Gå til innhold

Hvorfor vil alle ha iPhone 6?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tja, si det... Tror som andre at det handler svært mye om markedsføring, pluss at Apple var tidligst ute med å kapre kjøpere, rett og slett. Og når folk er vant til en type mobil, fortsetter de jo helst med samme type.

Selv er jeg veldig fornøyd med min Nokia Windows phone og har ingen planer om å gå over til iphone.

Anonymous poster hash: 29a22...c2e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Appleprodukter har masse finesser for å kommunisere med andre Apple-produkter, men ærlig talt. Det er noe de aller færreste har i tankene når de kjøper sin nye iPhone 6 til 6000 spenn. Jeg kjenner mange som bruker iPhone og kanskje et par av dem har prøvd disse funksjonene.

Anonymous poster hash: 90b12...54a

Rent statistisk sett brukes Apple telefoner mere som smarttelefon enn Android telefoner, selv sammenlignet med tilsvarende prisede Android telefoner.

Vi ser i vårt miljø at brukerene med Apple typisk ligger på samme utnyttelsesgrad av telefonen som de brukerene hos oss som aktivt har valgt en Androidtelefon, og som dermed er å regne som mer beviste brukere. (Vi har Apple som standardenhet, så vi ødelegger statestikken i avsnittet over). Det betyr i praksis at "dumme brukere" (Vi har mange av dem) har enklere for å utnytte Apple telefon.

Personlig har jeg valgt iPhone stort sett av vane. Jeg har prøvd en del Android telefoner (jeg er testbruker, så jeg får mye rart å bruke), og ikke funnet noen grunn til å bytte. Men jeg ser at jeg antagelig kommer til å bytte innen 2 år siden jeg ser Apple nå øker størrelsen på telefonen over hva jeg synes er komfortabelt. IPhone 5S er i mine øyner for stor allerede; jeg vil tilbake til 4S i skjermstørrelse (spesifikt bredde).

For øyeblikket er det vel kun Sony Z3 compact som ligger i mitt marked, men jeg regner med å se flere som ønsker å plukke opp tidligere Apple brukere.

Skrevet

Apple er veldig gode på markedsføring, og bruker masse penger på å for eksempel få nyhetskanaler til å annonsere telefonene dems. Det blir derfor veldig mye oppstyr, og folk tror på alt som sies om hvor bra den er, og hvor fantastisk byggekvalitet Apple har i forhold til andre leverandører, når sannheten er at de faktisk greier å gi ut telefoner som mister signal om du "holder telefonen feil", eller som bøyer seg av at du har den i lomma di... Alle leverandører kan gjøre feil, og gi ut et drittprodukt, men bare Apple har brukere som virkelig går inn for å overse alle problemene produktene dems har.

Jeg har hatt iPhone, Android, og bruker nå en Windows-telefon. Jeg liker Android best, men bruker Windows fordi de Nokia/Microsoft har de beste kameraene, og ingen andre leverandører er i nærheten en gang. Lumia 1020, med sin deilige Carl Seizz optikk, og 41 megapiksler, kommer ikke til å ha noe konkurrent på lenge.

Skrevet

Sier bare èn ting; bæææææ

Saueflokk

Anonymous poster hash: 5d75f...e10
  • Liker 1
Skrevet

Jeg kan lite teknologi, og jeg liker veldig godt min iPhone4s som jeg har hatt siden den kom. Så enkel og brukervennlig! Alt er så selvfølgelig:) Hadde en annen smarttelefon før det som jeg bare irriterte meg over..

Mine venninner (som heller ikke er spesielt teknologiinteressert) som har samsung feks (fordi mennene mener den er så mye bedre) knoter og finner ikke ut av ting. De er rett og slett for avanserte..

Nå begynner min iPhone å "tulle litt", og jeg har lyst på ny, og da er det naturlig å velge 6ern. Jeg syns også den er pen:)

Det er nok mange som meg, som velger iPhone, ikke nødvendligvis fordi den er best, men fordi den er mest brukervennlig og veldig fin:)

Det er også veldig enkelt når mannen også har iPhone, samt at vi har mac hjemme. I forhold til overføringer osv.

Anonymous poster hash: 3f502...377
Skrevet

Nå begynner min iPhone å "tulle litt", og jeg har lyst på ny, og da er det naturlig å velge 6ern. Jeg syns også den er pen:)

Pass på at du ikke putter den i lomma da, så du slipper at den blir bøyd ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...