AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #1 Skrevet 24. september 2014 Dagligdagse "shittester" i ordinær interaksjoner i "bli kjent fasen" er det som gjelder her. Kjør på ... Mangelen på det er jo som å si "NOT interested" Anonymous poster hash: 230b0...027
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 Populært innlegg #2 Skrevet 24. september 2014 Hæh? Skriv på norsk. "ordinær interaksjoner"? "shittester"? ??? Anonymous poster hash: 231c0...0f1 62
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #4 Skrevet 24. september 2014 Hæh? Skriv på norsk. "ordinær interaksjoner"? "shittester"? ??? Anonymous poster hash: 231c0...0f1 Hvis du ikke skjønner det så la være å spamme tråden Anonymous poster hash: 230b0...027 4
minister-mio Skrevet 24. september 2014 #5 Skrevet 24. september 2014 Hvis du ikke skjønner det så la være å spamme tråden Anonymous poster hash: 230b0...027 tror mange ikke skjønner så det er lov å forklare 43
Chloe- Skrevet 24. september 2014 #6 Skrevet 24. september 2014 Tror nok ikke du får mange svar før du forklarer litt.. 17
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #7 Skrevet 24. september 2014 Tror nok ikke du får mange svar før du forklarer litt.. Det dukker nok snart opp noen kvinner som er seg bevisst på dette Men ikke på denne tiden av døgnet vil jeg tro så mye... Anonymous poster hash: 230b0...027 2
Chloe- Skrevet 24. september 2014 #8 Skrevet 24. september 2014 Det dukker nok snart opp noen kvinner som er seg bevisst på dette Men ikke på denne tiden av døgnet vil jeg tro så mye...Anonymous poster hash: 230b0...027 Er shittester et ord du har funnet opp selv? 21
Yme Skrevet 24. september 2014 #9 Skrevet 24. september 2014 Tror du får flere relevante svar, om du bruker ekte ord, og formulerer deg på en forståelig måte. 45
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #10 Skrevet 24. september 2014 Hvis du ikke skjønner det så la være å spamme tråden Anonymous poster hash: 230b0...027 Det skal mer til enn en shit test mot den holdningen Anonymous poster hash: 18812...586 18
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #11 Skrevet 24. september 2014 Det dukker nok snart opp noen kvinner som er seg bevisst på dette Men ikke på denne tiden av døgnet vil jeg tro så mye... Anonymous poster hash: 230b0...027 Så kvinnene som forstår ditt noe begrensede språk (for å si det pent) er kun aktive på dagtid? Anonymous poster hash: 231c0...0f1 34
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #12 Skrevet 24. september 2014 Det skal mer til enn en shit test mot den holdningen Anonymous poster hash: 18812...586 Forsåvidt ikke en "holdning" mer som et "statement" - går heller ikke inn på "sminke" trådene her ganske enkelt fordi jeg er med på notene Anonymous poster hash: 230b0...027
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #13 Skrevet 24. september 2014 Forsåvidt ikke en "holdning" mer som et "statement" - går heller ikke inn på "sminke" trådene her ganske enkelt fordi jeg er med på notene Anonymous poster hash: 230b0...027 Og jeg skjønner fremdeles ikke noe av det du skriver.... Anonymous poster hash: 231c0...0f1 26
Noope Skrevet 24. september 2014 #14 Skrevet 24. september 2014 (endret) Jeg googlet hva det var, jeg og bruker aldri sånne ting. For å teste om jeg kommer overens med noen snakker jeg til ham som en kompis. En kjæreste skal være både en sex-partner og en venn man kan snakke om alt med, og nyte livet med uten noe bullshit. En kjæreste skal være en "safe rock in turbulent waters", så hvis man ikke kan snakke åpent om alt, er han ikke noe for meg. Derfor er det ikke noe vits i med "shit tests" fordi det hjelper meg ikke å finne ut om han kan være en god kompis. Endret 24. september 2014 av Noope 6
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #15 Skrevet 24. september 2014 Så kvinnene som forstår ditt noe begrensede språk (for å si det pent) er kun aktive på dagtid? Anonymous poster hash: 231c0...0f1 Ser du ikke hva du nå gjør med denne tråden nå ? Du kan ikke mene å forvente at jeg skal legge opp til en helt off-topic diskusjon om det du spør om nå her ? Den var litt ***** av deg Anonymous poster hash: 230b0...027
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #16 Skrevet 24. september 2014 Ser du ikke hva du nå gjør med denne tråden nå ? Du kan ikke mene å forvente at jeg skal legge opp til en helt off-topic diskusjon om det du spør om nå her ? Den var litt ***** av deg Anonymous poster hash: 230b0...027 Jeg ser hva jeg gjør med tråden. Jeg spør deg; Hva mener du egentlig? Fordi du formulerer deg elendig. De andre er enige. Vi skjønner ikke hva du mener. Anonymous poster hash: 231c0...0f1 16
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #17 Skrevet 25. september 2014 Jeg googlet hva det var, jeg og bruker aldri sånne ting. For å teste om jeg kommer overens med noen snakker jeg til ham som en kompis. En kjæreste skal være både en sex-partner og en venn man kan snakke om alt med, og nyte livet med uten noe bullshit. En kjæreste skal være en "safe rock in turbulent waters", så hvis man ikke kan snakke åpent om alt, er han ikke noe for meg. Derfor er det ikke noe vits i med "shit tests" fordi det hjelper meg ikke å finne ut om han kan være en god kompis. Godt ikke alle her inne er like dumme Det tok overraskende lang tid, men det var ikke verre enn å "google" det nei Rart hvordan folk avskriver alt som de første trådene her indikerer uten å bruke >10sekunder på å være litt mer informasjonssøkende på alt de ikke skjønner de første.... ja 10 sekundene. Takk for bra utdypende svar - Anonymous poster hash: 230b0...027 4
FrkHumle Skrevet 25. september 2014 #18 Skrevet 25. september 2014 Mener du testing av fyren? Jeg trodde det var noe man drev med i veldig unge år, da venninnene satt og sendte hemmelige meldinger for å sjekke om fyren svarte. Typ 13-14 års alderen. Ser ingen grunn til å teste noen på ting, eller legge ut noen feller. Det eneste som kan nærme seg testing er at jeg ikke går inn i noe forhold før jeg vet at barnet mitt liker mannen og at han og jeg matcher i senga. 16
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #19 Skrevet 25. september 2014 Godt ikke alle her inne er like dumme Det tok overraskende lang tid, men det var ikke verre enn å "google" det nei Rart hvordan folk avskriver alt som de første trådene her indikerer uten å bruke >10sekunder på å være litt mer informasjonssøkende på alt de ikke skjønner de første.... ja 10 sekundene. Takk for bra utdypende svar - Anonymous poster hash: 230b0...027 Vi er ikke dumme. Men ikke f... om jeg gidder å google for å finne ut hva en tråd handler om. Skriv og formuler deg normalt - og voila; du får kanskje svar. God natt. Anonymous poster hash: 231c0...0f1 36
Gjest Geit Skrevet 25. september 2014 #20 Skrevet 25. september 2014 (endret) Du, Ts. Du kan nesten ikke forvente annet enn forvirring når du bruker begreper få eller ingen har et forhold til. Du kunne lett beskrevet fenomenet med ord, eller linket til Urban Dictionary for å forklare. Et presist hovedinnlegg med en forståelig problemstilling, bør man jo kunne forvente? Dessuten er det jo fra oppegående sider som "AttractionINSTITUTE- Attract women by becoming a naturally attractive man" man får eksempler fra, noe som jo er et faretegn. Jeg har ingen såkalte "shittester", og synes ikke testing av dater er noe man driver med etter passerte 14 år. Altså, man bedømmer jo den man blir kjent med bevisst og ubevisst ut fra hva han formidler om seg selv og holdningene sine, og stiller selvsagt spørsmål om ting man mener er viktig å være noenlunde på bølgelengde om, men slike inntrykk blir likevel noe annet og mer sammensatt enn en slags forhåndsdefinert test med riktige og gale svar. Kanskje jeg burde begynt med shittesting, likevel. "Herregud, se på hun der da, et voksent menneske som kjøper seg smågodt. Verste jeg har sett, er du ikke enig?" Endret 25. september 2014 av Geit 10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå