-Missi- Skrevet 29. september 2014 #41 Skrevet 29. september 2014 Selv tror jeg at jeg ikke vil ha flere barn, det er ikke akkurat skrevet i stein men det skal mye til for at jeg forandrer synspunkt der. Kunne sikkert fungert med en mann som hadde et barn fra før men mange barn blir jo helt kaos. Har lite lyst til å bli sammen med en fyr hvor det er stort press på å "gi han barn" som noen formulerer det her over. Jeg velger heller å ikke tenke så mye over et sånt standpunkt før det faktisk er et reelt problem. Hittil har de jeg har vært sammen med ikke hatt barn selv, men så er jeg fortsatt bare i andre halvdel av 20 årene så er ikke så mange menn som har barn eller ønske om barn enda. Nå er jeg sikkert en smule utradisjonell der og har ikke latt noen jeg har vært sammen med møte jr heller. Kjærestetid har vært de ukene jeg har barnefri og det syns jeg er en fin ordning. Han har en far og trenger ingen erstatter. Syns heller ikke det er riktig å dra han inn i diverse kjæresterier, det er mitt privatliv. Skulle det bli virkelig seriøst er det noe helt annet men jeg liker å ha det useriøst, sånn foreløpig vertfall 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå