Gå til innhold

Vannet eller?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Er gravid i uke 14 og lurer på en ting.
Igår etter vi hadde hatt sex og jeg hadde vært og "tømt" meg (og da kom det en del rester) på do og hadde lagt meg i sengen igjen rant det plutselig mer væske ut. Reiste meg opp og tørket noe som føltes mye ut, men var nok sikkert ikke så mye som det opplevdes som. Var veldig tyntflytende, litt som fostervann.
Har vært gravid før og da gikk vannet i sengen men da i uke 38.
Har ikke hatt noe særlig vondt i magen mer enn vanlige ligamentsmerter og litt kynnere her og der.

Det kan vel ikke ha vært fostervann?
Men kan det ha vært så mye sperm? FIkk jo tømt meg en god del på do først, vanlig mengde. Men hva kan det ha vært da?!


Er litt redd og usikker men har liksom ingen jordmor å ringe til og det er for tidlig å tinge føden.



Anonymous poster hash: 01291...fdd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk forresten sexnekt fra uke 28 pga livmorhals som ble påvirket av kynnere.
Når jeg var til ul i uke 12 var livmorhalsen helt lukket og fin i dette svangerskapet.



Anonymous poster hash: 01291...fdd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ringe til enten legevakt eller føden der du bor og få hjelp, noe jeg anbefaler deg å gjøre!

Anonymous poster hash: 2d466...472

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ringe til enten legevakt eller føden der du bor og få hjelp, noe jeg anbefaler deg å gjøre!

Anonymous poster hash: 2d466...472

Ringte legevakten nå. Hun sa jeg burde ta det litt med ro i noen dager og så skulle jeg ringe igjen om jeg kjente ubehag eller om jeg fikk feber.

Kan man lekke fostervann uten at man får rier, feber eller ubehag?

Anonymous poster hash: 01291...fdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligvis enten utflod eller sperm. Seøv om du får tømt deg godt på do så kan det renne ut mer etterpå.

Ja, det er nok det. Syns bare det var så mye :/ Har heller ikke hatt tyntflytene utflod hverken igår eller idag.

Men jeg føler meg jo normalt utenom svimmelhet, trøtthet og litt kynnere som jeg alltid har.

Gleder meg sånn til å kjenne spark, for da kan jeg slappe litt mer av.

Anonymous poster hash: 01291...fdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå fikk jeg en del seigt slim i trusa. Har man slimpropp i uke 13?
Kjenner jeg blir nervøs jeg. Føler meg så aleine.



Anonymous poster hash: 01291...fdd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg en del seigt slim i trusa. Har man slimpropp i uke 13?Kjenner jeg blir nervøs jeg. Føler meg så aleine. Anonymous poster hash: 01291...fdd

Ring legevakten eller fødeavdelingen om du er redd. De kan svare deg bedre:) :klem:

Anonymous poster hash: 5662d...891

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei, nei. Det var nok hverken vann ellerdlimpropp så tidlig. Utflod og mengde kan variere sterkt under graviditet, og mange mye lengre på vei har blitt "lurt" at masse vannete utflod skulle være vannet, eller slimete utflod er slimpropp.

Anonymous poster hash: 7027d...b9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...