Gå til innhold

Når er du sjeleglad for at du er singel?


Gjest brutal_mann

Anbefalte innlegg

Stortsett alltid!
Men ekstra greit når man kan prate med akkurat de man vil, og jeg kan være sammen med kompisene mine uten problemer :)
Dessuten er jeg kongen over min egen tv og sofa :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merker at veldig mye av dette er ting som kjennetegner dårlige forhold, som jeg som er i et velfungerende forhold ikke kan kjenne meg igjen i :P



Anonymous poster hash: cf105...05f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er når jeg spiller denne:

og vrikker meg "syngende" gjennom leiligheten i kun bokser...

:rodme:

Er det nå man skal svare - hver gang jeg slipper å se en fyr vrikke seg rundt i leiligheten til den sangen der?

Når det er sagt - mange av svarene i denne tråden er ikke gode nok. De kunne lett vært unngått selv om man har kjæreste. Så lenge man ikke BOR sammen med kjæresten.

Men støtter hun som sier "når jeg leser på samliv på KG" - det må jo være avskrekkende for de aller fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVER GANG en eller annen vennine ringer meg ang problemer med typen/xen/ff osv...jeg sverger,90% av problemene til venninene mine er i forbindelse med menn.

Når jeg kan gjøre hva som helst uten å sjekke om det er OK med den andre først.

Hver gang jeg leser om utroskap,vold i relasjoner osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er når jeg spiller denne:

og vrikker meg "syngende" gjennom leiligheten i kun bokser...

:rodme:

Jeg ble litt forelska i Brutal Mann nå...dvs det bikka over fra et generelt positivt inntrykk av intelligensnivå og evne til sarkastisk humor...bare så ironisk at jeg er lesbisk forøvrig...men fuck it all; jeg tar en øl med deg brutal mann, I loves ya!!

Anonymous poster hash: 13088...bf2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble litt forelska i Brutal Mann nå...dvs det bikka over fra et generelt positivt inntrykk av intelligensnivå og evne til sarkastisk humor...bare så ironisk at jeg er lesbisk forøvrig...men fuck it all; jeg tar en øl med deg brutal mann, I loves ya!!

Anonymous poster hash: 13088...bf2

PS: ditt nye postordrebrudbilde funker fett for meg!

Anonymous poster hash: 13088...bf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Jeg ble litt forelska i Brutal Mann nå...dvs det bikka over fra et generelt positivt inntrykk av intelligensnivå og evne til sarkastisk humor...bare så ironisk at jeg er lesbisk forøvrig...men fuck it all; jeg tar en øl med deg brutal mann, I loves ya!!

Anonymous poster hash: 13088...bf2

Du ligger ennå an til å bli første AB som tør sende undertegnede en PM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rabrabara

Haha, herlig! Det der gjør jeg og... Også glad for å være singel når jeg får lyst til å prøve alle kjolene i klesskapet mens jeg spiller høy musikk😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Hele tiden, pga jeg er så bekymret for kjønnssykdommer siden alle menn er utro. Har angst for å få AIDS og dø av det. Da hadde jeg blitt sur assa.

- Når jeg hører om alle løgnene typen til en venninne forteller henne. Det er et drama uten like og han er virkelig ikke god i hodet. Må være bedre å være singel enn å være sammen med noe sånt.

- I helgene er jeg glad for å være singel for jeg slipper å underholde noen, slipper å ha sex og bekymre meg for aids, og kan gjøre som jeg vil! Jeg kan se på South Park hele dagen f.eks og spise sjokolade :)



Anonymous poster hash: 33deb...00b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I julebordsesongen, så jeg slipper å forholde meg til hva som kan skje på hans julebord.

Hver gang jeg reiser noe sted, og vet at jeg kan være borte lenge uten at noen bedrar meg der hjemme.

Hver gang jeg snakker med en kjekk fyr, og kan flørte uten dårlig samvittighet.

Hver gang jeg henger med kompiser og bare kan være meg selv, uten at noen blir sjalu.

Hvert sekund jeg slipper å forholde meg til utroskap, den ekle kompisen som prøver å få han med på noe shady, kritiske svigermor, spøkelser fra fortiden hans, kjedelige filmer jeg egentlig ikke vil se, alle kompromisser jeg må inngå, å måtte ha sex stadig vekk når jeg egentlig ikke gidder, og alle urettferdige krangler.



Anonymous poster hash: 44e66...47d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For min del :

- å slippe å forklare meg når jeg kjøper nye bøker

- når jeg snakker og diskuterer med meg selv, det hadde jeg nok gjort selv om jeg ikke var singel men må alltid passe på at ingen hører meg (flirer av meg selv)

- når jeg vil spille pc spill, har spilt i mange år og aldri hatt problemer med å kutte det ut om jeg vil, men liker det allikevel enda, jeg slapper av da.

- kan se alle de obskure filmene jeg vil når jeg vil.

- når jeg kan spille av samme segment av en sang, eller sammenlikne to ulike versjoner av samme sang i lang tid (har litt AS tendenser kan man si)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Får ha musikken min og mitt hifi utstyr ifred

* Slipper og bli dratt med på all mulig shopping

* slipper all det klisse på facebook, hjerte overalt på profilen og ilu på alt mulig av bilder og sånn, jeg klarer bare ikke sånn kliss :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stadig vekk. Jeg tror faktisk at jeg påminner meg om sånne gledelige ting hver eneste dag jeg.

For meg er det å bo alene en frihet uten grenser. Jeg liker det! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå.....

Hver morgen våkner jeg og tenker, "æsj, morgen allerede??" Også tenker jeg, "jippiiii!!! Drikke kaffe!!!"

Så her ligger jeg og slafser, med fett hår og drikker kaffe. I dag har jeg fri, så jeg skal dra på bokhandelen. Det blir gøy. Igår var jeg også fornøyd, jeg lå på sofaen og så hele koselig med peis, spiste potetstappe til middag, uten at noen klagde på at det ikke var bra nok. Også er det så roootete her i dag, men jeg slipper å rydde, for jeg trenger ikke slippe noen inn.

Men, egentlig har jeg lyst på kjæreste....men er ikke så lett å finne noen jeg liker :)



Anonymous poster hash: 8511b...721
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon blund

Slippe at hun ble sur for den minste ting.

Kan ta meg øl uten innvendinger

Slipper å tenke på hvem som sjekker hun opp når hun er hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja så og si alltid :-D Men spesielt når jeg ligger på sofaen, svitsjer mellom de programmene jeg vil se, stapper i meg smågodt og ikke en sjel bryr seg/ irriterer seg ;-)

Men dette gjør jo kjæresten og jeg også :D ingen som bryr seg når vi gjør det her heller :)

Anonymous poster hash: 344e3...1da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stort sett hele tiden :laugh: Så utrolig deilig med frihet. Kan vase hjemme i joggebuksa og se så dritt ut jeg bare vil, spise hva jeg vil, sitte å spille på pcen/lese bok/se på serie what ever! Slippe å komme hjem til en bestemt tid, forholde seg til svigerfamlie, sexpress+++ er så utrolig mye å sette pris på ved å være singel :danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...