Gå til innhold

Er jeg urimelig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter mange timer på jobb skulle jeg lage middag. Var kvalm og hadde veldig vondt, men skulle klare det. Midt i middagslagingen kjenner jeg at jeg må spy og sier det til mannen før jeg løper på do. Når jeg kommer ut etter flere minutter spør mannen meg hvorfor jeg kokte grønnsakene når de skulle dampes. Jeg ble skikkelig forbanna og forklarte at det å slå av platen rakk jeg ikke fordi jeg måtte løpe rett til do. Mannen så jeg løp og visste platene sto på. Nå er han sur.

Var det urimelig av meg å bli sur? Skal jeg prioritere platene neste gang og heller spy ned kjøkkengulvet neste gang?

Jeg forventer faktisk at mannen hjelper til.

Anonymous poster hash: d7c1d...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forstår ikke at dette er noe å lage rabalder/bli sure av. Hvorfor ikke bare snakke normalt om det som skjedde og si at du regnet med at han tok over i og med at du måtte styrte avgårde og derfor ble de kokt i og med at han ikke gjorde det i et normalt toneleie.



Anonymous poster hash: 727c4...63c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde det, men han snakker ikke til meg. Er skikkelig sur på meg.

Anonymous poster hash: d7c1d...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke at dette er noe å lage rabalder/bli sure av. Hvorfor ikke bare snakke normalt om det som skjedde og si at du regnet med at han tok over i og med at du måtte styrte avgårde og derfor ble de kokt i og med at han ikke gjorde det i et normalt toneleie.

Anonymous poster hash: 727c4...63c

Du kan ikke ta dette seriøst :D

Anonymous poster hash: d0fc0...83c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter mange timer på jobb skulle jeg lage middag. Var kvalm og hadde veldig vondt, men skulle klare det. Midt i middagslagingen kjenner jeg at jeg må spy og sier det til mannen før jeg løper på do. Når jeg kommer ut etter flere minutter spør mannen meg hvorfor jeg kokte grønnsakene når de skulle dampes. Jeg ble skikkelig forbanna og forklarte at det å slå av platen rakk jeg ikke fordi jeg måtte løpe rett til do. Mannen så jeg løp og visste platene sto på. Nå er han sur.

Var det urimelig av meg å bli sur? Skal jeg prioritere platene neste gang og heller spy ned kjøkkengulvet neste gang?

Jeg forventer faktisk at mannen hjelper til.

Anonymous poster hash: d7c1d...c02

Noe sier meg at du kanskje tenderer å være hissig ellers også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gubben din er teit hvis han ikke skjønner at når du må spy så må du bare løpe på do og da får han trå til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloooo, dette innlegget er jo opplagt inspirert av hun som nekter mannen å spise salami osv.

Anonymous poster hash: d0fc0...83c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloooo, dette innlegget er jo opplagt inspirert av hun som nekter mannen å spise salami osv.

Anonymous poster hash: d0fc0...83c

Altså bare kødd!

Anonymous poster hash: d0fc0...83c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...