Gå til innhold

"Frekt" svar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom i kontakt med en jente på Tinder, og vi har tekstet litt frem og tilbake, tonen har vært positiv. I går spurte hun plutselig om høyde og om jeg hadde hår på hodet. Svarte på det hun lurte på. Så fikk jeg som svar "ok, så heldig du er" i natt, uten noe annet. Hva tenker dere om et slikt svar? Jeg synes det rett og slett det svaret hadde en stank av sarkasme i seg, og nå fikk jeg mest lyst til å slette henne.

Anonymous poster hash: a5cef...708
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville slettet henne.

Magefølelsen min går også i den retningen der. Som en del av spørsmålet skrev hun at hun hadde møtt gutter som både var lavere enn henne og uten hår på hodet (hun oppga høyde i profil), og at hun derfor lurte. Da tenkte jeg at svaret mitt ville være positivt, siden jeg både er høyere enn henne og har hår på hodet. Men svaret jeg fikk av henne i natt ga meg en dårlig smak i munnen.

Anonymous poster hash: c8a22...76d

Skrevet

Hun mente det nok positivt. Ikke overtolk alt

• Liker 5
Skrevet

Er jo litt usikker på svaret, derfor jeg lurer på hva folk tenker. Nei, man skal ikke overtolke, men hadde nok foretrukket et litt annet svar (evt. med noe oppfølging?).

Skrevet

Hun høres litt ung ut. Kan det stemme?

Vil tro hun mener det positivt, siden hun har truffet lave menn uten hår.

Anonymous poster hash: 31b36...25f

Skrevet

Hun høres litt ung ut. Kan det stemme?

Vil tro hun mener det positivt, siden hun har truffet lave menn uten hår.

Anonymous poster hash: 31b36...25f

Nei, faktisk ikke. Hun er over 30 (er det selv).

Skrevet

Skriftlig kommunikasjon er vanskelig, og det kan hende hun mener noe helt annet enn det du tror.

Hvis hun har virket grei til nå, ville jeg bare ha sendt en melding "hva mener du?" Og sett hva hun da svarte.

• Liker 5
Skrevet

Ja, jeg ville skrevet "hva mener du med at jeg er heldig?" Hun burde nesten korrigere eller forklare svaret sitt litt, for det hun skrev var jo ganske flåsete. Kan virke som hun mener du er heldig som når innenfor hennes kriterier. Og det virker arrogant.

Anonymous poster hash: fd7a8...7d6
  • Liker 1
Skrevet

Ja, jeg ville skrevet "hva mener du med at jeg er heldig?" Hun burde nesten korrigere eller forklare svaret sitt litt, for det hun skrev var jo ganske flåsete. Kan virke som hun mener du er heldig som når innenfor hennes kriterier. Og det virker arrogant.

Jeg leste det som "så fint for deg da, liksom...". Men det går jo ut på det samme, fikk ikke en positiv følelse av det svaret der.

Skrevet (endret)

Jeg tolker det mer som at TS er heldig som har hår igjen på hodet?

Endret av Pepperbiff
  • Liker 1
Skrevet

Seriøst... ikke la det stå og falle på dette. Ting som ironi, sarkasme, spøkefull tone osv er nesten håpløst å formidle per tekst. Unntaket er når man kjenner en person godt nok til å vite noe om valg av ord og evt humør.

Om magefølelsen din generelt er dårlig blir det noe helt annet.

Anonymous poster hash: f521a...edf
  • Liker 7
Skrevet

Tyder på at hun er ganske overfladisk. Og om det ikke er det hun dropper deg for så vil det være noe annet, som "manglende ambisjoner", "ikke muskuløs" nok eller noe annet. Sett fra hennes perspektiv selvsagt.

Anonymous poster hash: 9acaa...1e1
  • Liker 2
Skrevet

Det jeg også kom til å tenke på nå var at det spørsmålet kom etter at jeg hadde spurt om noe helt annet (som hun forøvrig ikke svarte på).

Skrevet

Ville nok ikke fått så gode vibber av dette jeg heller. Svarer med noe slikt som et svar på et helt annet spørsmål...tyder ikke på at det er noen god kommunikasjon. Ville nok vært skeptisk.

Skrevet

Ville nok ikke fått så gode vibber av dette jeg heller. Svarer med noe slikt som et svar på et helt annet spørsmål...tyder ikke på at det er noen god kommunikasjon. Ville nok vært skeptisk.

Som sagt i første posten, har ingen god magefølelse av det her nå, så nå står det mellom å sende en "hva mener du?"-melding, eller bare å fjerne matchen.

Det skal jo sies at dette egentlig er en fillesak (type prate med en tilfeldig jente på Tinder man får match med), men jeg synes det er greit å få synspunkter når det skjer ting jeg stusser på. Vil lære mest mulig av ting jeg observerer, eventuelt feil jeg måtte gjøre som jeg selv ikke er klar over.

Skrevet

Magefølelsen min går også i den retningen der. Som en del av spørsmålet skrev hun at hun hadde møtt gutter som både var lavere enn henne og uten hår på hodet (hun oppga høyde i profil), og at hun derfor lurte. Da tenkte jeg at svaret mitt ville være positivt, siden jeg både er høyere enn henne og har hår på hodet. Men svaret jeg fikk av henne i natt ga meg en dårlig smak i munnen.

Veldig dårlig folkeskikk på den her kjerringa.

Gjest Ketchupjenta
Skrevet

Vurderer du å slette henne bare fordi hun sa at du var heldig som hadde hår på hodet?
Wow. Og du mener hun er kravstor.

Skrevet

Det kan bety begge deler. Men et merkelig og kort svar. Enten spør hva hun mente eller slett, tenker jeg.

Anonymous poster hash: ff8ee...621
Skrevet

Som sagt i første posten, har ingen god magefølelse av det her nå, så nå står det mellom å sende en "hva mener du?"-melding, eller bare å fjerne matchen.

Det skal jo sies at dette egentlig er en fillesak (type prate med en tilfeldig jente på Tinder man får match med), men jeg synes det er greit å få synspunkter når det skjer ting jeg stusser på. Vil lære mest mulig av ting jeg observerer, eventuelt feil jeg måtte gjøre som jeg selv ikke er klar over.

Da bare spør du hva hun mente, enkel og greit. Er jo uansett ikke så farlig hvis det går veien, det finnes et hav av andre kvinner som er hyggeligere dersom hun viser seg å ha ment det i negativ betydning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...