Gå til innhold

Kvinner: Deres top 3 shittester mot menn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har ingen såkalte "shittester", og synes ikke testing av dater er noe man driver med etter passerte 14 år. Altså, man bedømmer jo den man blir kjent med bevisst og ubevisst ut fra hva han formidler om seg selv og holdningene sine, og stiller selvsagt spørsmål om ting man mener er viktig å være noenlunde på bølgelengde om, men slike inntrykk blir likevel noe annet og mer sammensatt enn en slags forhåndsdefinert test med riktige og gale svar.

Kanskje jeg burde begynt med shittesting, likevel. "Herregud, se på hun der da, et voksent menneske som kjøper seg smågodt. Verste jeg har sett, er du ikke enig?" :plystre:

Alle kvinner spesielt etter passerte 20år gjør dette i større eller mindre grad. Desto finere de er desto flere storm-tester. Jeg får dem servert hele tiden - selv om sikkert 99% her inne sier de ikke gjør det.

Men det er morsomt å høre og oppleve ...jeg tror også du shittester aktivt men du har misforstått litt utfra slik du forklarer deg.

Hva ville du sagt til meg for å teste om jeg var trygg på meg selv ? ikke hvorvidt jeg liker smågodt eller ei...

Anonymous poster hash: 230b0...027

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle kvinner spesielt etter passerte 20år gjør dette i større eller mindre grad. Desto finere de er desto flere storm-tester. Jeg får dem servert hele tiden - selv om sikkert 99% her inne sier de ikke gjør det.

Men det er morsomt å høre og oppleve ...jeg tror også du shittester aktivt men du har misforstått litt utfra slik du forklarer deg.

Hva ville du sagt til meg for å teste om jeg var trygg på meg selv ? ikke hvorvidt jeg liker smågodt eller ei...

Jada, jeg skjønner at aksept for voksne som spiser smågodt ikke er det heiteste temaet når man skal bli kjent. :)

Er ikke det sånt man finner ut naturlig eller etterhvert da? For å finne ut om du er trygg på deg selv? Vel, min erfaring er at utrygghet av den typen jeg har et problem med, har det med å komme frem rimelig fort, og uten "testing". Mulig det er uenighet om hva som kan kalles testing.

Er det en shittest når jeg i en datingfase forteller at jeg skal på konsert med en kamerat, og jeg observerer ut fra det at daten min blir sur og snurt, og jeg dermed tenker at han kanskje har et problem med venner av det motsatte kjønn?

Er det en shittest om jeg tar opp et tema jeg er interessert i, uten å direkte si meningen min om det, for så å få et inntrykk av hvor han står, og dermed en slags indikator på holdningene hans?

• Liker 3
Skrevet

Dagligdagse "shittester" i ordinær interaksjoner i "bli kjent fasen" er det som gjelder her. Kjør på ...

Mangelen på det er jo som å si "NOT interested"

Ehh, hvaforno? Mvh, forvirret kvinne.

Anonymous poster hash: 64e29...a06

• Liker 3
Skrevet

Det virke for meg som om du prøver å fremstå som veldig intellektuell (jf. ordinær interaksjon), men så kommer resten av formuleringene dine og ødelegger alt.

Og når folk tydeligvis ikke er på din språklige bølgelengde, blir du irritert og "kaster" dem ut av tråden. Ganske ydmykt, TS. Vi spør fordi vi lurer, og gir du oss et vettugt svar får du mest sannsynlig gode svar tilbake.

Greia med forum er jo at man skal slippe å bruke google. Diskusjoner kommer av ulike meninger og erfaringer... Så å be folk om å søke opp ordet selv er en sikker måte å miste svarere i tråden sin.

• Liker 33
Skrevet

Kan du gi eksempler?

Anonymous poster hash: 144ef...8d3

Skrevet

Shit-test vil si å finne på et eller annet tull for å teste mannen og sjekke på reaksjonen om han er en verdig partner.

Men det er noe som skjer ubevisst hos damene, TS.

En klassisk shit-test, kanskje den vanligste også, er når jenter sier "jeg kan godt bli med deg hjem, men vi skal bare sove altså".

Anonymous poster hash: d975d...c41

• Liker 1
Skrevet

Folkens, dette er bare enda en som har "oppdaget" sjekkekultur anno 2014 der de bruker ord som DHV,nivå(om utseende 1-10)ioi,shittest,HB,redpill/bluepill,flakes og et uttal andre ord og uttrykk. En shittest er da liksom det kvinner bruker for å teste om det er noe tess i mannen,for å utfordre han litt.

• Liker 5
Skrevet

Shit-test vil si å finne på et eller annet tull for å teste mannen og sjekke på reaksjonen om han er en verdig partner.

Men det er noe som skjer ubevisst hos damene, TS.

En klassisk shit-test, kanskje den vanligste også, er når jenter sier "jeg kan godt bli med deg hjem, men vi skal bare sove altså". Anonymous poster hash: d975d...c41

Dette er ikke en shittest. Dette er noe kvinner kan si fordi de ikke vil virke "løse" i dagens samfunn er kvinner så redde for å virke billige fordi vi får innprenta at om vi liker sex så er vi uverdige horer. Så da er det opp til mannen å få med damen hjem og prøve seg der,dermed kan kvinnen legge ansvaret over på mannen om det skjedde noe(sex)og slipper å tenke at det er hun som må ta iniativ.

Skrevet

Er du tilfeldigvis han samme som startet tråden om preppy klesstil som endte opp som en kjedekollisjon av arroganse og trangsynte halvveissvar? Skrivemåten kan nemlig ligne veldig...

Anonymous poster hash: 70073...355
  • Liker 5
Skrevet

Et eksempel på shittest i urban dictonary, var at kvinnen ba mannen holde vesken hennes mens hun flørtet med andre menn.

En shittest er altså å se hvor mye mannen vil ydmyke seg selv for å være sammen med henne?

Anonymous poster hash: a3aea...75c
  • Liker 1
Skrevet

Mener du testing av fyren?

Jeg trodde det var noe man drev med i veldig unge år, da venninnene satt og sendte hemmelige meldinger for å sjekke om fyren svarte. Typ 13-14 års alderen.

Ser ingen grunn til å teste noen på ting, eller legge ut noen feller. Det eneste som kan nærme seg testing er at jeg ikke går inn i noe forhold før jeg vet at barnet mitt liker mannen og at han og jeg matcher i senga.

Tror kanskje ts er litt ung jeg..

Et eksempel på shittest i urban dictonary, var at kvinnen ba mannen holde vesken hennes mens hun flørtet med andre menn.

En shittest er altså å se hvor mye mannen vil ydmyke seg selv for å være sammen med henne?

Og dette gjør han til en bra partner? eller dårlig?

• Liker 4
Skrevet

Dagligdagse "shittester" i ordinær interaksjoner i "bli kjent fasen" er det som gjelder her. Kjør på ...

Mangelen på det er jo som å si "NOT interested"

Fremmedord bør unngås med mindre fundamentet i motivasjonens referanseramme integreres på en relativt differensiert måte.

• Liker 27
Skrevet (endret)

Sure, og ALLE menn etter passerte 30 år spiser bæsjen sin. Jeg ser det hele tiden, selv om 99% påstår at de ikke gjør det.

:opplyser:

Endret av Noope
  • Liker 14
Skrevet

Grunnen til at TS ikke forklarer uttrykket er nok at han vil filtrere ut de som ikke er bevisst den slags. Dersom man ikke har kommet over uttrykket tidligere og ikke har begrep om det er det nok vanskelig å vite om man i det hele tatt har gjort det, og de fleste vil svare de samme tingene; "jeg spiller ikke spill jeg" osv.

En shit test er i prinsippet en test en mann skal feile. Det er når man "pusher" tøffel siden av ham for at han skal våkne og vise litt maskulinitet. Du er usikker på om det er noe liv i ham, så du trykker ham litt ned og ser om han reagerer tilbake.

Dette er ikke noe de fleste kvinner gjør bevisst. Har aldri bevisst har gjort dette overfor en mann. Det å spørre jenter om deres "topp tre" shit tester blir derfor tullete, for ingen tenker over slikt, og om de gjorde det så ville det ikke skjedd så systematisk at det var planlagt eller de hadde noen teknikker.

Anonymous poster hash: 814a9...927
  • Liker 2
Skrevet

Er nok noen som driver med den slags, men tror mange jenter gjør det litt ubevisst. Er vanskelig, krangler, gjør ting de egentlig ikke burde for å se hvordan typen reagerer. Ofte ikke planlagt en gang.

Skrevet

Jenter tester gutter de er i tvil om er bra nokk og har god selvtillit. På samme måte tester også gutter jenter slik også.

De guttene som har stålkontroll og god selvtillit blir lite eller aldri testet på dette.

Og ja som det blir skrevet her skjer dette ubevist fra jentene sin side.

Oppsummert: får du såkladt "shittest" da må du trene mer på å være attraktiv...

Skrevet

Dersom du hadde stavet korrekt ville det muligens vært lettere å forstå.

En Shittest er ikke et begrep, en Shit test er det muligens, hadde du skrevet shit-test ville det også vært innenfor.

• Liker 5
Gjest Herr Heftig
Skrevet

De fleste testene jeg fant på liste var jo bare helt alminnelige spørsmål.

Skrevet

Jeg kan være litt frekk i starten, vet ikke om det er en ubevisst greie for hvor mye han finner seg i. Men synes det er ganske festlig selv i hvert fall. Han forrige jeg datet var veldig tålmodig da, han sa flere ganger at han likte meg FORDI jeg var litt frekk. Haha. #fail

• Liker 1
Skrevet

Nei, en shit test er når kvinnen sitter mannen i en vanskelig posisjon for å se hvordan han reagerer. Alle med øyne ser at kvinner gjør dette nå og da med en mann de liker. Det er bare ikke bevisst.

Et eksempel kan være: "Si noe morsomt", ut av det blå.

Anonymous poster hash: dc61f...3c9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...