Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2014 #41 Del Skrevet 2. oktober 2014 Nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #42 Del Skrevet 2. oktober 2014 Ja Anonymous poster hash: 99962...635 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #43 Del Skrevet 2. oktober 2014 Ja han tror du for alltid skal være mammaen hannes, og gi han pupp om kveldene, og ta på bleien hannes før dere legger dere. Han kommer til å føle er stort savn hvis han mister deg. Det er tungt å miste den jenta som tar jomfrudommen. Anonymous poster hash: 2b6cc...577 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #44 Del Skrevet 2. oktober 2014 Kommer helt an på, noen vil knytte seg til første erfaringen og andre ikke. Mannen jeg fikk barn med hadde ikke hatt kjærester før meg og han knyttet seg sterkt til meg. Slik var det også med mannen jeg hadde sex med for første gang. Jeg har alltid vært kynisk mht sex, jeg visste at jeg ikke hadde sex med samme person som når jeg er 90 år. Anonymous poster hash: acd15...364 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruskemor Skrevet 3. oktober 2014 #45 Del Skrevet 3. oktober 2014 Jeg har ikke glemt min første, men jeg var aldri glad i han og knyttet til han. Vi hadde sex flere ganger og det var en veldig fin opplevelse, men jeg tenker ikke noe mer over det. Har derimot blitt veldig knyttet til min første kjæreste, det syntes jeg har vært mer spesielt. Han kommer jeg alltid til å være glad i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 3. oktober 2014 #46 Del Skrevet 3. oktober 2014 (endret) Det kommer da helt an på personene i bildet og situasjonen de er i, samt en haug med andre potensielt påvirkende faktorer. Du spør som om alle jenter er dønn like på dette punktet? Vi mennesker er jo ikke datamaskiner som er programmert til å reagere slik eller sånn i gitte situasjoner. Endret 3. oktober 2014 av Tonje! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HowardRoark Skrevet 3. oktober 2014 #47 Del Skrevet 3. oktober 2014 Du spør som om alle jenter er dønn like på dette punktet? Overhodet ikke, lille venn. Lær deg å lese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 3. oktober 2014 #48 Del Skrevet 3. oktober 2014 Overhodet ikke, lille venn. Lær deg å lese. Jeg ser at selve innlegget ditt var mer utfyllende og nyansert enn tittelen, men fremdeles er det jo spørsmålet i overskriften som er hovedpoenget ditt, slik jeg tolker det. Og «lille venn»..? Trenger ikke å skrive i en nedlatende tone bare fordi vi muligens er uenige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 3. oktober 2014 #49 Del Skrevet 3. oktober 2014 Jeg ser at selve innlegget ditt var mer utfyllende og nyansert enn tittelen, men fremdeles er det jo spørsmålet i overskriften som er hovedpoenget ditt, slik jeg tolker det. Og «lille venn»..? Trenger ikke å skrive i en nedlatende tone bare fordi vi muligens er uenige. mener ikke å være frekk, men tror du TS hadde opprettet tråden dersom han mente alle damer var like og at alle ville svare likt? Tipper han skrev det for å høre alles forskjellige meninger Det som virkelig er ironisk her er jo at det kan virke som "alle damene" er like ettersom svarene i denne tråden er ganske enstydende 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #50 Del Skrevet 3. oktober 2014 Et stort, rungende NEI. Men angrer min første. Og andre for den saks skyld.Anonymous poster hash: 71f30...32f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #51 Del Skrevet 3. oktober 2014 Hey. Takk for svar. For hva det er verdt, så var ikke min første seksuelle erfaring en opphøyet opplevelse, men det var en fin erfaring og selv om jeg ikke ble knytt til henne noe mer enn jeg har blitt til noen andre, så kommer jeg nok aldri til å glemme henne. Jeg får se hva jeg gjør. Forresten, er det noe spesielt man bør ta hensyn til eller tenke over i forhold til selve akten om så skulle skje? Har ikke noen erfaring med jomfruer, men tenker selvsagt å ta det veldig rolig og forsiktig med fokus på henne og legge til side mine egne behov (for en gangs skyld). Ja, du burde si til henne på forhånd at du ikke ønsker å ha noe seriøst forhold til henne. Da er du redelig, og hun kan selv bestemme om hun vil ha sex med deg på den betingelsen. Unnlater du å si noe, er du en egoistisk, kynisk drittsekk. Anonymous poster hash: 71f30...32f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HowardRoark Skrevet 3. oktober 2014 #52 Del Skrevet 3. oktober 2014 Jeg ser at selve innlegget ditt var mer utfyllende og nyansert enn tittelen, men fremdeles er det jo spørsmålet i overskriften som er hovedpoenget ditt, slik jeg tolker det. Og «lille venn»..? Trenger ikke å skrive i en nedlatende tone bare fordi vi muligens er uenige. Om noen er nedlatende av oss, så er det vel du som går til et lite angrep på meg uten å engang ha lest innlegget du kommenterer. Fy deg! Det som virkelig er ironisk her er jo at det kan virke som "alle damene" er like ettersom svarene i denne tråden er ganske enstydende Sant. Har ikke talt opp, men kan ikke være mer enn 5% som svarer ja på spørsmålet i overskriften. Jeg ble faktisk noe overrasket. Ja, du burde si til henne på forhånd at du ikke ønsker å ha noe seriøst forhold til henne. Da er du redelig, og hun kan selv bestemme om hun vil ha sex med deg på den betingelsen. Unnlater du å si noe, er du en egoistisk, kynisk drittsekk.Anonymous poster hash: 71f30...32f Altså, jeg lurte seriøst på om det var egoistisk av meg å IKKE ligge med henne. Er fortsatt ikke sikker der. Du har tydeligvis ikke lest hele tråden, ettersom jeg bestemte meg for å avblåse 'Operasjon Jomfru' av medmenneskelige hensyn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 4. oktober 2014 #53 Del Skrevet 4. oktober 2014 mener ikke å være frekk, men tror du TS hadde opprettet tråden dersom han mente alle damer var like og at alle ville svare likt? Tipper han skrev det for å høre alles forskjellige meninger Det som virkelig er ironisk her er jo at det kan virke som "alle damene" er like ettersom svarene i denne tråden er ganske enstydende Jeg mente ikke at han bokstavelig talt trodde at alle jenter var dønn like, men spørsmålet var formulert på den måten at det for meg virket som om han var ute etter et enkelt svart/hvitt-svar. Altså at han delvis trodde et slikt svar fantes. Litt som den type tråder man ser så alt for ofte, f.eks. «Liker gutter små pupper?» «Bryr jenter seg om penger?» osv. Jeg har ikke lest de andre svarene, så det kan jeg ikke kommentere på. Om mange svarer det samme betyr jo ikke det at alle er like, bare at mange mener det samme? Jeg tror dessuten det er lettere å svare nei i en sånn type tråd enn ja. Frister vel mer å svare det, muligens pga. den litt generaliserende tittelen. Om noen er nedlatende av oss, så er det vel du som går til et lite angrep på meg uten å engang ha lest innlegget du kommenterer. Fy deg! Sant. Har ikke talt opp, men kan ikke være mer enn 5% som svarer ja på spørsmålet i overskriften. Jeg ble faktisk noe overrasket. Innlegget mitt var på ingen måte ment som et angrep. Og jeg hadde lest førsteinnlegget ditt før jeg svarte i tråden Jeg kunne kanskje svart mer utfyllende på hvordan akkurat din situasjon var, men jeg er helt ærlig ikke så glad i å gi råd til fremmede på nettet når det gjelder ting som det her. Jeg kjenner jo verken deg eller jenta, så rådet mitt kan plutselig slå helt feil ut. Kanskje blir hun veldig forelsket og situasjonen blir utrolig vanskelig for henne i ettertid. Kanskje bryr hun seg ikke stort, og synes bare det var kjekt med opplevelsen. Aner ikke! Det skal sies at det er fint at du tenker litt over problemstillingen, da. Du kunne jo bare gitt faen og gjort det du ønsket uten å ta hensyn til noen eller noe, er sikkert flere som ville gjort det (både gutter og jenter). Kudos til deg for det. Så igjen, innlegget mitt var altså på ingen måte ment som et angrep. Samtidig er det litt fristende å ikke gi deg denne kudosen nå grunnet «lille venn»-kommentaren din. Jeg forstår at det er lett å misforstå hverandre når man diskuterer på nettet, men derfor kan det være lurt å vente med nedlatende kommentarer før man faktisk er sikker på at man har grunn til å være irritert på den andre personen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #54 Del Skrevet 4. oktober 2014 Tenkte på han, helt til jeg traff en ny som også ble kjæresten min. Nå tenker jeg aldri på han. Anonymous poster hash: 840a6...5bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #55 Del Skrevet 4. oktober 2014 Ble ikke noe spesielt knyttet til min første, nei. Anonymous poster hash: 4ef09...e28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #56 Del Skrevet 4. oktober 2014 Jeg ble på ingen måte knyttet til min første partner. Men jeg kunne like så gjerne blitt veldig knyttet til min første partner, hvis han hadde vært en annen person, hvis relasjonen mellom oss hadde vært annerledes, hvis situasjonen hadde vært annerledes, hvis ditt og hvis datt. Kommer an på så mye. Anonymous poster hash: d04b5...6c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapientia Skrevet 4. oktober 2014 #57 Del Skrevet 4. oktober 2014 Nei ikke egentlig, selv om vi var sammen i seks år, seks år hvor i alle fall 3 av dem var heller dårlig på ulike måter. Jeg er langt mer knyttet til han er jeg er med nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-s Skrevet 4. oktober 2014 #58 Del Skrevet 4. oktober 2014 Jeg husker ikke hvem min første var engang... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HowardRoark Skrevet 4. oktober 2014 #59 Del Skrevet 4. oktober 2014 Samtidig er det litt fristende å ikke gi deg denne kudosen nå grunnet «lille venn»-kommentaren din. Hey! Gir du meg kudosen eller ikke? Lille venn er jo bare tull, men også en test for å se hvordan folk reagerer. Noen tar den med et smil og ler, mens andre tar kommentaren (og seg selv) veldig seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #60 Del Skrevet 4. oktober 2014 for meg så var det det. Anonymous poster hash: 7e066...3d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå