Gå til innhold

Blir en jomfru ekstra knyttet til sin første partner?


Gjest HowardRoark

Anbefalte innlegg

Gjest HowardRoark

Jeg har møtt en jente jeg liker veldig godt, men jeg er tvilende til om det er potensiale for et kjæresteforhold av ulike grunner.

Det virker som hun er interessert i å ligge med meg, men jeg er skeptisk fordi jeg er redd hun skal bli for emosjonelt knyttet i ettertid, noe som kan være dumt ettersom det trolig ikke blir et seriøst forhold ut av dette. Derfor nøler jeg. Og det har jeg egentlig sagt til henne også. Så jeg har vurdert å bare beholde henne som en venn.

Samtidig tenker jeg at det kanskje er egoistisk av meg å ikke ligge med henne og jeg tror jeg kunne gitt henne en fin introduksjon til denne delen av livet. Og det er jo litt fristende skal jeg innrømme.

Noen tanker eller råd?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei

Anonymous poster hash: 53e90...bf5

Eller endrer litt på svaret; Litt :P

Anonymous poster hash: 53e90...bf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Si til henne at du ikke vil ha noe seriøst, er det ok for henne, kjør på. Hvis ikke, la det være.

Og nei, jeg husker knapt hva som skjedde med meg og min første. Det er en myte at jenter alltid vil huske og ha en greie for sint første. I hvert fall for min del. Husker knapt navnet hans. Og ja, jeg var veldig forelsket.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ventet til jeg ble 21 før jeg lå med noen. Han jeg lå med så jeg ingen fremtid med men valgte alikevell å ligge med ham. Jeg angret. I flere år faktisk. Jeg mener ikke at det betyr at hun kommer til å angre. Men når du snakker om din egen egoisme så kan det være lurt a prate sammen om dette temaet. Flere ganger i ulike anledninger. Og da mener jeg ikke når du / hun er kåte. Men når dere begge tenker fornuftig. Så slipper hun og du noen år med anger fordi dere hadde nøye tenkt over saken i edru tilstand på flere fornuftige tidsrom.

Lykke til!

Husk å lytt til henne.

Anonymous poster hash: 1e65c...08d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men hun kommer nok til å angre i ettertid om hun finner ut at du ikke vil noe mer. Si det til henne, så får hun vurdere hva hun vil derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble ikke det, men vi var så unge og bodde langt fra hverandre. Vet ikke hvordan jeg hadde reagert om jeg skulle mistet jomfrudommen som voksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktigst av alt. Si til henne at du ikke ønsker et forhold osv.. Hvis det ikke er klinkende klart for henne så burde du ikke ligge med henne. Og hvis det er helt tydelig levert, motatt og akseptert så kan du ligge med henne.

Husk for din eigendel også. Hvis hun føler seg ille eller angrer etterpå fordi ikke alle kortene var på bordet så vil du alltid være den "idioten hun lå med for første gang og som hun over hode ikke takler trynet på" resten av livet. Det er jo litt sjedelig for deg også..

Anonymous poster hash: 1e65c...08d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble det, var fast bestemt på at den personen som tok jomfruen min skulle jeg være glad i på en måte som kunne være mer enn en venn. Vi var (dessverre) sammen i to og et halvt år, uten at noen av oss trivdes i forholdet. Jeg ville vært ærlig med henne om jeg var deg, og tatt en prat om det slik at du får høre hvordan hun tenker om det. Jeg vet ikke hvordan jeg hadde vært på det om jeg ikke hadde tenkt i forkant at "han her skal jeg søren meg beholde." Så det er vel ganske individuelt fra jente til jente det der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble knyttet til min første, men så var han også min første kjæreste. Tror alle husker sin første kjæreste veldig godt. Hvis du ikke vil ha et forhold, bør du legge frem at du ikke vil dette sånn at hun ikke forbinder deg som hennes første kjæreste. Ellers kan det såre henne veldig mye, spesielt om du ligger med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virkelig,virkelig ikke for min del.

Ikke bare fordi jeg i ettertid innser hvor idiotisk det var, men også fordi jeg der og da ikke hadde de store følelsene for fyren.

Han ble ikke verdens heiteste og mest magiske fyr kun fordi vi hadde sex(som jeg forøvrig synes var litt kjedelig). Såh. Nei.



Anonymous poster hash: afbc9...006
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ble ikke det, men vi var så unge og bodde langt fra hverandre. Vet ikke hvordan jeg hadde reagert om jeg skulle mistet jomfrudommen som voksen.

Tror man har et minst like rasjonelt forhold til det som voksen. Vil heller tro det er vanligere med romantiske forestillinger om at man skal være sammen for evig osv (selv om det ikke gjaldt akkurat deg) når man mister jomfrudommen som svært ung. Jeg hadde ikke sex før jeg var 20, med en fyr jeg hadde et sånn halv-seriøst forhold til. Tenker aldri på ham i dag, og har ikke sett ham siden det ble slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, husker ikke hvem som var min første en gang for å være ærlig.



Anonymous poster hash: 21100...64d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gift med han som var min første. Så jeg må vel si ja:-)

Anonymous poster hash: 0a2cd...6b4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...