Gå til innhold

"Frekt" svar


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om jeg hadde plutselig fått spørsmål om høyde og hår på hodet, så hadde det vært et ganske bra indikator på at verdiene våre var på ulike steder og at videre kontakt ville vært fåfengt.



Anonymous poster hash: 3618d...805
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns ikke det var noe frekt svar i det hele tatt, det som var frekt var å spørre i første omgang.



Anonymous poster hash: 1fb68...6c3
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte en "hva mener du?" melding. Så får vi se hva som kommer ut av det.



Anonymous poster hash: c8a22...76d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tatt svaret ganske bokstavelig. Utseendet er mye lotteri, det er ikke stort man kan gjøre fra eller til når det gjelder høyde og hår. Da er man vel heldig om man har trekk som blir sett på som attraktive. Men det var et veldig overfladisk spørsmål så klart.



Anonymous poster hash: a71e3...fe8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom i kontakt med en jente på Tinder, og vi har tekstet litt frem og tilbake, tonen har vært positiv. I går spurte hun plutselig om høyde og om jeg hadde hår på hodet. Svarte på det hun lurte på. Så fikk jeg som svar "ok, så heldig du er" i natt, uten noe annet. Hva tenker dere om et slikt svar? Jeg synes det rett og slett det svaret hadde en stank av sarkasme i seg, og nå fikk jeg mest lyst til å slette henne.

Anonymous poster hash: a5cef...708

Må bare le av henne, men råder deg som flere her at du sletter henne. Er virkelig en person så mye verdt at du finner deg i det du tolker som sarkasme?

Lykke til videre. Du finner deg en som passer deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vurderer du å slette henne bare fordi hun sa at du var heldig som hadde hår på hodet?

Wow. Og du mener hun er kravstor.

Alt er jo dealbreaker og turnoff for tiden, så hvorfor ikke? :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ketchupjenta

Alt er jo dealbreaker og turnoff for tiden, så hvorfor ikke? :danse:

Forstår ikke helt hvorfor du (om du er ts, som ikke ville være anonym lenger) skriver dette innlegget om du uansett sletter henne og skriver ¨hvorfor ikke?¨. Jeg synes bare det er rart å kutte ut noen bare fordi de synes du er heldig med hår på hodet. Tenk om det bare var ment som en spøk. Og neste gang hun skal til å skrive noe til deg så ser hun at har slettet henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke helt hvorfor du (om du er ts, som ikke ville være anonym lenger) skriver dette innlegget om du uansett sletter henne og skriver ¨hvorfor ikke?¨. Jeg synes bare det er rart å kutte ut noen bare fordi de synes du er heldig med hår på hodet. Tenk om det bare var ment som en spøk. Og neste gang hun skal til å skrive noe til deg så ser hun at har slettet henne.

Jeg synes det er litt overfladisk i det hele tatt å spørre om noe sånt, men det er nå meg. Jeg er enig med AB805:

Om jeg hadde plutselig fått spørsmål om høyde og hår på hodet, så hadde det vært et ganske bra indikator på at verdiene våre var på ulike steder og at videre kontakt ville vært fåfengt.

Anonymous poster hash: 3618d...805

Anonymous poster hash: 90710...cc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få se. Hun svarte natt til søndag, at "du er heldig"?

Spør henne om hun hadde en fin kveld på byen.

Snurt på tinderkvinner har du lov å bli når de ikke dukker opp på avtalt sted til avtalt tid. Ikke når de sender deg pussige meldinger i fylla.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Hun trenger ikke mene det hun svarte som ironi.

Men alt i alt virker hun frekk. Greit å spørre om utseendet,men være så spesifikk OG forklare hvorfor,får henne til å virke noe usympatisk.

Hun liker sikkert inntrykket du har gitt,siden hun spør om dette etter at dere har chattet en stund,og så skulle hun kanskje også "ha dette på plass"(med hår og høyde).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok en del som er så rett frem på tinder. For jeg har fått opplyst både høyde og at de har hår på hodet helt uopfordret av flere. Så de må jo ha erfaring med at det er noe som stadig blir spurt om.

har også blitt spurt hvor høy jeg er. Da jeg svarte på det spurte jeg også om han var lav siden han spurte om det (jeg er lav selv), men neida, han var 190, men likte ikke jenter som var høyere enn 165 sa han :ler:

Tinder er et overfladisk sted, sånn er det bare.



Anonymous poster hash: 31b36...25f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre du faktisk hadde vært lavere enn henne og skallet, så faller ikke dette innenfor sarkasme.

Det var ment positivt kan jeg tenke meg, men burde vært fulgt av en smilefjes, og kanskje en noe lengre setning.

Vil tippe hun mente "så heldig du er som f.eks ikke har fått måne enda / som er høy (ettersom dette er attraktivt for henne)"..

Men som andre her nevner, utdyp med; "Hva mener du med at jeg er heldig? :S" Så får du jo svaret ditt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slettet faktisk en fra Tinder selv, som begynte å mase om hvorfor jeg ikke svarte på meldingene hans type 30 minutter etter hans første melding - altså masete much? Turn off!

Sletter også folk som er veldig dominerende i forhold til å prøve å presse deg til å møtes omtrent etter 10 minutter chatting - hallo, liksom! Du er en totalt fremmed!

Samt folk som kun prater om seg selv - vi skal bli kjent?



Anonymous poster hash: ac43c...0bf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her igjen.

I sted fikk jeg svar hvor hun skrev at hun bare mente jeg var sånn mange andre skulle ønsket at de så ut...

Ser faktisk ikke hvordan den samtalen der kan fortsette, har litt lyst til å sende henne en høflig "lykke til videre" melding og så slette henne, eller bare slette. Det skal sies at hun brukte smilefjes etter det svaret jeg reagerte på, som igjen fikk meg til å opprette denne tråden.



Anonymous poster hash: c8a22...76d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom i kontakt med en jente på Tinder, og vi har tekstet litt frem og tilbake, tonen har vært positiv. I går spurte hun plutselig om høyde og om jeg hadde hår på hodet. Svarte på det hun lurte på. Så fikk jeg som svar "ok, så heldig du er" i natt, uten noe annet. Hva tenker dere om et slikt svar? Jeg synes det rett og slett det svaret hadde en stank av sarkasme i seg, og nå fikk jeg mest lyst til å slette henne.

Anonymous poster hash: a5cef...708

Hun synes vel du er heldig for hun ikke har det selv da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hæ, hvordan kunne du tolke det til å være frekt? Det var da sikkert bare noe hun sa uten å tenke seg om. Hva skulle hun ellers svare med? "Bra, det hadde ikke eksen min og jeg liker hår på hodet"?

Men du, dump henne du. Menn som er nærtagende og tolker alt frekt er utrolig slitsomme.

Du kan sikkert med fordel jobbe med din forståelse for andre mennesker, og finne ut hvorfor du er så hårsår. Kanskje du har en aldri så liten tendens til å tolke ting i den retningen?



Anonymous poster hash: 7f397...181
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ, hvordan kunne du tolke det til å være frekt? Det var da sikkert bare noe hun sa uten å tenke seg om. Hva skulle hun ellers svare med? "Bra, det hadde ikke eksen min og jeg liker hår på hodet"?

Anonymous poster hash: 7f397...181

Nå har ikke jeg sagt noe annet til henne etter det svaret enn et "hva mener du?". Problemet nå er at jeg ikke kan se hvordan samtalen skal fortsette.

Anonymous poster hash: c8a22...76d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg sagt noe annet til henne etter det svaret enn et "hva mener du?". Problemet nå er at jeg ikke kan se hvordan samtalen skal fortsette.

Anonymous poster hash: c8a22...76d

Du starter en tråd her om at du synes det er frekt! Da er det å tolke ting snurt og negativt tydeligvis noe som ligger ganske naturlig for deg.

Så ikke fortsett samtalen, da! Jeg vet ikke hvor mange matches du har, men det er da veldig mange andre å snakke med? Jeg håper virkelig ingen av de jeg skriver litt med starter tråder når samtalen går i stå, for det gjør den da rett som det er. Da snakker jeg enten med noen andre, eller så skifter jeg tema. Men menn som blir snurt for noe jeg sier som ikke er frekt ment, slettes ganske fort.

Anonymous poster hash: 7f397...181

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg sagt noe annet til henne etter det svaret enn et "hva mener du?". Problemet nå er at jeg ikke kan se hvordan samtalen skal fortsette.

Anonymous poster hash: c8a22...76d

Hva med; "Ok :) Du skal nå til uken da?"

Men du virker jo ikke akkurat særlig interessert lengre, så kanskje greit å avslutte slik at du ikke gir henne forhåpninger..

Anonymous poster hash: ac43c...0bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...