Gå til innhold

Kvinner: Deres top 3 shittester mot menn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva slags sjokkerende ting da? Typ "jeg har hatt klamydia" eller "mora mi er ei hurpe" liksom (om deg selv), eller "jævla muslimer, kan de ikke bare stikke til helvete" som gjør at hun må vise hvor hun står i den type saker?

Anonymous poster hash: 144ef...8d3

Nei, prøver ikke å være direkte harry eller noe sånn, eller utlevere meg selv alt for mye. Men noen små drypp her og der om hva jeg forventer meg av en evt. fremtid sammen, f.eks. at jeg "syns egentlig det er ganske romantisk å dele en psykedelisk trip med noen". Den type ting. "Jeg kan lett sympatisere med sinte unge menn". Ikke tilpasse meg for mye hva hun kanskje forventer, ut over det som er normal høflighet. Og så se hvordan hun reagerer på det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, prøver ikke å være direkte harry eller noe sånn, eller utlevere meg selv alt for mye. Men noen små drypp her og der om hva jeg forventer meg av en evt. fremtid sammen, f.eks. at jeg "syns egentlig det er ganske romantisk å dele en psykedelisk trip med noen". Den type ting. "Jeg kan lett sympatisere med sinte unge menn". Ikke tilpasse meg for mye hva hun kanskje forventer, ut over det som er normal høflighet. Og så se hvordan hun reagerer på det.

Der hadde du mista meg tvert. Det skaper en ekkel magefølelse, som ligger og ulmer uansett om du senere forklarer at det bare var en shit-test.

Jeg tester selv, men det går mer på spørsmål og observasjon av reaksjoner. Sier ikke noe om at jeg er godt over gjennomsnittet smart og sensitiv når det gjelder å oppfatte signaler, og så lar jeg han bare snakke om seg og sitt... Stiller noen oppfølgingsspørsmål.

Så den eneste måten å komme noen vei med meg på... for noe godt og varig... er å være ærlig, og et godt menneske.

Anonymous poster hash: 3b23f...152

• Liker 2
Skrevet (endret)

Der hadde du mista meg tvert. Det skaper en ekkel magefølelse, som ligger og ulmer uansett om du senere forklarer at det bare var en shit-test.

Jeg tester selv, men det går mer på spørsmål og observasjon av reaksjoner. Sier ikke noe om at jeg er godt over gjennomsnittet smart og sensitiv når det gjelder å oppfatte signaler, og så lar jeg han bare snakke om seg og sitt... Stiller noen oppfølgingsspørsmål.

Så den eneste måten å komme noen vei med meg på... for noe godt og varig... er å være ærlig, og et godt menneske.

Anonymous poster hash: 3b23f...152

Ok, men det hadde da vært helt i orden for meg at jeg mista deg over det? Da hadde du ganske enkelt ikke vært min type dame. Det er jo det jeg også sier, at dette med "shit-testing", og det å bare være ærlig, egentlig går for det samme. Så det ser i det hele tatt ut til at vi har nøyaktig samme fremgangsmåte, bare at vi har veldig forskjellige holdninger i livet :)

Endret av Iben
Skrevet

Nei, en shit test er når kvinnen sitter mannen i en vanskelig posisjon for å se hvordan han reagerer. Alle med øyne ser at kvinner gjør dette nå og da med en mann de liker. Det er bare ikke bevisst.

Et eksempel kan være: "Si noe morsomt", ut av det blå.

Anonymous poster hash: dc61f...3c9

Du - det der driver gutter med også. En fyr jeg traff sa flere ganger sånn - "si en vits", "underhold meg" blabla.

Endte stort sett opp med at jeg da gjenfortalte tegneseriestriper jeg hadde lest, og lo så høyt selv at jeg knapt klarte å si noe. Mens han ikke skjønt en dritt. Andre ganger laget jeg bare nye vitser, gjerne med utgangspunkt i halvtørre ordspill. Veldig underholdende. For meg. :nigo:

• Liker 3
Skrevet

Endte stort sett opp med at jeg da gjenfortalte tegneseriestriper jeg hadde lest, og lo så høyt selv at jeg knapt klarte å si noe. Mens han ikke skjønt en dritt. Andre ganger laget jeg bare nye vitser, gjerne med utgangspunkt i halvtørre ordspill. Veldig underholdende. For meg. :nigo:

Ikke "Nemi", vel? For det er universell dumpegrunn, bare så du vet det.

Skrevet

Ikke "Nemi", vel? For det er universell dumpegrunn, bare så du vet det.

Haha, nei. Mest enrutere.

Skrevet (endret)

Haha, nei. Mest enrutere.

Hehe, forklare verbalt en enruter...syns jeg ser det:

"Ok, se for deg et venterom hos legen, og alle som sitter der og venter har krokete nese. Og på døra står det: Ørnenese- , hals-spesialist. Og alle er tegnet på en morsom måte, seff. Du ler ikke?"

Endret av Iben
  • Liker 2
Skrevet

Jenter tester gutter de er i tvil om er bra nokk og har god selvtillit. På samme måte tester også gutter jenter slik også.

De guttene som har stålkontroll og god selvtillit blir lite eller aldri testet på dette.

Og ja som det blir skrevet her skjer dette ubevist fra jentene sin side.

Oppsummert: får du såkladt "shittest" da må du trene mer på å være attraktiv...

Nei, vet du hva. Ingen kvinner jeg kjenner driver med slikt. Har derimot en mannlig eks som drev med slikt umodent tøv.

Anonymous poster hash: 09187...203

Skrevet

Ja, jeg forstår veldig godt hva du mener. Utsettes for slikt veldig ofte. Men igjen, det gjør ikke annet med meg en at jeg mister interessen.

Utsettes du ofte for slikt? Er ikke du i 50-60-årene?

Mener du har fortalt om skilsmisser og flere unger, og det var på forumet for mange år siden.

Anonymous poster hash: 75bfe...3ae

Skrevet

Mener du har fortalt om skilsmisser og flere unger, og det var på forumet for mange år siden.

Hva i huleste er det du holder på med her egentlig ? Skal en annen brukers alder bli et *mood* point for hans meninger i denne diskusjjonen? Hva har videre hans privat liv hvordan det nå enn er noe å si akkurat her ?

Anonymous poster hash: 230b0...027

Skrevet

Hva i huleste er det du holder på med her egentlig ? Skal en annen brukers alder bli et *mood* point for hans meninger i denne diskusjjonen? Hva har videre hans privat liv hvordan det nå enn er noe å si akkurat her ?

Hva er det du hisser deg opp over?

Jeg poengterte kun at det trolig er noe uvanlig at man utsettes ofte for sånt når man ikke er mellom de yngste lenger. Han har selv valgt å fortelle fra privatlivet sitt i tidligere poster.

• Liker 1
Skrevet

Dersom man må shitteste så må da det være for å kompensere for manglende innsikt. Dersom man forstår andre mennesker til en viss grad, så vil man jo forstå hvem som ville gjort dit og hen. Kanskje mennesker bare har lav innsikt i hvordan andre personer fungerer?

Anonymous poster hash: b27c1...1b9
Gjest zerox_ztoleranz
Skrevet

Godt ikke alle her inne er like dumme :fnise: Det tok overraskende lang tid, men det var ikke verre enn å "google" det nei :)

Rart hvordan folk avskriver alt som de første trådene her indikerer uten å bruke >10sekunder på å være litt mer informasjonssøkende på alt de ikke skjønner de første.... ja 10 sekundene.

Takk for bra utdypende svar - :)

Informasjonssøkende eller ikke...jeg skjønte hva du mente, men du skriver som ei kråke. Ei litt tett og halvarrogant kråke.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg bare elsker AB og AB sin evne til å dra ting inn fra andre tråder og andre tider. Send en PM så skal vi ta en prat.

Forresten, jeg er søttiniogethalvt,

• Liker 1
Skrevet

Er nok noen som driver med den slags, men tror mange jenter gjør det litt ubevisst. Er vanskelig, krangler, gjør ting de egentlig ikke burde for å se hvordan typen reagerer. Ofte ikke planlagt en gang.

Høres veldig umodent ut...

Skrevet

Høres veldig umodent ut...

Det er det også :fnise: bunner nok ut i dårlig selvtillit tror jeg. Har aldri gjord det selv som jeg vet om hvertfall. Hvis jeg i det hele tatt har forstått hele greia riktig!

Skrevet

TS her forresten

Det som overrasker meg er hvor lite selv bevisste de er rundt dette, en annen ting i den forbindelse som slår meg som merkelig er allikevel hvor stort behov de har for å bli med i denne tråden - selv om de ikke skjønner eller er overhode interessert i å skjønne hva den handler om.

Men lite bevisst finnes det faktisk tilfeller på den andre vegen:

For å bruke litt sjargong her, så vil du finne ut at en "natural" er utrolig lite bevisst på de "metodene" han bruker på å sjekke opp kvinner. Hvis du spør: "hordan fikk du henne der til sengs, hvordan klarer du sånt?!?" så svarer han noe i retning om at han så ei pen dame og gikk bort og begynte å snakke med henne. En pua kan forklare deg med klart definerte begreper hvordan han gikk fra det "stadie" til det "stadie", hvilke metoder han brukte da og da for å sjekke hvor interessert hun var i han osv...

Konklusjonen min, den blir at kvinner forholder seg til kvinne - mann- interaksjoner på en rett fram og naturlig måte, mens (de fleste) menn rett og slett ikke greier det det samme. Hva det kommer av, ja noen får opprette en tråd om det hvis de har lyst.

Du kommer deg gjennom shit testene med å oppføre seg som en voksen, moden mann som passer på din egen integritet!

Skrevet

Jenter tester gutter de er i tvil om er bra nokk og har god selvtillit. På samme måte tester også gutter jenter slik også.

De guttene som har stålkontroll og god selvtillit blir lite eller aldri testet på dette.

Og ja som det blir skrevet her skjer dette ubevist fra jentene sin side.

Oppsummert: får du såkladt "shittest" da må du trene mer på å være attraktiv...

Gjorde litt research på begrepet til ære for denne tråden, og det du sier her er det motsatte av hva flere selvutnevnte eksperter sier. Ifølge disse benytter jenter shit-tester for å sjekke om en mann er maskulin, sterk og uavhengig, og de vil fortsette å teste menn som ikke stryker på shit-testene.

Om en mann derimot stryker på testen er det ingen grunn til å fortsette med stadige tester, men heller vente å se om det skjer noen endring, alternativt finne seg en annen.

Anonymous poster hash: 2f5a6...d74

Gjest HowardRoark
Skrevet

Har ikke lest gjennom tråden, men i den grad kvinner tester menn antar jeg at det som regel er noe som skjer ubevisst og ikke noe kvinner nødvendigvis er klar over på et bevisst nivå.

Det handler gjerne om å avsløre karakterbrister eller emosjonelle svakheter. Dette skjer like gjerne implisitt som eksplisitt, for eksempel hvordan en mann reagerer når hun snakker med en annen mann.

Tar han det med et smil fordi han vet at konkurranse ikke engang eksisterer eller blir han sjalu, usikker, klengende og til og med truende i oppførselen sin?

Løsningen på problemstillingen som blir forfektet i åpningsinnlegget er naturligvis å ikke ha slike problem i utgangspunktet. Om du virkelig vil være ambisiøs, kan du i tillegg teste kvinner for å se om de møter dine kriterier.

:)

Skrevet

ja, det er sant... Forbanna KG og alt det man lærer her altså!

Du er så morsom :fnise:

Håpet helt ærlig denne tråden skulle dø ut på en naturlig måte, men hver dag ser jeg at den står opp som den misfoster den er. Det både fascinerer og irriterer meg,men jeg kan bare ikke la være å lese den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...