Gå til innhold

Skuffet over samboer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid og sliter veldig med ryggen. Spesielt på kveldstid. Jeg gjør alt av husarbeid pluss barnet vårt på 2,5. Han leker med barnet og sånt, men alle praktiske ting, alle måltider, dusj/bad, hente og levere i bhg, legging. Jeg er sykemeldt pga vond rygg, det er som beina svikter under meg. Forje uke hadde barnet og jeg omgangssyken, han gikk bare rundt å klagde på alt han måtte gjøre rundt i leiligheten/skrøt av seg selv. Fire fem dager senere går han fortsatt rundt å bruker dette til en unnskyld for å ikke gjøre en dritt. Det eneste jeg krever er at han masererer/stryker meg på ryggen hver kveld men dette gjør han maks en dag i uken. Syntes bare det er så innmark dårlig gjort, går rundt å gråter etter barnet har lagt seg, men da får jeg bare kjeft og høre at han er sliten osv.. Trenger ikke råd eller noe, er bare så utrolig lei og fortvilet

Anonymous poster hash: 6b474...ccd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er gravid og sliter veldig med ryggen. Spesielt på kveldstid. Jeg gjør alt av husarbeid pluss barnet vårt på 2,5. Han leker med barnet og sånt, men alle praktiske ting, alle måltider, dusj/bad, hente og levere i bhg, legging. Jeg er sykemeldt pga vond rygg, det er som beina svikter under meg. Forje uke hadde barnet og jeg omgangssyken, han gikk bare rundt å klagde på alt han måtte gjøre rundt i leiligheten/skrøt av seg selv. Fire fem dager senere går han fortsatt rundt å bruker dette til en unnskyld for å ikke gjøre en dritt. Det eneste jeg krever er at han masererer/stryker meg på ryggen hver kveld men dette gjør han maks en dag i uken. Syntes bare det er så innmark dårlig gjort, går rundt å gråter etter barnet har lagt seg, men da får jeg bare kjeft og høre at han er sliten osv.. Trenger ikke råd eller noe, er bare så utrolig lei og fortvilet

Anonymous poster hash: 6b474...ccd

Skulle stått at jeg gjør alle praktiske ting med og for barnet vårt. Ts

Anonymous poster hash: 6b474...ccd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han alltid vært slik? I så fall så tror jeg at jeg hadde dumpet fyren, regner ikke med at han blir bedre når nr. 2 er født. Er du alene så slipper du iallfall kjeft. Han virker veldig empatiløs...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har dere ikke likestilling i forhold til husarbeid og barn?



Anonymous poster hash: cf1fe...5ee
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med disse trådene for tiden? Har folk sluttet helt å snakke sammen?

Anonymous poster hash: 07acd...0d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor får du flere barn med denne mannen? For jeg tviler på at dette er noe som nylig har oppstått?

Anonymous poster hash: 45392...170

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er gravid og sliter veldig med ryggen. Spesielt på kveldstid. Jeg gjør alt av husarbeid pluss barnet vårt på 2,5. Han leker med barnet og sånt, men alle praktiske ting, alle måltider, dusj/bad, hente og levere i bhg, legging. Jeg er sykemeldt pga vond rygg, det er som beina svikter under meg. Forje uke hadde barnet og jeg omgangssyken, han gikk bare rundt å klagde på alt han måtte gjøre rundt i leiligheten/skrøt av seg selv. Fire fem dager senere går han fortsatt rundt å bruker dette til en unnskyld for å ikke gjøre en dritt. Det eneste jeg krever er at han masererer/stryker meg på ryggen hver kveld men dette gjør han maks en dag i uken. Syntes bare det er så innmark dårlig gjort, går rundt å gråter etter barnet har lagt seg, men da får jeg bare kjeft og høre at han er sliten osv.. Trenger ikke råd eller noe, er bare så utrolig lei og fortvilet

Anonymous poster hash: 6b474...ccd

Uff..har selv vært sammen med en slik tidligere. Håpløst.

*trøstende klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...