Rootz Skrevet 27. september 2014 #1 Skrevet 27. september 2014 (endret) Les hele denne tråden hvis du vill svare på den! Med tanke på att folk har nå blitt programert til å automatisk ha en negativ respons på kvinnguiden når de ser ordet "PUA" Hvor jeg ikke kan skrive "PUA er falskt" uten att ett idiot kvinnfolk skriver: "Du kommer alltid til å være alene." "Og dette er redpill, pua og det." Kun generaliseringer for å beskytte sin egen identitet! Jeg tror folk vill forstå veldig fort hvorfor det jeg skrev ble generalisert sammen med PUA. Det er kun for å sjule mitt orginale poeng. Og jeg synes det er til en hvis grad rart att disse typer kvinnfolk blir sett opp til - av både mannfolk og kvinnfolk. Jeg vill inrømme att jeg var litt forbanna når jeg skrev denne tråden. Med tanke på alle negative svar jeg fikk som ikke hadde en dritt med tråden å gjøre. Disse typer kvinnfolk er så tilknyttet til dette bullshitet att dem gjør alt dem kan for å beskytte det ved å bruke samme idiot holdning som jeg skrev ned(haha). De bare prosjekterer alt negativt dem hater i seg selv for å beskytte den falske identiteten de har. //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// "Pussy on the pedestal" som har blir marketsført i Blader, Serier, Filmer, Musikk videor & Spill. Har påvirket både mannfolk og kvinnfolk. Å si att mannfolket er problemet hvis "pussy" er på "pedestalen" er kun en halvering av problemet. Det er kvinnfolk der ute med samme pussy on the pedestal mentalitet. Fare tegn å se etter i kvinnfolk: 1.Status symboler: Blondt hår og har andre lingnende symboler tatt fra modeller i media. 2.Oppførsel: Jeg er en diva som er bedre enn alle andre, Jeg er bedre enn deg, Bitchy. 3.De blir veldig verbale hvis man konfronterer dem med dette. Jeg tror dette er fordi dem baserer identiteten sin på disse symbolene og dem vill ironisk sett reflektere og prøve å angripe identiteten til persjonen som konfronterer dem. 4. *Forventer att menn skal imponere dem. *har som regel en nedlatende holdning mot menn. *Ser menn som pawns i hennes spill. ----------------------------------------------------------------------------------------------- PUA: Pua handler om å senke selv-tilliten til ett "target"(ho) hvor det er "sets"(mennesker). Bruker bitchete, litt tilbakeholdene triks for å plukket opp kvinnfolk. Jeg tror pua har disse også: *Forventer att kvinnfolk skal imponere dem. *Har som regel en nedlatende holdning mot kvinnfolk. *Ser kvinnfolk som pawns i hans spill. ----------------------------------------------------------------------------------------------- Jeg ser PUA som en direkte respons til Pussy on the pedestal oppførsel fra kvinnfolk. Mannfolk endrer seg så kvinnfolk vill like dem. Og hva skjer når "noen" kvinnfolk går rundt som en bitchy blondine foran mannfolk som vill ha dem? Dem vill lage en motsatt polaritet - en maskulin form av denne oppførselen som i dette tilfellet vill være PUA. Konklusjon Pussy on the pedestal, PUA og Bitchy(PUA Kvinnfolk) er en unaturlig holdning som ikke er noe mer enn emosjonel bagasje laget av vestlig Pop-kultur. Jeg ser det som ekstremt egosentrisk, umodent og elitisk: ALT HANDLER OM MEG. Endret 27. september 2014 av Rootz 2
Rootz Skrevet 27. september 2014 Forfatter #2 Skrevet 27. september 2014 (endret) Det er til og med flere folk som har kommet til lingended konlusjon(om kvinnfolk oppførsel tatt fra media). Og det er egentlig ganske opplagt. Det som blir sent ut i media vill selfølgelig påvirke folka som er motageren. Her er noen quotes fra tucker max om LA kvinnfolk. "los angeles is that good city for you to get party time in? Tucker max: I hate it, i wrote about this in the book. The girls are so souless i don't even want to use the word sociopathic becuase that almost implies that they have something there. it's just like they are so souless they are set empty. Completly empty. in every way and its almost like... Thats not fun for me, if its someone dumb that you can have fun with and interact with as a human. So many LA girls are.. there is just nothing there.. I would almost take the evil over souless becuase at least evil is something to interact with. " -tucker max at dr.drew show 10/19/2010 https://www.youtube.com/watch?v=unhofPbpGe4 Endret 27. september 2014 av Rootz
Rootz Skrevet 27. september 2014 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2014 "Here's the thing. most people who go to try to become famous are super, super, narcissistic to the point where like They use the fame and adoration to fill the holes in their soul. and as long they keep getting more it they're fine. And I thought I was really narcissistic until I moved to LA And i met actors and actresses and people in LA and i realized - holy shit I AM NOTHING LIKE THESE FUCKING MONSTERS! These narcissistic monsters are the worst people on eath and I was like man. like I might have my problems but I'm nothing like these people. I thought i would love LA and I hated it, I hated it so much. So, then i realized, maybe i am not one of them. maybe i have to create an inner emotonal life" -Tucker max
Rootz Skrevet 27. september 2014 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2014 "Pick up artists are sociopaths" -Tucker max
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #5 Skrevet 27. september 2014 Argumentene dine fungerer bare hvis beskrivelsene dine stemmer overens med virkeligheten. Det gjør de ikke. Jeg synes det er trist at menn skal rettferdiggjøre sin utilstrekkelighet på slike måter. Ta ansvar for eget liv, gutter. Det er bare dere som kan forandre dere. Slutt å skylde på jentene. Hilsen middelaldrende, ikke spesielt vellykket mann som innser at han har ansvar for sitt eget liv og sin egen fremtoning.Anonymous poster hash: 6c38b...b7b 12
Gjest Tassen10 Skrevet 27. september 2014 #6 Skrevet 27. september 2014 Pussy on the pedestal" som har blir marketsført i Blader, Serier, Filmer, Musikk videor & Spill. Har påvirket både mannfolk og kvinnfolk. Å si att mannfolket er problemet hvis "pussy" er på "pedestalen" er kun en halvering av problemet. Det er kvinnfolk der ute med samme pussy on the pedestal mentalitet. Jeg skjønner ikke en dritt av innlegget ditt ts. Mulig det er for tidlig om morgenen for meg.
Frisørdama Skrevet 27. september 2014 #7 Skrevet 27. september 2014 Pussy on the pedestal" som har blir marketsført i Blader, Serier, Filmer, Musikk videor & Spill. Har påvirket både mannfolk og kvinnfolk. Å si att mannfolket er problemet hvis "pussy" er på "pedestalen" er kun en halvering av problemet. Det er kvinnfolk der ute med samme pussy on the pedestal mentalitet. Jeg skjønner ikke en dritt av innlegget ditt ts. Mulig det er for tidlig om morgenen for meg. Skjønner ikke, jeg heller.... :confused:
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #8 Skrevet 27. september 2014 Man må jo nesten bruke PUA teknikker for å få seg noe som helst på byn nå for tiden... Anonymous poster hash: 61ca1...208
Pawn Hearts Skrevet 27. september 2014 #9 Skrevet 27. september 2014 Manipulering av de manipulerte? Hva i huleste skal det bety? Overskriften er like forvirrende som resten av det du skriver. Språket ditt er så upresist at det blir slitsomt å lese. 3
Gjest Olivia Benson Skrevet 27. september 2014 #10 Skrevet 27. september 2014 Var det noe poeng her? Kan noen i så tilfelle forklare meg det? 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #11 Skrevet 27. september 2014 Hvilken tråd henviser du til? Jeg skjønte ikke så mye jeg egentlig… Anonymous poster hash: 7e6fe...4e0
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #12 Skrevet 27. september 2014 Det kommer ikke fram noe klart poeng her............ Anonymous poster hash: 8d999...681
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #13 Skrevet 27. september 2014 Hvilken tråd henviser du til? Jeg skjønte ikke så mye jeg egentlig… Anonymous poster hash: 7e6fe...4e0 Kan det være denne? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=873262 Anonymous poster hash: ed9bb...543
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #14 Skrevet 27. september 2014 ?? Hva er det du prøver å formidle her TS? Hvis jeg var deg, ville kuttet litt ned på de illegale rusmidlene...Anonymous poster hash: 18c36...0e1 1
Rootz Skrevet 27. september 2014 Forfatter #15 Skrevet 27. september 2014 Argumentene dine fungerer bare hvis beskrivelsene dine stemmer overens med virkeligheten. Det gjør de ikke. Jeg synes det er trist at menn skal rettferdiggjøre sin utilstrekkelighet på slike måter. Ta ansvar for eget liv, gutter. Det er bare dere som kan forandre dere. Slutt å skylde på jentene. Hilsen middelaldrende, ikke spesielt vellykket mann som innser at han har ansvar for sitt eget liv og sin egen fremtoning.Anonymous poster hash: 6c38b...b7b Det sikkert sant, att det jeg skrev ikke stemmer med din egen erfaring. Å ta 100% ansvar for sitt eget liv er jeg veldig enig med. Jeg synes til og med att det ikke er noe feil med att ett mann folk tar mer ansvar for seg selv i forholdet enn kvinnfolk gjør.
Rootz Skrevet 27. september 2014 Forfatter #16 Skrevet 27. september 2014 Pussy on the pedestal" som har blir marketsført i Blader, Serier, Filmer, Musikk videor & Spill. Har påvirket både mannfolk og kvinnfolk. Å si att mannfolket er problemet hvis "pussy" er på "pedestalen" er kun en halvering av problemet. Det er kvinnfolk der ute med samme pussy on the pedestal mentalitet. Jeg skjønner ikke en dritt av innlegget ditt ts. Mulig det er for tidlig om morgenen for meg. Ok.
Rootz Skrevet 27. september 2014 Forfatter #17 Skrevet 27. september 2014 Skjønner ikke, jeg heller.... :confused: Ok
Rootz Skrevet 27. september 2014 Forfatter #18 Skrevet 27. september 2014 Kan det være denne? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=873262 Anonymous poster hash: ed9bb...543 Eneste annonyme tråden jeg husker att jeg la ut var om neil strauss for en stund tilbake. Jeg tror å se meg som "PUA" fordi jeg ikke er imot det er bare tull. Her er tråden: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=785125
Rootz Skrevet 27. september 2014 Forfatter #19 Skrevet 27. september 2014 ?? Hva er det du prøver å formidle her TS? Hvis jeg var deg, ville kuttet litt ned på de illegale rusmidlene...Anonymous poster hash: 18c36...0e1 Ok. takk for tipset
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #20 Skrevet 27. september 2014 Det er vanskelig å ta deg alvorlig når språket ditt er såpass dårlig. De fleste menn innen "the manosphere" som skriver for menn har tatt avstand fra Tucker Max. Han plagierer og ingen tar ham alvorlig lenger. Les bloggen Danger & Play og sjekk twitter-feeden. Der tar han for seg TM. Anonymous poster hash: 627f3...e7b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå