Gå til innhold

Blir en jomfru ekstra knyttet til sin første partner?


Gjest HowardRoark

Anbefalte innlegg

Nei jeg ble ikke det. Hadde sex da jeg var 16 for første gang og han jeg var sammen med var bare en douch. Men jeg ville bare få det hele overstått og gikk med på å ha sex. Vi gjorde det slutt kort tid etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hey! Gir du meg kudosen eller ikke?

Lille venn er jo bare tull, men også en test for å se hvordan folk reagerer. Noen tar den med et smil og ler, mens andre tar kommentaren (og seg selv) veldig seriøst.

:)

Kudosen er din, men den satt litt langt inne ;) Men ikke veldig. Jeg er da en ærlig og real debattant, må vite!

Jeg må si det høres ganske tåpelig ut å bruke velkjente hersketeknikker for liksom å «teste» folk, for så å unnskylde det etterpå med at det bare var en spøk. Kan ikke føre mye godt med seg..? Jeg blir ikke personlig sint eller fornærmet av slikt, men jeg blir småirritiert sånn av prinsipp, da jeg er veldig opptatt av god diskusjonsetikette og å vise folkeskikk, uansett situasjon. I hvert fall at man prøver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HowardRoark

Kudosen er din, men den satt litt langt inne ;) Men ikke veldig. Jeg er da en ærlig og real debattant, må vite!

Jeg må si det høres ganske tåpelig ut å bruke velkjente hersketeknikker for liksom å «teste» folk, for så å unnskylde det etterpå med at det bare var en spøk. Kan ikke føre mye godt med seg..? Jeg blir ikke personlig sint eller fornærmet av slikt, men jeg blir småirritiert sånn av prinsipp, da jeg er veldig opptatt av god diskusjonsetikette og å vise folkeskikk, uansett situasjon. I hvert fall at man prøver.

Takk for kudosen.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble veldig knyttet til den første, selv om han viste seg å være en stor dritt. Hvis du gjør det klinkende klart for henne at det ikke blir noe forhold ut av det, men allikevel behandler henne greit etterpå er det vel bare å kjøre på. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble og er fortsatt veldig knyttet til min første. Vi var ikke i noe forhold, men hadde sex nå og da når det passet seg slik. Han kom senere ut av skapet som homofil, så nå har jeg en gay bestekompis. Yaaay!



Anonymous poster hash: d986e...80b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...