Gå til innhold

"Frekt" svar


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du starter en tråd her om at du synes det er frekt! Da er det å tolke ting snurt og negativt tydeligvis noe som ligger ganske naturlig for deg.

Så ikke fortsett samtalen, da! Jeg vet ikke hvor mange matches du har, men det er da veldig mange andre å snakke med? Jeg håper virkelig ingen av de jeg skriver litt med starter tråder når samtalen går i stå, for det gjør den da rett som det er. Da snakker jeg enten med noen andre, eller så skifter jeg tema. Men menn som blir snurt for noe jeg sier som ikke er frekt ment, slettes ganske fort.

Anonymous poster hash: 7f397...181

Har vært tynt med matcher så langt. Men det betyr ikke at jeg godtar hva som helst.

Det skal også legges til at det gjerne går en dag før hun svarer. Så hun er ikke veldig ivrig hun heller.

Anonymous poster hash: c8a22...76d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært tynt med matcher så langt. Men det betyr ikke at jeg godtar hva som helst.

Det skal også legges til at det gjerne går en dag før hun svarer. Så hun er ikke veldig ivrig hun heller.

Anonymous poster hash: c8a22...76d

Men du fikk jo oppklart at det hun skrev var ment som et komplimang?

Det er normalt at det går 1 dag mellom hvert svar.

Anonymous poster hash: 25ac3...422

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært tynt med matcher så langt. Men det betyr ikke at jeg godtar hva som helst.

Anonymous poster hash: c8a22...76d

Hahaha! du virker veldig streng? Jeg får matcher hele tiden, og kan ikke svare alle døgnet rundt! kan godt gå et par dager mellom!

Anonymous poster hash: ac43c...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er normalt at det går 1 dag mellom hvert svar.

Anonymous poster hash: 25ac3...422

Det er forsåvidt greit nok, vektlegger ikke det så mye.

Anonymous poster hash: c8a22...76d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, bestemte meg for å spørre hvordan helgen hennes hadde vært. Men hører jeg ikke noe, så fjerner jeg matchen.



Anonymous poster hash: c8a22...76d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enden på visa ble at jeg fjernet matchen. Takk til alle som har svart i tråden, setter pris på det.



Anonymous poster hash: c8a22...76d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enden på visa ble at jeg fjernet matchen. Takk til alle som har svart i tråden, setter pris på det.

Anonymous poster hash: c8a22...76d

Hun svarte at du er heldig som har et utseende mange skulle ønske de kunne ha.

Så spurte du hvordan helgen hennes var. Og hun svarte ikke?

Og så slettet du henne.

Føler det er noe som mangler i historien her. Forrige svaret hennes var jo positivt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men som jeg sa, jeg så få/ingen muligheter for å fortsette samtalen. Fikk ikke følelsen av at hun var veldig interessert i å fortsette å prate. Jeg så på spørsmålet om hvordan helgen hennes var som en slags "krampetrekning", et siste forsøk. Når da svaret uteble (jeg så også at hun hadde vært pålogget flere ganger etter at jeg sendte siste melding), syntes jeg det var like greit å fjerne matchen.



Anonymous poster hash: c8a22...76d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også sier dere at vi kvinner er kompliserte? Jebus Bloody Crispies have mercy on me trying to date you suckers! :sukk:

Tja, føler jeg at hun jeg prater med ikke er videre interessert ser, noe jeg begynte å føle nå på slutten, så ser jeg ingen grunn til å fortsette kontakten. Jeg må faktisk kjenne at hun jeg prater med faktisk er interessert i å prate med meg.

Men jeg tror ikke det gjør så mye. Hun er sikkert fullt opptatt med å prate med andre (hun var ganske så strøken), så hun har sikkert glemt meg allerede uansett :)

Anonymous poster hash: c8a22...76d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Kom i kontakt med en jente på Tinder, og vi har tekstet litt frem og tilbake, tonen har vært positiv. I går spurte hun plutselig om høyde og om jeg hadde hår på hodet. Svarte på det hun lurte på. Så fikk jeg som svar "ok, så heldig du er" i natt, uten noe annet. Hva tenker dere om et slikt svar? Jeg synes det rett og slett det svaret hadde en stank av sarkasme i seg, og nå fikk jeg mest lyst til å slette henne.

Anonymous poster hash: a5cef...708

Merkelige greier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, føler jeg at hun jeg prater med ikke er videre interessert ser, noe jeg begynte å føle nå på slutten, så ser jeg ingen grunn til å fortsette kontakten. Jeg må faktisk kjenne at hun jeg prater med faktisk er interessert i å prate med meg.

Men jeg tror ikke det gjør så mye. Hun er sikkert fullt opptatt med å prate med andre (hun var ganske så strøken), så hun har sikkert glemt meg allerede uansett :)

Anonymous poster hash: c8a22...76d

Jaja, det var mer den skrekkelige tolkningen du drev med. Et råd? Dersom en kvinne sier noe til deg, anta at hun mener akkurat det hun sier.

Dersom hun sier "så heldig du er da!" så betyr det høyst sannsynlig: "så heldig du er da!"

Det betyr høyst sannsynlig ikke at hun er frekk, eller at hun er lesbisk, eller at hun er fra Tromsø.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Også sier dere at vi kvinner er kompliserte? Jebus Bloody Crispies have mercy on me trying to date you suckers! :sukk:

Jeg vil personlig ikke si at TS har vært så komplisert her egentlig :) Ja å bare kommunisere via tekst er svært vanskelig fordi man ikke ser følser bak det som blir skrevet. Men for meg er det innlysende at har man fått kjemi med noen og den er gjensidig vil man gjøre allt man kan for å "treffes/prates" oftest mulig....om man da må hale og dra samtaler ut av en sånn kvinne er det totalt dødfødt etter min mening. Får man god kjemi, vil også samtaler flyte enklere og raskere. Om man skriver noe hyggelig til en person man vil date på nettet og det tar dager før man får et svar som...."Ja går fint her". DA er det ikke noe poeng etter min mening.

Sammenlign dette litt med en situasjon man får naturlig i en sosial sammenheng. Jeg har opplevd å være håpløst betatt/forelsket i en jente på arbeidsplassen. Uten at man merker det selv, er man desperat etter å få lurt seg i nærheten av den dama så ofte man klarer. Man vil være rundt henne så ofte man kan...man vil få til en samtale så ofte man klarer. Skjønner at det fungerer annerledes på nettdate selvfølgelig, men noen av de sosiale reglene gjelder jo der også?

Man bør merke ganske raskt om det er noen interesse der.....syntes utifra det TS skriver her at hun ikke virker klar for noe. Syntes han gjorde rett i å slette henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det scenariet du beskriver syns jeg også er komplisert, Harry. Enkelt og greit.

Lurer man på om noen er interessert, så spør da, eller si "jeg er interessert". Det er ikke så veldig vanskelig.

Videre, så spør TS om daten er frekk, når hun skriver det hun skrev. Nei, hun var ikke frekk når hun skrev det hun skrev.

Endret av KateW
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Vurderer du å slette henne bare fordi hun sa at du var heldig som hadde hår på hodet?

Wow. Og du mener hun er kravstor.

Dette tenkte jeg og !

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enden på visa ble at jeg fjernet matchen. Takk til alle som har svart i tråden, setter pris på det.

Anonymous poster hash: c8a22...76d

Dette er ikke for å være frekk, men sletter du folk for så svake grunner er det jo ikke rart du fortsetter å forbli singel...

Anonymous poster hash: ac43c...0bf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Jeg synes det hun spurte om var en rar ting å spørre om i det hele tatt. Så overreagerer du litt med å slette henne når det ikke har gått en dag en gang. Kanskje hun var opptatt med noe? Hadde hun ikke skrevet noe på 1-2 uker så skulle jeg heller sympatisert med deg.

Huskeregel: Ikke gjør antagelser basert på 1 setning.

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke for å være frekk, men sletter du folk for så svake grunner er det jo ikke rart du fortsetter å forbli singel...

Anonymous poster hash: ac43c...0bf

Så, da er spørsmålet mitt: hva skulle jeg gjort i den situasjonen, da, med en jente som ikke virker veldig interessert i kontakt, som svarte på en måte jeg ikke tolket som positiv, og hvor jeg ikke så veldig mange muligheter for videre kommunikasjon?

Anonymous poster hash: c8a22...76d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, da er spørsmålet mitt: hva skulle jeg gjort i den situasjonen, da, med en jente som ikke virker veldig interessert i kontakt, som svarte på en måte jeg ikke tolket som positiv, og hvor jeg ikke så veldig mange muligheter for videre kommunikasjon?

Anonymous poster hash: c8a22...76d

Nå har du fått en hel haug med folk som mener svaret hennes var positivt, så da er det kanskje tolkningene dine du må revurdere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...