AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #81 Del Skrevet 2. oktober 2014 Men du må innrømme at veldig mange er interessert i dette temaet om ikke annet og saken med UCC og OPPT har skutt i været. Ville det ikke være naturlig om media skrev om saken, selv om det var en bløff-sak, slik du mener? Har du lagt merke til at media gladelig skriver om svindel og bedrag begått av småforbrytere, f.eks. sms-svindel, faktura-svindel og alskens lureri og svindel i mindre/større skala ellers? Hvorfor skulle det være omtrent dønn tyst om OPPT og UCC? Du ser at det ikke henger på greip...? Fordi det bare er tull. Jeg tror ikke det er "veldig mange" som interesserer seg for dette. Jeg tror det er den sedvanlige konspirasjonsmenigheten, som liker å tro at de er et flertall.Anonymous poster hash: 57315...786 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slask Skrevet 2. oktober 2014 Forfatter #82 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Fordi det bare er tull. Jeg tror ikke det er "veldig mange" som interesserer seg for dette. Jeg tror det er den sedvanlige konspirasjonsmenigheten, som liker å tro at de er et flertall.Anonymous poster hash: 57315...786 Aviser/media skriver ofte like gjerne om tullesaker, agurknyheter, pølsevev som noen som helst annet. Avisenes eneste ønske er å tjene penger, foruten å være maktens nyttige hjelpere. Så hvis OPPT og UCC bare er tull, hvorfor skriver de ikke om all interessen rundt dette - hva? Kan det være at dette også har havnet på tabu-listen....hmm...? Ser du på linkene jeg postet for noen få innlegg siden ser du at det mye diskutert på nettet, så avisene burde greit snappe dette opp. De liker dessuten å være tidlig ute med saker... Endret 2. oktober 2014 av slask Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #83 Del Skrevet 2. oktober 2014 Aviser/media skriver ofte like gjerne om tullesaker, agurknyheter, pølsevev som noen som helst annet. Avisenes eneste ønske er å tjene penger, foruten å være maktens nyttige hjelpere. Så hvis OPPT og UCC bare er tull, hvorfor skriver de ikke om all interessen rundt dette - hva? Kan det være at dette også har havnet på tabu-listen....hmm...? Ser du på linkene jeg postet for noen få innlegg siden ser du at det mye diskutert på nettet, så avisene burde greit snappe dette opp. De liker dessuten å være tidlig ute med saker... Avisene tjener ikke noe på å være talerør for paranoide tullinger. Det er derfor de ikke skriver om dette. Iblant lager de reportasjer om konspirasjonsnissene som fenomen. Det tror jeg er en bedre strategi. Det er ikke noe tabu - bare du som overdriver betydningen av ting du tror du vet, og som ikke er i kontakt med noen virkelighet.Anonymous poster hash: 57315...786 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #84 Del Skrevet 3. oktober 2014 Men da kan man ikke klage over at disse får så mye oppmerksomhet, når man selv går aktivt inn for å gi de oppmerksomhet. Se på denne tråden. Hvor mange har gitt uttrykk for at de tror på TS? Ingen! Dere kan nok trygt la TS fantasere i fred, uten å være redd for at noen her svelger det, i stedetfor å gi masse oppmerksomhet og slik bidra til at flere leser fantasiene hans. Og dette skjer jo hver gang TS poster noe her på KG. Ingen tror på det, alle skal motbevise det selv om alle vet at det er helt umulig. Det er dere som holder liv i TS. Det må dere gjerne gjøre altså, men dropp klaginga om hvor mye oppmerksomhet TS får, for den er dere selv ansvarlige for. Min klage er ikke på at de får så mye oppmerksomhet, men på at det er irriterende at de må vies oppmerksomhet. Det er en vesensforskjell der. Det sitter enkelte mennesker i reelle maktposisjoner som har helt ville fantasier om hvordan verden virker, derfor må man dessverre imøtegå slike. Bare se på Gro Harlem Brundtlands oppspinn om at mobilstråling er kjempefarlig - det som er irriterende er ikke at hun må gis oppmerksomhet for vrøvlet sitt, men at hun faktisk har fått vrøvlet for seg og derfor må imøtegås. Mulig distinksjonen der ikke er viktig for deg, men den er viktig for meg, selv om en forvirret KG-bruker som har studert ved Youtubeakademiet selvfølgelig ikke har noe videre gjennomslagskraft. Men, nettopp fordi vi er i et nettforum hvor mange av brukerne ikke er vant til kritisk tenking, er det kanskje viktigere at brukere med beina på jorda imøtegår det her. Anonymous poster hash: cb67c...e27 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #85 Del Skrevet 3. oktober 2014 Si meg Slask, finnes det én konspirasjonsteori du ikke har blitt lurt til å tro på enda? Du tror jo på absolutt alt! Lettlurt kalles det. For deg og likesinnede er hele verden en konspirasjon, anbefaler deg å prøve terapi. Anonymous poster hash: 7eaa5...083 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slask Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter #86 Del Skrevet 3. oktober 2014 Si meg Slask, finnes det én konspirasjonsteori du ikke har blitt lurt til å tro på enda? Du tror jo på absolutt alt! Lettlurt kalles det. For deg og likesinnede er hele verden en konspirasjon, anbefaler deg å prøve terapi. Anonymous poster hash: 7eaa5...083 Er du en som bare tror på ting når det har stått i VG? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #87 Del Skrevet 3. oktober 2014 Er du en som bare tror på ting når det har stått i VG? Kanskje du heller skal svare på spørsmålet? Jeg er tydeligvis ikke den eneste som lurer på dette....Anonymous poster hash: 57315...786 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slask Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter #88 Del Skrevet 7. oktober 2014 For de som har fulgt med så er noe av greia til Røiseland/Sigurdsdatter at bankene låner ut penger som ikke fantes før de ble "opprettet" fra ingenting da lånekontoen ble opprettet. Likevel får de renter på noe de ikke eier, eller har backing for. (dette skaper inflasjon selvfølgelig og banken ender opp med "alle pengene"). Her er en kar som jobber målrettet mot dette svindelopplegget som har foregått siden tidenes morgen. Roger Hayes It's happening, the banks are getting taken to common LAW court for fraud ! https://www.youtube.com/watch?v=Mvay6gSNOOI Common Law er forklart bl.a. her: https://www.scribd.com/doc/125120977/Brev-som-skal-f%C3%B8lge-UCC-og-OPPT-dokumentene-Versjon-2-datert-12-02-2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slask Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter #89 Del Skrevet 8. oktober 2014 (endret) Mulig jeg skrev feil årstall tidligere, men i 2012 skjedde det. Alle korporasjoner er blitt annullert pga endringen av UCC fordi OPPT har tatt over "eierskapet". Governtments/myndigheter = korporasjoner, men det er blitt skjult (langt tilbake i tid). Nullet ut, stengt ned (foreclosed). Det er opp til den enkelte å få noe ut av dette. Sletting av gjeld, bli fri fra slaveriet. Det krever opplæring av oss, og andre, og det vil ta tid - ingen tvil om det, men det gjelder altså allerede (fra 2012). Og det er fantastisk for folket. Nei, jeg er ikke blitt sprø, men dere tror likevel det er tilfelle. Vel, det er opp til dere å sjekke ut hva dere kan gjøre, samt hva dere vil gjøre fremover. Gjør deg kjent med dokumentet "Courtesy Notice" som du kan bruke både til å forklare andre hva dette går ut på, samt å hjelpe deg fri fra ulovlige "kontrakter" som du tror du er bundet av. Og ja, dette gjelder også i Norge, hva nå enn kverulanter her inne sier fordi de ikke har skjønt det ennå. Men ja, det er en stor endring. Nå er det folks egentlige rettigheter som gjelder. Her er en engelsk orientering fra et møte. OPPT bank and corporate "government" foreclosures - discussion meeting in Cape Town, South Africa http://www.youtube.com/watch?v=G8oSR5CNlkY (Som nevnt tidligere så finnes deg mange videoblogger på norsk laget av Roger Larsen på Vimeo = lett å finne), men det er over 230 videoklipp. Jeg har sett mange av dem. De er gode, men tar tid. Denne afrikanske forklarer mye på kort tid. Og til deg som nå likevel skal skrive at "tror du på det tullet" eller "har du tørna helt".....jeg kommer bare til å kose meg med dere som heller skriver kjappe dustekommentarer fremfor å "educate youself" før andre må fortelle deg dette. Endret 8. oktober 2014 av slask Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #90 Del Skrevet 8. oktober 2014 Og til deg som nå likevel skal skrive at "tror du på det tullet" eller "har du tørna helt".....jeg kommer bare til å kose meg med dere som heller skriver kjappe dustekommentarer fremfor å "educate youself" før andre må fortelle deg dette. Du HAR tørna, og jeg trenger ikke å utdanne meg mer (du kan skrive norsk, synes jeg). Jeg tror du begynner å utvikle et alvorlig problem. Det virker som om du blir galere og galere. Søk hjelp for vrangforestillingene dine.Anonymous poster hash: 57315...786 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slask Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter #91 Del Skrevet 8. oktober 2014 (endret) Du HAR tørna, og jeg trenger ikke å utdanne meg mer (du kan skrive norsk, synes jeg). Jeg tror du begynner å utvikle et alvorlig problem. Det virker som om du blir galere og galere. Søk hjelp for vrangforestillingene dine.Anonymous poster hash: 57315...786 Du sier det sikkert bare for å provosere, men likevel spør jeg: Sier du dette uten å faktisk se på materialet? (ikke bare videoen i siste post, men OPPT-dokumentene og hva som ble gjort (endret) i UCC som gikk fra Uniform Commercial Code til Universal Commercial Code, uten at navnet i seg selv betyr så mye). Og uten å faktisk sjekke hva som skjer rundt i verden på dette området. Siden dette ikke er noe media skriver om naturlig nok, så tar det tid å få oversikt, men jeg har lagt ut en del info som leder inn på de aktuelle stedene. Til info: Heather Ann Tucci Jarraf (ikke med i videoen), er en av de 3? som har stått for det vesentlige arbeidet. Hun har bakgrunn som advokat med international lov som spesialfelt. Glemte: Youtube-klippet jeg postet i innlegget her er et godt tips fordi den gir mye info på kort tid og det er en fordel fordi det lett oppstår mye forvirring før man får nøstet et stykke. Endret 8. oktober 2014 av slask Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #92 Del Skrevet 8. oktober 2014 Du sier det sikkert bare for å provosere, men likevel spør jeg: Sier du dette uten å faktisk se på materialet? (ikke bare videoen i siste post, men OPPT-dokumentene og hva som ble gjort (endret) i UCC som gikk fra Uniform Commercial Code til Universal Commercial Code, uten at navnet i seg selv betyr så mye). Og uten å faktisk sjekke hva som skjer rundt i verden på dette området. Siden dette ikke er noe media skriver om naturlig nok, så tar det tid å få oversikt, men jeg har lagt ut en del info som leder inn på de aktuelle stedene. Glemte: Youtube-klippet jeg postet i innlegget her er et godt tips fordi den gir mye info på kort tid og det er en fordel fordi det lett oppstår mye forvirring før man får nøstet et stykke. Du forholder deg ikke til virkeligheten, Slask. Jeg er oppriktig bekymret for deg. Du må komme deg vekk fra youtubeverdenen din og begynne å tenke selv. Jeg tror faktisk du trenger hjelp.Anonymous poster hash: 57315...786 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slask Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter #93 Del Skrevet 8. oktober 2014 Du forholder deg ikke til virkeligheten, Slask. Jeg er oppriktig bekymret for deg. Du må komme deg vekk fra youtubeverdenen din og begynne å tenke selv. Jeg tror faktisk du trenger hjelp.Anonymous poster hash: 57315...786 Takk for "sympatien". Skulle tro du var min mor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #94 Del Skrevet 8. oktober 2014 Takk for "sympatien". Skulle tro du var min mor. Din mor kan nok ha rett i mye. Jeg synes det virker som om du mangler bakkekontakt. Kan du ikke slutte å poste konspirasjonstråder en stund, og prøve å lese noen bøker i stedet?Anonymous poster hash: 57315...786 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slask Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter #95 Del Skrevet 8. oktober 2014 De som fortsatt vil tvile kan fortsette med det. Andre kan lese litt. Foreclosure on Banks and Government via UCC? http://www.youtube.com/watch?v=zf69BOWSKdI http://wakeup-world.com/2013/02/18/all-corporations-banks-and-governments-lawfully-foreclosed-by-oppt/ http://guardianlv.com/?x=0&y=0&s=oppt In The Money: OPPT’s UCC Filing Explained – What This Means For All of UsRead more at http://guardianlv.com/?x=0&y=0&s=oppt#VgZILcMPqA59s1ue.99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slask Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter #96 Del Skrevet 8. oktober 2014 Et ledd i opplæringen kan være å se praktisk bruk av det nå forenklede lovverket. Per Vidar Nikolaisønn: "Denne videoen bør alle se og forstå. Rettsystemet eksisterer ikke lengre, og det gjør heller ikke staten Norge, etter at UCC - Uniform Commercial Code registeret ble oppløst ( det sentrale registeret over alle transaksjoner innad i stater, mellom stater, mellom stat og bedrift, og så videre). Uten UCC - intet statsapparat, så enkelt er det. Alle myndighetspersoner opererer derfor nå på egenhånd og er nå fullt ansvarlig for sine egne handlinger og kan faktisk dømmmes etter sivil lovgivning i Norge, for et overgrep begått mot privatpersoner, om privatpersonen anlegger sivil straffesak etter Common Law lovsystemet, mot myndighetspersonen som begikk ovegrepet, og vil vinne saken. Myndighetspersoner (Politi, dommere, Namsmann, Barnevern, NAV, Mattilsynet osv) har inntil september i fjor, vært beskyttet av Roman Curie (Vatikanet) og dets kontroll på norsk rettsvesen (som aldri har vært godkjent i den norske Grunnloven). Denne immuniteten mot straffeforfølgelse av myndighetspesoner i Norge, er nå opphevet av Pave Francis, og dermed har "bordet snudd", folket er nå i førersetet for lov og rett Her i denne videoen forsøker Politi, Namsmann/advokat, å kaste ut en kvinne fra sitt hus, etter at kvinnen har vært utsatt for grove overtramp av hele det tidligere statsapparatet (NAV, Namsmann) og banken hennes. Se og lær hvordan borgerrettighetsbevegelsen tar lov og rett tilbake i dette samfunnet, og sender Politiet, Namsmann og Advokat på dør !" https://www.youtube.com/user/tramfilmrobin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slask Skrevet 15. oktober 2014 Forfatter #97 Del Skrevet 15. oktober 2014 (endret) Store ting har faktisk skjedd, men det siger sakte inn hos folk. De fleste aner ingenting om dette ennå. (Det var i 2012 det juridiske ble til....sluttført) Myndighetenes og bankenes klamme hender mister sakte grepet. Lær om årsaken. Og fortell til kollegaen eller bekjente. Det krevet litt forberedelser siden folk har motstand mot noe det faktisk er vanskelig å forstå. Selv om det er av det gode... What is OPPT? One People's Public Trust (revised slower version).mov http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Sh1bGw9oKgA Endret 15. oktober 2014 av slask Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #98 Del Skrevet 15. oktober 2014 Jeg burde nok ha vært en tur hos frisøren. Synes du jeg skal bestille time, Slask?Anonymous poster hash: 57315...786 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slask Skrevet 16. oktober 2014 Forfatter #99 Del Skrevet 16. oktober 2014 Ikke alle vil forstå (eller tro) det denne filmen forklarer om samfunnet vårt - det er min påstand. Samfunnet vårt består av mange feilaktigheter og ulovlige handlinger, som igjen fratar oss store verdier og rettigheter. Vi rett og slett utnyttes, faktisk mer og mer (hvor blir alle pengene av?) Ingunn og Michaels Film - Om Tvangssalg, Frihet og Glede (Oppdatert versjon) Det ligger mange intelligente spørsmål og tanker bak filmen og det er veldig hyggelig at det deles ut gratis. Jeg er i alle fall glad for å få vite dette nå, for det vil skje ting fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slask Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter #100 Del Skrevet 20. oktober 2014 (endret) Ikke alle vil forstå (eller tro) det denne filmen forklarer om samfunnet vårt - det er min påstand. Samfunnet vårt består av mange feilaktigheter og ulovlige handlinger, som igjen fratar oss store verdier og rettigheter. Vi rett og slett utnyttes, faktisk mer og mer (hvor blir alle pengene av?) Ingunn og Michaels Film - Om Tvangssalg, Frihet og Glede (Oppdatert versjon) Det ligger mange intelligente spørsmål og tanker bak filmen og det er veldig hyggelig at det deles ut gratis. Jeg er i alle fall glad for å få vite dette nå, for det vil skje ting fremover. http://www.youtube.com/watch?v=tCxv8xWyJ_I http://www.nrk.no/telemark/kastet-ut-av-_egen-stat_-1.11996057 http://www.ta.no/nyheter/article7649586.ece Endret 20. oktober 2014 av slask Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå