Gå til innhold

Føler meg brukt og skitten


Jente0911

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop

Kontakt ett krisesenter. Det virker som han har hjernevasket deg totalt. Det er ikke normalt at ett menneske har så mye makt over deg at du hopper når han sier hopp.

Anonymous poster hash: bf45d...74c

Enig. Ts søk hjelp. Du klarer ikke dette på egen hånd. Du trenger støtte.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blondie65

Det at du har forsøkt før å gå fra han og trodde på hans lovnader om bot og bedring er ikke til hinder for å gå fra han nå, tvert i mot. Nå VET du at han ikke holder det han lover. Ergo er han ikke noe å samle på og noe grunnlag for å ta han tilbake finnes ikke.

Så trådstarter, forlat mannen. Bygg deg selv opp med et forsvar mot hans smiskerier ved å sette ned i en dagbok eller lignende de endringer du må se hos han FØR du i fremtiden er interessert i å ta han tilbake.

Ensomhet er langt bedre enn å være sammen med en som ødelegger deg - mest sannsynlig er du ensom også nå. Forskjellen uten han er at du slipper å bli fortalt at du er verdiløs i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal det. Jeg vil starte et liv uten han. Men hvis jeg oppsøker hjelp vil jeg få problemer med barnevernet? Redd for at de da tenker at jeg ikke er egnet som mor. Jeg vil ikke At de skal ta ungen min fra meg ! Men samtidig vil jeg oppsøke hjelp. Jeg er redd for at jeg er besatt av han?? Er vel ikke vanlig at man vil være sammen med en etter alt dette?? Og dere, er jeg en hore fordi jeg har hatt to kjærester? Det er det jeg føler meg som .. Tusen takk for alle gode råd. Føler meg faktisk veldig sterk idag. Dette hjalp mye mer enn å Kverne tanker i godet på egenhånd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal det. Jeg vil starte et liv uten han. Men hvis jeg oppsøker hjelp vil jeg få problemer med barnevernet? Redd for at de da tenker at jeg ikke er egnet som mor. Jeg vil ikke At de skal ta ungen min fra meg ! Men samtidig vil jeg oppsøke hjelp. Jeg er redd for at jeg er besatt av han?? Er vel ikke vanlig at man vil være sammen med en etter alt dette?? Og dere, er jeg en hore fordi jeg har hatt to kjærester? Det er det jeg føler meg som .. Tusen takk for alle gode råd. Føler meg faktisk veldig sterk idag. Dette hjalp mye mer enn å Kverne tanker i godet på egenhånd..

Men det har jo ingenting med deg som mor for barnet ditt å gjøre. Du har jo bare blitt totalt manipulert av barnets far.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er større mulighet for at barnevernet reagerer hvis du er sammen med barnefar og han er voldelig. Ikke vær redd for å spørre om hjelp. Ingen skal ha det slik du har det.

Det er dessuten veldig vanlig å ha hatt mer enn en kjæreste.

Endret av Violetta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg skal det. Jeg vil starte et liv uten han. Men hvis jeg oppsøker hjelp vil jeg få problemer med barnevernet? Redd for at de da tenker at jeg ikke er egnet som mor. Jeg vil ikke At de skal ta ungen min fra meg ! Men samtidig vil jeg oppsøke hjelp. Jeg er redd for at jeg er besatt av han?? Er vel ikke vanlig at man vil være sammen med en etter alt dette?? Og dere, er jeg en hore fordi jeg har hatt to kjærester? Det er det jeg føler meg som .. Tusen takk for alle gode råd. Føler meg faktisk veldig sterk idag. Dette hjalp mye mer enn å Kverne tanker i godet på egenhånd..

Det beste for barnet er jo nettopp at du blir kvitt denne fyren.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barnevernet er til for å hjelpe barn. De reagerer ikke på at du brøver å skape et bedre liv. De vil derimot reagere på denne mannen om noen tipser nå.

Her er en generell leveregler jeg foreslår at du følger fra nå: en mann som kaller deg høre holder du deg langt unna. En mann som kaller noen som helst kvinne "hore" er ikke kjærestemateriale. Om noen kaller noen andre "høre" et det den som omtaler andre på denne måten som kommer dårlig ut.

Anonymous poster hash: b5cc1...6de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere :) jeg har så mye å tenke på. Vær sammen med kjæresten min i 6 år før jeg bør gravid og vi valgte og beholde barnet. Fra kulturen jeg kommer fra så er det veldig tabu å få barn utenfor ekteskap. Vi hadde et skjult forhold fra familiene så de visste ingenting om oss offisielt, men de hadde sine mistanker. Jeg klarte ikke, selv om jeg prøvde hver eneste dag, å fortelle familien min at jeg var gravid.. Jeg var så redd for reaksjonen dems. Kjæresten min virket støttende da, og sa at at jeg kunne flytte inn til ham og at vi skulle gifte oss.. Men da jeg var 8 mnd på vei begynte han å ta avstand fra meg.. Jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre. Jeg hadde ikke sagt noe om graviditeten til noen, ingen venner ingen på jobb eller familien. Han sluttet å svare sa jeg ringte han og det endte opp med at jeg tok bussen til sykehuset da fødselen var i gang.. Jeg kunne ikke si noe hjemme im at jeg skulle føde, det var utrolig vanskelig.. Jeg skjulte det veldig godt med store klær.. Da jeg var på sykehuset sendte han meg en meld "husk epidural" og ikke noe mer.. Jeg var i sjokk; hadde ikke sagt noe hjemme og kjæresten dro fra meg.. Han kom på sykehuset dagen etter og unnskyldte seg, men igjen då stakk han av . Han mente jeg hadde lurt han til å gå barn og at jeg er manipulerende.. Jeg hadde 2 kjærester før han og det bruker han mot meg hele tiden.

Familien fikk vite jeg hadde gått barn 2 dager etter barnet var født og de var i sjokk. Men de trodde alt var bra mellom meg og kjæresten så de ville at vi skulle gifte oss fortest mulig..

Han ville ikke hente meg på sykehuset engang, så jeg tok drosje fra sykehuset til jobben hans og sto utenfor frem til han var ferdig.

Han kom hjem og hilste på familien min og så dukket han aldri opp igjen. Han fortalte folk at jeg var utro og derfor klarte han ikke å være sammen med meg.. Han sa Sååå mye stygt. Moren hans vil ikke ja han gifte seg med meg, hun mente jeg hadde forført sønnen sin.

Han stakk av, dro til utlandet for å studere og kom tilbake et år senere.. Jeg var knust, klarte ikke å fungere normalt. Fikk heldigvis god støtte fra familie og helsesøster.

Den siste mnd har vi gått kontakt og han sier at han aldri vil gifte seg ned meg.. Han vil ha et forhold men at ingen sjal vite det.. Vi har sex og sier jeg at jeg ikke orker, sier han at jeg er utro.. Jeg føler meg helt knust. Føler at jeg ikke fortjener noe bedre at jeg må finne meg i det. Må alltid passe på hva jeg sier, eller så kam jeg miste sjansen jeg har fått :/

Det er så mye mer, men det er dette jeg kommer på akkurat nå. Føler at hodet mitt sprenger!! Takk for at dere tok dere tid til å lese dette :)

Denne mannen bruker deg. Du er verdt så mye mer, sønnen din også.

Har ikke rukket å leste hele tråden, men hvilke kultur kommer dere fra ?

Finn deg en skikkelig mann som behandler deg slik du fortjener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnevernet er til for å hjelpe barn. De reagerer ikke på at du brøver å skape et bedre liv. De vil derimot reagere på denne mannen om noen tipser nå.

Her er en generell leveregler jeg foreslår at du følger fra nå: en mann som kaller deg høre holder du deg langt unna. En mann som kaller noen som helst kvinne "hore" er ikke kjærestemateriale. Om noen kaller noen andre "høre" et det den som omtaler andre på denne måten som kommer dårlig ut.

Anonymous poster hash: b5cc1...6de

Mente selvfølgelig "hore", men selv ikke stavekontrollen min synes det er akseptert ting å si/skrive.

La aldri noen kalle deg "hore" igjen.

Anonymous poster hash: b5cc1...6de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle gode svar og råd. Coolaid vi har indisk bakgrunn. Å være skilt er veldig tabu og jeg som da har fått barn utenfor ekteskap er enda verre. Men han har en slik personlighet at alle andre tror han er skikkelig gentleman. Han fortalte selv moren min at jrg var utro og at jeg er skitten. Mamma fikk sjokk, trodde aldri det om han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom "alle andre" tror han er en gentleman er det vel absolutt på tide å opplyse verden om hans virkelig personlighet. Da kan de også støtte deg i å holde deg unna ham.

Du MÅ love å komme deg unna nå, og holde stand.

Om du ser tilbake vil du se at du hadde kommet bedre ut overfor "alle andre" ved å være ærlig om graviditet osv fra starten. I stedet har du lært deg mailpulere av ham, og latt ham framstå bra på din bekostning. Lær av dette. Vær ærlig overfor omgivelsene fra nå av. Få støtte fra alle andre steder enn denne mannen.

Anonymous poster hash: b5cc1...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Talk for gode råd.. Jeg vet godt hva jeg må gjøre, men etter så mange år så tror jeg på det han sier til meg. Jeg føler at det er min feil siden jeg hadde kjærester før han. Jeg føler at jeg må være heldig som har han. Jeg klarer ikke å se for meg et liv uten han rett og slett. Jeg tenker stadig på gå videre, å glemme han nen alt som har skjedd og alt han har sagt får meg til å tenke jeg er verdiløs. Jeg er utrolig lei meg. Har ingen glede ingen mening med livet lenger.. Føler meg som en hore.. Føler meg sveket. Han lovte meg, og så velger han å dra og si til folk at jeg holdt graviditeten skjult for han og ..

Kjære deg

Du "har han" ikkje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se for deg livet ditt om fem år. Du har to alternativer. Ett der alt er likt som nå, bare enda verre. Et annet, der du for lengst har innsett at du er mer verdt, han har ingen plass i livet ditt og du har kanskje en ny kjæreste.

Hva velger du? Det er nå valget står.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Mente selvfølgelig "hore", men selv ikke stavekontrollen min synes det er akseptert ting å si/skrive.

La aldri noen kalle deg "hore" igjen. Anonymous poster hash: b5cc1...6de

Stavekontrollen din er 100 ganger bedre enn mannen til TS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...