Gå til innhold

Leggetid


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer bare på når dere legger babyene for kvelden?

Min er åtte uker og jeg legger henne mellom 22.30-11.00. Hun våkner igjen rundt 1.30-2.30 for mat.

Anonymous poster hash: 50c72...8ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rundt 22-23, våkner 04 for mat. Nærmere 3 mnd begynner de å bli tidligere trøtte, og man nærmer seg 19 som leggetid. Hvertfall hvis man har barn fra før så er det ofte de ikke får sove på ettermiddagen når de andre kommer hjem fra skole og barnehage og da blir de tidligere trøtte.

Anonymous poster hash: 2a693...502

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tok kvelden halv syv fra han var 10 uker gammel. Da klokken skulle stilles lor vi bare vær å påvirke baby av det på noen måte, slik at han da var i seng til halv åtte. Slik fikk dagen starte kl 06 i stedet for 05 også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tok kvelden halv syv fra han var 10 uker gammel. Da klokken skulle stilles lor vi bare vær å påvirke baby av det på noen måte, slik at han da var i seng til halv åtte. Slik fikk dagen starte kl 06 i stedet for 05 også. :)

Kan du ikke bare amme på morgenen og så sover han litt til? Det funker hvertfall her, ammer 04 og så 07, og da sover han videre til 09-10 de dagene det passer sånn.

Anonymous poster hash: 2a693...502

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare amme på morgenen og så sover han litt til? Det funker hvertfall her, ammer 04 og så 07, og da sover han videre til 09-10 de dagene det passer sånn.Anonymous poster hash: 2a693...502

Litt OT, og beklager at jeg skyter budbringeren nå, men aaaaaaaaaargh, kan ikke folk bare SLUTTE med sånne "kan du ikke bare ..."-råd?! Nå vet jeg jo ikke, men jeg gjetter at Teriyaki prøvde ulike ting for å få babyen til å sove lenger, hvis de ønsket en senere start. Det er jo ikke SÅ stas å stå opp klokken fem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du ikke bare amme på morgenen og så sover han litt til? Det funker hvertfall her, ammer 04 og så 07, og da sover han videre til 09-10 de dagene det passer sånn.

Anonymous poster hash: 2a693...502

Du skjønner vell att det er begrenset hvor lenge også en baby sover? Kl 5 hadde babyen sovet over 10 timer og det er nok nattesøvn for mange babyer. De sover jo en del på dagen også. Min baby har holdt seg på 11 timer om natta fra hun var 2-3 mnd og da kan jeg love deg att melk ikke nyttet. Nå legger hun seg mellom 19-20 og er lys våken kl 7.

Anonymous poster hash: 940bc...72f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare amme på morgenen og så sover han litt til? Det funker hvertfall her, ammer 04 og så 07, og da sover han videre til 09-10 de dagene det passer sånn.

Anonymous poster hash: 2a693...502

Det funket dårlig det dessverre. Han hylte bare, så da stod jeg opp, men prøvde så klart. Da han var rundt fem måneder ble det litt bedre. Da sov han til halv syv kanskje, i stedet for 06.

Noen barn er morgenfuler, sånn er det bare. Min er snart tre år nå, og har hatt perioder hvor han har sovet til åtte, men srlv nå når han ikke sover på dagtid lenger så er han klar for dagen halv syv-syv.

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da min var 6 uker sov han halve dagen, la seg mellom fire og seks på morgenen, måtte bysses eller ammes for å sovne, våknet hver eller annenhver time for mer amming. Og skrek pga magevondt. Vi prøvde alt mulig. Tror han var blitt syv-åtte mnd før han la sev så tidlig som kl. 20. Nå sover han 19-07, sovner selv i egen seng, og våkner bare unntaksvis på natten. Han er halvannet år.

Anonymous poster hash: e0350...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...