Gå til innhold

dere som prøver


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hva gjør dere etter dere har hatt sex? ligger dere med bena opp? jeg står alltid opp med en gang vi er ferdig og går på toalettet.. ødelegger dette mine sjanser for graviditet?



Anonymous poster hash: 3aae6...434
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er ikke jeg prøver lenger, men jeg er overbevist om at det ikke har noe for seg å ligge med bena opp etter sex. De raskeste sædcellene er allerede "long gone" og på vei oppover når du reiser deg opp. Men jeg ser heller ingen ulemper ved å ligge i senga i fem minutter før jeg går og "tømmer meg". Det gjør jeg forsåvidt uansett, fordi det er kos å ligge litt på armen etterpå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger ikke å ligge med bena opp...

Du får vare lettere sopp og uvi.

Dette har jo blitt bekreftet ørti ganger.

Hvis ikke kunne man ikke bli gravid ved sex stående ;)

Anonymous poster hash: 6d9b6...6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg ligger litt i senga etterpå, gjerne med rumpa på en pute. Jeg aner ikke om det hjelper, men det skader i alle fall ikke (så lenge man ikke ligger lenge så man får urinveisinfeksjon da). Også er det jo som nevnt over litt kos å ligge litt sammen etter sexen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg går på do med engang og tisser, må også vaske meg god (tar en liten spyl i dusjen), ellers får jeg UVI eller sopp... og det setter jo en stor stopp for prøvingen en periode..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går vanligvis rett opp og tømmer meg, men etter at vi begynte å prøve ligger jeg nå i 5-10 minutter og bare prøver å slappe av.

Jeg tror ikke egentlig det har noe å si til eller fra, som andre sier, da ville man jo ikke klart å bli gravid stående, og sædcellene skytes jo ut i en såppass stor kraft uansett at det ikke er vits å 'helle på'...

Men så igjen, jeg taper jo ingenting på å bare ligge der og håpe i noen minutter heller så da gjør jeg heller det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...