Gå til innhold

Ville du ha sett på det som turn off?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi slipper i det minste å kaste bort tiden på en fjott som sender sånne bilder. Har heldigvis aldri opplevd dette selv, men har sett så mange tråder om det her at jeg faktisk må innse at sånne menn finnes. Utrolig, men sant.

Anonymous poster hash: 0d9ea...77d

Det er vel en grunn for at du ikke har fått tilsendt slike bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dere møttes enda? Hvs dere ikke en gang hadde møttes hadde jeg tatt det som en hint på at han bare ville ha sex.



Anonymous poster hash: 33113...c4a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turn-off! Har selv blitt penis-trakassert på Snap av en 19 åring :sjokkert:

Fikk daglige bilder og videosnutter av innsåpet tiss i flere uker. Ble blokkings til slutt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg nylig har begynt å holde på med har begynt å sende bilder av penisen sin på snapchat når han er full. Jeg synes ikke det er noe generelt turn on når han gjør det egentlig. Synes det han blir mindre attraktiv når han holder på med sånt og jeg blir liksom ikke noe mer interessert i ham. Er jeg sær, eller ville du også ha sett på det som turn off? Anonymous poster hash: d3bbf...e4b

Hadde mistet all lysten på han umiddelbart.

Anonymous poster hash: 203da...9c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og :fnise: Men det er snakk om å begrense seg da :fnise:

Ja det visste ikke denne her fyren særlig mye om. Tror det var fire bilder etter hverandre som lå å ventet på meg i dagtidelig! I tillegg fikk jeg noen i helgene før denne også.

Godt å høre at jeg ikke er alene om å synes det er turn-off forresten! Begynte jo nesten å lure på om jeg hadde blitt sær som synes det var turn off! :)

Ts

Anonymous poster hash: d3bbf...e4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dreiv på med en fyr som selv gjorde slik, og jeg syntes det var turn off, men samtidig veldig komisk.

Så ja, det er veldig turn off og lite gjennomtenkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Jeg og :fnise: Men det er snakk om å begrense seg da :fnise:

Ja altså, jeg hadde satt pris på 1 slikt bilde... og det etter at den "tonen var satt", hvis du skjønner :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja altså, jeg hadde satt pris på 1 slikt bilde... og det etter at den "tonen var satt", hvis du skjønner :P

Jepp, jeg skjønner :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Hvis jeg likte fyren hadde jeg digga det.... :engel:

Merkelig at andre heterofile damer ikke liker en penis :vetikke:

Jeg setter pris på et frekt bilde i ny og ne :) Som du påpeker nedenfor så er det greit at den riktige tonen er satt først, ellers blir det litt kleint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Merkelig at andre heterofile damer ikke liker en penis :vetikke:

Jeg setter pris på et frekt bilde i ny og ne :) Som du påpeker nedenfor så er det greit at den riktige tonen er satt først, ellers blir det litt kleint.

Jeg har tatt det for gitt at menn (høres ut som det er snakk om flerfoldige, det er det ikke) som har mottatt ..ehhm... bilder av slik karakter fra meg .. har satt stor pris på det :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Total turn off . Når skal menn forstå at de fleste kvinner ikke tenner på synet av penis ?

Vel. jeg har skjønt det. Så får vi se når neste skjønner det. Og så er det bare å begynne å regne. (tid mellom hver mann ganger antall menn, 3 milliarder.)

TS, hvorfor vil du være ilag med en fyr som drikker seg snydens og gjør tåpelige ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest white tiger

Merkelig at andre heterofile damer ikke liker en penis :vetikke:

Jeg setter pris på et frekt bilde i ny og ne :) Som du påpeker nedenfor så er det greit at den riktige tonen er satt først, ellers blir det litt kleint.

Kommer jo an på konteksten da. Hvis en mann jeg knapt har kysset begynner å sende meg penisbilder er det skikkelig turn off, og tyder på at fyren ikke har sosiale antenner. Hvis vi derimot har datet en stund og hatt sex eller vi har et forhold så synes jeg det er greit med et frekt bilde av og til (ikke en gang om dagen eller sånn, det blir litt i overkant).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Droppa en fyr for akkurat det der. Hadde snakket med han et par ganger og møtt han en kort stund, og så begynte det å renne inn med Snap av bar overkropp og tydelige hint på hva han holdt på med uten å vise alt. Jeg sa "der går grensa". En dag satt jeg på et overfylt tog og åpna en Snap fra han. Og der var hele saken blåst opp på min skjerm. Han var litt vel overivrig på å vise frem stasen sin gitt. Da sperra jeg han fra Snap ;)

Hadde det derimot vært en kjæreste, så hadde det bare vært stas ;)



Anonymous poster hash: fa326...6d0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vel. jeg har skjønt det. Så får vi se når neste skjønner det. Og så er det bare å begynne å regne. (tid mellom hver mann ganger antall menn, 3 milliarder.)

TS, hvorfor vil du være ilag med en fyr som drikker seg snydens og gjør tåpelige ting?

Topp! Det er ju ikke det at vi ( jeg og mange med meg ) ikke tenner på synet på en penis , men du også har skjønt så er det mer det at det ikke er om og gjøre med bilder . Skal vi tenne på den så må det være the real thing , her og nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at andre heterofile damer ikke liker en penis :vetikke:

Jeg setter pris på et frekt bilde i ny og ne :) Som du påpeker nedenfor så er det greit at den riktige tonen er satt først, ellers blir det litt kleint.

Litt kleint? Litt???

Superkleint.

Og hetereofile damer setter stort sett pris på en fin penis. Men å få den servert via mobiltelefon? Nei. Liker dem best "in real life".

Anonymous poster hash: d14b1...bdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...