Teriyaki Skrevet 26. november 2014 #521 Del Skrevet 26. november 2014 Det går nok bra skal du se. Da jeg var sånn 7 uker på vei med O, så sklei jeg på isen, på en litt merkelig måte, også landet jeg rett på skambeinet. Det var sååå vondt! Gikk bra med det som da bare var en liten spire.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 26. november 2014 #522 Del Skrevet 26. november 2014 De er så godt beskyttet inni der at det går helt fint Falt på magen da jeg var rundt 36 uker på vei, det gikk også helt fint. Ble litt grining og en tur på sykehuset for sjekk da En ting jeg ikke savner med svangerskapet er utflod. Dagen før lillemann ble født dro vi på føden, for trodde at vannet hadde begynt å gå. Det var antakelig bare utflod (legen og jordmora klarte ikke bestemme seg for hva det var). Sorry detaljene, nå skal folk få slippe å høre mer om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 26. november 2014 #523 Del Skrevet 26. november 2014 Bare å bli vant med den utfloden asså. Noen kunne ha fortalt meg at det er DAGLIG og at du trenger truseinnlegg. Snøft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 26. november 2014 #524 Del Skrevet 26. november 2014 Jeg er (forhåpentligvis) fortsatt mange uker unna fødsel, og når jeg våknet her om dagen kom det plutselig så masse utflod at jeg begynte å lure om det var fostervann som lakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 26. november 2014 Forfatter #525 Del Skrevet 26. november 2014 Huff, viser seg at M har gått og bekymret seg i hele dag pga fallet. Når jeg skrev at det ikke var blod men utflod som kom, så visste han tydeligvis ikke at det var helt normalt. Det tok nemlig jeg for gitt... Så nå har jeg fått brodd-påbud utendørs og sikkert snart antiskli-sokk-påbud innendørs 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 26. november 2014 #526 Del Skrevet 26. november 2014 Haha, så omtenksomt, da! Hvem hadde visst at det var normalt? Jo raskere gange jeg har jo.. kremt.. mer blir det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 27. november 2014 #527 Del Skrevet 27. november 2014 Huff, viser seg at M har gått og bekymret seg i hele dag pga fallet. Når jeg skrev at det ikke var blod men utflod som kom, så visste han tydeligvis ikke at det var helt normalt. Det tok nemlig jeg for gitt... Så nå har jeg fått brodd-påbud utendørs og sikkert snart antiskli-sokk-påbud innendørs Brodder er bra å ha nå uansett. Jeg skal skaffe meg det selv. Hvor finner jeg det egentlig? Typ Jernia eller apotek? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 27. november 2014 Forfatter #528 Del Skrevet 27. november 2014 Apotek, enklere liv, sportsbutikker osv Har sikkert på clas ohlson også... Huff, i natt våknet jeg i 4-tiden, klarte ikke sove igjen før 5, og vekkerklokka var stilt inn på 6. Jeg lå og slappet av litt i senga før jeg stod opp, og da jeg kom til togstasjonen viser det seg at toget jeg skal ta er innstilt. Neste tog blir da selvfølgelig stappfullt (jeg hadde heldigvis sitteplass) og derfor 15 min forsinket. Så i dag må jeg sitte på jobb til halv seks hvis jeg ikke skal ta ut flex, og det bør jeg uansett ikke gjøre fordi kontoen allerede er i minus... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 27. november 2014 #529 Del Skrevet 27. november 2014 Åh, så kjipt!! Jeg har mange ganger tenkt at det må være deilig å ha en jobb som er litt fleksibel på det der, men det er jo uansett veldig kjedelig å måtte sitte så lenge på jobb hvis det skulle skje noe sånt som det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 27. november 2014 Forfatter #530 Del Skrevet 27. november 2014 Måtte kapitulere og ta meg en tur på hvilerommet. Hele kroppen sitrer etter mer søvn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 27. november 2014 Forfatter #531 Del Skrevet 27. november 2014 Og tre kvarter senere våkner jeg opp tørr i kjeften og med håret i alle retninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 27. november 2014 #532 Del Skrevet 27. november 2014 Ooo, har dere eget hvilerom? Med sofa eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 27. november 2014 Forfatter #533 Del Skrevet 27. november 2014 Det er faktisk en seng Er redd opp som en sofa da, men jeg tror det muligens ligger en dyne under sengeteppet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 27. november 2014 #534 Del Skrevet 27. november 2014 Bare LITT misunnelig på det rommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 27. november 2014 Forfatter #535 Del Skrevet 27. november 2014 Hehe. Ja, er greit nok det. Får jo sykt dårlig samvittighet da, men er kanskje bedre at jeg tar en powernap enn at jeg sitter og gjesper resten av dagen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 27. november 2014 #536 Del Skrevet 27. november 2014 Yup! Trust me, hvis du får til å sove på dagen; do it Jeg får ikke sove før i 17/18-tida på kvelden, og da sovner jeg så tungt at jeg egentlig like gjerne kan legge meg for kvelden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 27. november 2014 #537 Del Skrevet 27. november 2014 Brodder kan man også få i litt penere varianter på type Skoringen, EuroSko og lignende Jeg ramlet på isen og landet på siden da jeg var 28 uker på vei med Vesla, den ene gangen den vinteren jeg ikke brukte broddene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 28. november 2014 #538 Del Skrevet 28. november 2014 Her blir det også brodder! pleier alltid å fallle noen ganger i løpet av vinteren og i år så vil jeg virkelig ikke falle:) Søt kjæreste da! Er ikke alltid så lett å forstå seg på jenteting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 28. november 2014 #539 Del Skrevet 28. november 2014 Jeg har ikke bestemt meg for om jeg skal kjøpe brodder eller ikke ... På en side så vil jeg jo ikke falle, men på den andre siden så går jeg jo som regel bare de 10-50 m til bilen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 28. november 2014 #540 Del Skrevet 28. november 2014 Faller i grunn så og si aldri.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå