er jo de beste nyhetene man kan få! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 4. desember 2014 #579 Del Skrevet 4. desember 2014 Så koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 4. desember 2014 #580 Del Skrevet 4. desember 2014 Så fantastisk flott reaksjon, det er jo det beste man kan få høre! Veldig bra at de gleder seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå