Gjest fotballflue Skrevet 28. september 2014 #21 Skrevet 28. september 2014 Jeg vil ikke ha den. Skal aldri mer ha iphone, liker Android bedre. 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #22 Skrevet 28. september 2014 Anonymous poster hash: 13749...439 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #23 Skrevet 28. september 2014 Du ser bare unger som vokser opp idag. Hva bruker dem? Dem bruker apple. Dem låner mobilen til foreldrene sine og ipad for og spille.. Se film osv. Når dem vokser opp for og ha sin egen tlf kan dem selvfølgelig apple å dem vil selvfølgelig ha en tlf dem kjenner og som er utrolig bra. Selv 4åring vet åssen dem skal bruke apple. Gir du en tlf til en 4åring som ser kanskje på filmer på tlf til foreldrene sine så greier dem selv og finne fram filmen. Foreks samsung er jo helt på tryne. Så det er en selvfølge å gå for apple. Anonymous poster hash: 27e43...eee
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #24 Skrevet 28. september 2014 Du ser bare unger som vokser opp idag. Hva bruker dem? Dem bruker apple. Dem låner mobilen til foreldrene sine og ipad for og spille.. Se film osv. Når dem vokser opp for og ha sin egen tlf kan dem selvfølgelig apple å dem vil selvfølgelig ha en tlf dem kjenner og som er utrolig bra. Selv 4åring vet åssen dem skal bruke apple. Gir du en tlf til en 4åring som ser kanskje på filmer på tlf til foreldrene sine så greier dem selv og finne fram filmen. Foreks samsung er jo helt på tryne. Så det er en selvfølge å gå for apple. Anonymous poster hash: 27e43...eee De! Anonymous poster hash: bec23...7d7 6
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #26 Skrevet 28. september 2014 Du ser bare unger som vokser opp idag. Hva bruker dem? Dem bruker apple. Dem låner mobilen til foreldrene sine og ipad for og spille.. Se film osv. Når dem vokser opp for og ha sin egen tlf kan dem selvfølgelig apple å dem vil selvfølgelig ha en tlf dem kjenner og som er utrolig bra. Selv 4åring vet åssen dem skal bruke apple. Gir du en tlf til en 4åring som ser kanskje på filmer på tlf til foreldrene sine så greier dem selv og finne fram filmen. Foreks samsung er jo helt på tryne. Så det er en selvfølge å gå for apple. Anonymous poster hash: 27e43...eee I tillegg til dem/de. ? "...som kanskje ser..." "trynet" Vet ikke om rådene her ble helt troverdige Anonymous poster hash: 05dad...4f5 1
Frisørdama Skrevet 28. september 2014 #27 Skrevet 28. september 2014 Kan ikke forklare deg, er ikke en av de, klarer meg med Samsung
Djungelvrål Skrevet 28. september 2014 #28 Skrevet 28. september 2014 Fordi folk er idioter. Enkelt og greit.
Gjest Keikolina Skrevet 28. september 2014 #29 Skrevet 28. september 2014 Ingen over ingen under, Samsung <3
Ulick Skrevet 28. september 2014 #30 Skrevet 28. september 2014 Jeg har lurt på dette hver gang en ny iphone har blitt sluppet. Verden står på hodet, og det ser ut til å være om å gjøre for alle og enhver å skaffe seg denne nye telefonen, enten deres gamle er ødelagt eller ikke. Jeg skjønner bare ikke hvorfor! Noen som kan forklare? Anonymous poster hash: bec23...7d7 Fordi den ikke kan avlyttes av politiet og myndighetene. Dette svaret høres kanskje sprøtt ut for nordmenn som er totalt hjernevasket av media, så la meg forklare: Det gikk veldig sterke rykter på internett at den amerikanske spionorganisasjonen NSA hadde en bakdør til alle programmene til de store amerikanske programleverandørene, blant dem Apple. Dette førte naturlig nok til et fall i salget - hvem vil ha en telefon når man VET at man blir avlyttet av NSA - hele tiden? Det gikk så langt at Apple måtte erklære: "Finally, I want to be absolutely clear that we have never worked with any government agency from any country to create a backdoor in any of our products or services. We have also never allowed access to our servers. And we never will." http://www.apple.com/privacy/ Nå kommer altså Iphone 6 som et svar til disse ryktene. Den kan garantert ikke hackes av politi og myndigheter.
kapteinNorge Skrevet 28. september 2014 #31 Skrevet 28. september 2014 For 6-7 år siden da smarttelefonen var en ny ting og touchskjerm var noe de brukte i mission impossible, så gjorde apple det til "allmanseie" da de lanserte sin første iphone. Da den første iphonen kom på markedet var den milevis forran det meste annet som eksisterte på den tiden, og sammen med diverse ipodversjoner, så gjorde dette at apple var soleklart ledende på markedet. Siden den gang har de fleste andre tatt igjen apple, og faktisk gått forbi på enkelte områder. Det at apple tok dette stormskrittet helt i starten av smarttelefonepoken gjorde at de befestet sin posisjon som best på markedet. Den gang de var best var det greit å ha den prisen de hadde, men nå som de er blitt tatt igjen av resten så fremstår de som overpriset. Forskjellen er at det de ander mobilselskapene har gjort på 5-6 år, det gjorde apple på 1 år. Problemet er at utviklingen hos apple har stagnert siden den gang. Det kan diskuteres hva dette skyldes, men skal de fremdeles henge med i toppen så må de snart dra en ny kanin ut av hatten. 1
Gjest Nanna87 Skrevet 28. september 2014 #32 Skrevet 28. september 2014 Jeg kjøpt meg nylig ny Iphone 5S, og jeg har hørt det motsatte fordi den bøyer seg osv.
Lutetium 71 Skrevet 28. september 2014 #33 Skrevet 28. september 2014 Fordi den ikke kan avlyttes av politiet og myndighetene. Dette svaret høres kanskje sprøtt ut for nordmenn som er totalt hjernevasket av media, så la meg forklare: Det gikk veldig sterke rykter på internett at den amerikanske spionorganisasjonen NSA hadde en bakdør til alle programmene til de store amerikanske programleverandørene, blant dem Apple. Dette førte naturlig nok til et fall i salget - hvem vil ha en telefon når man VET at man blir avlyttet av NSA - hele tiden? Det gikk så langt at Apple måtte erklære: "Finally, I want to be absolutely clear that we have never worked with any government agency from any country to create a backdoor in any of our products or services. We have also never allowed access to our servers. And we never will." http://www.apple.com/privacy/ Nå kommer altså Iphone 6 som et svar til disse ryktene. Den kan garantert ikke hackes av politi og myndigheter. Because they say so? Android er basert på åpen kildekode, så der kan folk med peiling på programmering sjekke selv. http://www.zdnet.com/why-you-shouldnt-worry-that-the-nsa-is-inside-androids-code-7000018040/
Herandjetzt Skrevet 28. september 2014 #34 Skrevet 28. september 2014 Jeg gjentar igjen markedsføring, markedsføring, markedsføring. Jeg har en gammel macbook. Den var veldig dyr og veldig plastikk. Har lært min lekse.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #35 Skrevet 28. september 2014 Nå har jeg hatt både android og iphone. Og iphone passer mye bedre til mitt bruk, derfor har jeg iphone. Hadde også mye mer problemer med android telefonen enn iphonen. Skjermen på android telefonen sprakk når den lå på lading, iphonen min har ikke en ripe selv om den går i bakken støtt og stadig.Anonymous poster hash: 41dd3...1ff
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #36 Skrevet 29. september 2014 Grunnen til at jeg aldri skal ha iPhone, eller Apple: - Ikke standard tilbehør som lader eller tilkobling til PC, omtrent alle andre merker bruker standard utstyr. - Ikke standard SIM-kort eller mulighet for utvidelse av intern lagring (minnekort). - Ikke mulig å -enkelt- bytte batteri selv. - Dyrt å reparere skjerm. - Vanskelig å "roote", dvs fjerne programvare man ikke trenger eller ønsker. - Mindre mulighet for å tilpasse grensesnitt og funksjoner til egne behov. Anonymous poster hash: 90b12...54a 3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #37 Skrevet 29. september 2014 Grunnen til at jeg alltid skal ha iPhone: - Det er den suverent kuleste og fineste mobilen utesendemessig. Man vil da ikke gå rundt med noe som ser stygt ut? - Dyrt å reparere? Klart det skal være dyrere å reparere den dyreste mobilen. Og dessuten er iPhone for folk som er ressurssterke og har bra økonomi. Så de ekstra tusenlappene betyr ikke noe. - Jeg har aldri opplevd virus og bugs på iPhone. Operativsystemet svikter sjeldent. Jeg synes det er kjempebra med produkter fra samme produsent som snakker sammen. Erfaringen er at det blir mindre problemer med slikt. Det er drøm å kunne bare logge seg på apple-tv trådløst uten wifi med iphone. For å vise filmer og bilder. Så enkelt og brukervennlig. Anonymous poster hash: 9a6ec...8a8
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #38 Skrevet 29. september 2014 Fordi den ser bra ut og er enkel og intuitiv. For de som ikke bryr seg det døyt om muligheter til å tilpasse fremstillingen er det et helt greit, ryddig og lett alternativ. Jeg foretrekker helt klart Android, fordi jeg ønsker å tilpasse telefonen min mye mer enn noen iPhone tillater samt større rå ytelse. Skjønner likevel helt godt at folk vil ha en god og lettforståelig telefon som iPhone. Litt gimmick, men telefonen er jo ikke dårlig heller, selv om kraft pr. krone er mindre enn hos andre. Den er straight-forward og strømlinjeformet. Anonymous poster hash: 958f5...0ae 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #39 Skrevet 29. september 2014 iPhone er smartmobilverdenens Doro. Vil.ikke.ha. Anonymous poster hash: 1c590...126 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #40 Skrevet 30. september 2014 Grunnen til at jeg alltid skal ha iPhone: - Det er den suverent kuleste og fineste mobilen utesendemessig. Man vil da ikke gå rundt med noe som ser stygt ut? - Dyrt å reparere? Klart det skal være dyrere å reparere den dyreste mobilen. Og dessuten er iPhone for folk som er ressurssterke og har bra økonomi. Så de ekstra tusenlappene betyr ikke noe. - Jeg har aldri opplevd virus og bugs på iPhone. Operativsystemet svikter sjeldent. Jeg synes det er kjempebra med produkter fra samme produsent som snakker sammen. Erfaringen er at det blir mindre problemer med slikt. Det er drøm å kunne bare logge seg på apple-tv trådløst uten wifi med iphone. For å vise filmer og bilder. Så enkelt og brukervennlig. Anonymous poster hash: 9a6ec...8a8 Appleprodukter har masse finesser for å kommunisere med andre Apple-produkter, men ærlig talt. Det er noe de aller færreste har i tankene når de kjøper sin nye iPhone 6 til 6000 spenn. Jeg kjenner mange som bruker iPhone og kanskje et par av dem har prøvd disse funksjonene. Anonymous poster hash: 90b12...54a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå