AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #1 Skrevet 26. september 2014 Jeg har lurt på dette hver gang en ny iphone har blitt sluppet. Verden står på hodet, og det ser ut til å være om å gjøre for alle og enhver å skaffe seg denne nye telefonen, enten deres gamle er ødelagt eller ikke. Jeg skjønner bare ikke hvorfor! Noen som kan forklare? Anonymous poster hash: bec23...7d7 7
Gjest Citronella Skrevet 26. september 2014 #2 Skrevet 26. september 2014 Fordi noen bare MÅ ha det aller siste. Noen mer logisk forklaring finnes ikke. Det er et vell av iPhone 5 til salgs i disse dager.
Lutetium 71 Skrevet 26. september 2014 #4 Skrevet 26. september 2014 Hva skal man med noe som ikke har android? 4
Gjest Citronella Skrevet 26. september 2014 #5 Skrevet 26. september 2014 Hva skal man med noe som ikke har android? Nå nå. Hva skal man med telefonapparater som har android? 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #6 Skrevet 26. september 2014 Jeg har trengt ny telefon lenge nå. Min synger på siste verset, men i stedenfor å kjøpe iphone5s nå i sommer, så har jeg ventet til ny telefon siden jeg visste den var rundt hjørnet. Også liker jeg nye duppedingser da. Har bestilt den, og får den om et par uker. Anonymous poster hash: 2455d...7e4 1
Gjest gjest- silje Skrevet 26. september 2014 #7 Skrevet 26. september 2014 (endret) Etter å ha hevet kjøpet på siste iphone 5 (ex antall ganger inn på rep - ny telefon tilbake, og krangling med butikk som ikke kan kjøpsloven), så har jeg gått over til htc. Er storfornøyd med en telefon som fungerer med full dekning, android og der ingen programvare henger seg konstant! Har sverget til Iphone pga str. jeg liker telefonen liten. Men det er bedre med en litt større som faktisk fungerer. Var innom ett kjøpesenter i dag, og det var full kø på netcom, der alle skulle handle iphone 6. Den er sikkert like dårlig som de gamle. Butikken jeg kranglet med ang kjøpsloven, kunne fortelle at det ikke kun var femmen, men 5s også som de hadde mye reklamasjon på - og når det da er så mange telefoner av samme versjon, uten noe nytt (kamera e.l), utenom programvaren, så skulle en tro at telefonene skulle bli bedre og mer velfungerende ved hver nye versjon? Endret 26. september 2014 av gjest- silje
Electron Skrevet 26. september 2014 #8 Skrevet 26. september 2014 (endret) Er strålende fornøyd med Android og HTC sammen, men så fikk jeg en Iphone 5c firmatelefon en mindre periode noe som var helt grusomt. Jeg har rett og slett aldri hatt så mye problemer med en telefon før. Største var at batteriet ikke holdt en hel dag engang. Neste var at den mista dekning når jeg holdt på den feil og telefonskjerm størrelsen var altfor liten. At den er lukket gjorde heller ingenting bedre. Eneste jeg savner er lightning pluggen. Nei takk. Aldri mer Iphone for min del. Har HTC igjen nå og superfornøyd. Endret 28. september 2014 av Electron
jabx Skrevet 26. september 2014 #9 Skrevet 26. september 2014 Jeg har lurt på dette hver gang en ny iphone har blitt sluppet. Verden står på hodet, og det ser ut til å være om å gjøre for alle og enhver å skaffe seg denne nye telefonen, enten deres gamle er ødelagt eller ikke. Jeg skjønner bare ikke hvorfor! Noen som kan forklare? Apple er kjent for å lage meget gode og brukervennlige telefoner. Og så vet de å lage produkter som appellerer til "folk flest" og ikke bare teknonerder. Tydeligvis er det mye nytt med iPhone 6 som vanlige folk liker.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #10 Skrevet 27. september 2014 Har ikke lyst på iphone 6. Den ser ikke pen ut, og jeg trives best med den str jeg har (iphone 5s). Noen sier det er så mye feil og problemer med iphone? Finnes det noe statistikk på dette? Og ikke bare personlige erfaringer. Jeg har ikke hatt noen problemer så langt. Ellers så bør folk vite at en mobil som iphone ikke er bygd for støtskader, selv om det er mye aluminium og en sømløs tlf uten for mange knirkete deler. Selv bruker jeg alltid et deksel, så da vil den vare lengre. Anonymous poster hash: 9a6ec...8a8
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #11 Skrevet 27. september 2014 Der det er teknikk vil det av og til være noe feil. Mine iPhones har holdt i manfoldige år uten et eneste problem, men jeg bytter ikke ut den gamle før den er bortimot ubrukelig heller. Det klaffer sjelden med lansering av nye modeller. Noen har kanskje ventet lenge på demme nye modellen og andre har rett og slett litt for mye penger og må ha det aller siste for å opprettholde sin selvutnevnte status i samfunnet (typisk en godt voksen mann). Det er populært å hate det andre liker (Android vs iPhone... Windows/PC vs OSX/Mac). Når ting blir populære nok er de dømt til å bli upopulære igjen hos en del av befolkningen. Dette med den store etterspørselen sammen med en begrenset produksjon er markedsføring, både fra Apple i denne saken, men også fra andre produsenter. Dermed blir det sånn... At folk nå synes at en liten telefon skal tåle å bli kastet i bakken, i havet eller hoppes på er ganske fornøyelig.. Glass er glass, plast er plast og metall er metall. Om man er sterk nok eller om duppeditten man har er tynn nok, så kan den nok bøyes. Men hvorfor prøve? Anonymous poster hash: 05dad...4f5
Gjest Violetta Skrevet 27. september 2014 #12 Skrevet 27. september 2014 Grunnen til at mange vil ha iPhone er at Apple er fantastisk gode på markedsføring. De har bygget opp en unik merkevare som ingen andre kan måle seg med. 4
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #13 Skrevet 27. september 2014 Grunnen til at mange vil ha iPhone er at Apple er fantastisk gode på markedsføring. De har bygget opp en unik merkevare som ingen andre kan måle seg med. Stemmer! Jeg har jobbet som forbrukerjournalist og noen av kollegaene mine var helt gæærne etter Apple og de hadde også veldig kule presseevents som det var stas å være med på. De har svart belte i markedsføring. Anonymous poster hash: c4b9f...af8
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #14 Skrevet 27. september 2014 Grunnen til at mange vil ha iPhone er at Apple er fantastisk gode på markedsføring. De har bygget opp en unik merkevare som ingen andre kan måle seg med. Det er grunnen til at jeg ville ha den første ja, grunnen til at jeg fortsetter med iPhone er at jeg er fornøyd med produktet. Har en Sony z2 på jobb og den liker jeg ikke, vil ikke bytte til android. Anonymous poster hash: 2455d...7e4
jabx Skrevet 27. september 2014 #15 Skrevet 27. september 2014 Grunnen til at mange vil ha iPhone er at Apple er fantastisk gode på markedsføring. De har bygget opp en unik merkevare som ingen andre kan måle seg med. Markedsføringen får bare meldingen frem til kunden. Kunden fortsetter ikke å kjøpe iPhone år etter år etter år samtidig som han/hun får vennene sine til å kjøpe den også hvis det ikke er et kvalitetsprodukt. Apple er gode på både markedsføring, og på å lage produkter som treffer mange.
jabx Skrevet 27. september 2014 #16 Skrevet 27. september 2014 Noen sier det er så mye feil og problemer med iphone? Finnes det noe statistikk på dette? Og ikke bare personlige erfaringer. Jeg har ikke hatt noen problemer så langt. Mener å ha lest at iPhone har færre problemer enn andre telefoner.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #17 Skrevet 27. september 2014 Apple er relgion.Anonymous poster hash: 4a9cd...a57
jabx Skrevet 28. september 2014 #18 Skrevet 28. september 2014 Anti-Apple er også religion. Hilsen Android-bruker. 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #19 Skrevet 28. september 2014 Jeg fatter egentlig ikke hvorfor man skal være pro og anti noe som helst. Jeg bruker iPhone (og kjøper iPhone når jeg trenger ny telefon) fordi den passer til mitt behov og fordi jeg aldri har hatt problemer med mine. Jeg har Mac fordi det på en måte hører med til jobben og utdannelsen min og fortsatt: null problemer med noe som helst. Med andre ord er JEG fornøyd og om noen spør kan jeg godt anbefale det også. Men jeg hadde aldri anbefalt faren min å kjøpe seg en mac for å gjøre de tingene han har behov for å gjøre. Ingen vits i for ham å lære seg på nytt, investere i ny programvare osv. Samme sak gjelder telefoner. Jeg forsvarer meg kanskje når noen "angriper" meg og kaller meg dum som bruker Apple-produkter, men jeg tror aldri at jeg har fortalt noen at de er mindre begavet om de har noe annet enn Apple. Sår blir bare barnslig. Anonymous poster hash: 05dad...4f5 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #20 Skrevet 28. september 2014 Anti-Apple er også religion. Hilsen Android-bruker. Ja, og i den religionen er det flest ekstremister virker det som... Anonymous poster hash: 2455d...7e4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå