Gå til innhold

Har min mann blitt en voldsmann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så bra! Dette klarer du. Hvis du sliter i etterkant, kan det nok være lurt å snakke med noen (psykolog?) om det du har vært utsatt for. Voldtekt er en voldshandling uansett. Det handler om makt og overtramp på det groveste.

Din eks burde også absolutt få psykologhjelp. Dette kan han komme til å gjøre mot andre også.

Takk for støtte alle sammen. Det er over nå. Hentet resten av tingene idag tidlig. Han respekterer valget mitt og ønsker meg lykke til videre.

"Du fortjener mye bedre" har han sagt.

Han har det tungt nå. Men jeg bryr meg ikke. Jeg tenker mest på meg selv akkurat nå. Å anmelde er helt uaktuelt. Han er et godt menneske og fortjener en ny sjanse. Bare ikke i dette forholdet. Nå håper jeg at han lar meg være i fred. Ts

Anonymous poster hash: 0866e...410

Anonymous poster hash: 0a5ba...df4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Av en eller annen grunn så er jeg sikker på at han kommer ikke til å gjøre det med andre jenter, hvis han treffer noen.

Da var vi sammen hadde han det ikke bra med seg selv. Det var noe som plaget han og det er sikkert noe i familien. Han fortalte en del. Men ikke alt. Hele 3 ganger prøvde han å ta livet sitt. Han følte seg ikke elsket noen ganger og trengte ofte ekstra oppmerksomhet. Til slutt sprakk han helt og det er tydelig. Jeg håper virkelig han ikke utsetter andre for dette. Jeg kjenner to eks damer av han. Begge sier de aldri opplevd lignende med han. Ikke i nærheten. De er i sjokk over det han gjorde. Så vet ikke jeg. Er det noe man utvikler med tiden? Disse volds handlingene?

Ts

Anonymous poster hash: 0866e...410

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg er glad du har kommet deg bort.

Det er på ingen måte greit å utsette sin kjære for det han gjorde. Men jeg synes synd i han for de tingene han sliter med og håper han får hjelp til å behandle det og legge det bak seg. Alkohol er ikke noe smart måte å løse problemer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...