Gå til innhold

Dater to jenter, den ene stilte spørsmål om snapchat


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun lurte på hvorfor hun 'bare' var på andreplass og hvem jenta som var nummer en var.

Hva svarer man her? Er dette noe dere jenter reagerer på? Har truffet begge en gang for ikke lenge siden og vi har begge antydet at det blir en date til, men har ikke avgjort hvem jeg ev. vil gå for. Tenkte å treffe begge en gang til for å se hvordan det går først.

Hva bør jeg svare på det? Lyve, si det som det er?

Anonymous poster hash: d48ef...072

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan bli nysgjerrig, og tenke på det. Men ville aldri spurt om det etter kun én date. Hadde det derimot gått såpass langt at vi hadde blitt enige om å bare date hverandre, så hadde det vært noe som eventuelt kunne blitt et tema.

Men si bare at det er ei venninne av deg.



Anonymous poster hash: e6ea1...651
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Løgner fører bare til masse drama senere.

Anonymous poster hash: 3e7bc...f60

Tror det blir drama uansett. Når hun spør om slikt liksom. Allerede.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er så rart hun spør jeg da. Hvis du og hun som spurte sender VELDIG mye snapper, så er det klart hun tenker over hvem du snapper enda mer med.

Synes forøvrig det er dårlig å date to samtidig, men jeg ville bare svart "ei venninne", som de andre foreslår.

Jeg som er usikker på meg selv kunne sikkert funnet på å spørre, hadde han da sagt at han hadde ei annen jente han datet hadde jeg ville visst det slik at jeg kunne sagt nei til noe mer. (Om noen er interessert nok så har man ikke en til i reserve uansett, da er man usikker på om man kan falle for noen av dem, og jeg er ikke lysten på å være noen reserve eller andrevalg.)



Anonymous poster hash: 82d4d...fbe
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun lurte på hvorfor hun 'bare' var på andreplass og hvem jenta som var nummer en var.

Hva svarer man her? Er dette noe dere jenter reagerer på? Har truffet begge en gang for ikke lenge siden og vi har begge antydet at det blir en date til, men har ikke avgjort hvem jeg ev. vil gå for. Tenkte å treffe begge en gang til for å se hvordan det går først.

Hva bør jeg svare på det? Lyve, si det som det er?

Anonymous poster hash: d48ef...072

Jeg ville rygget hvis jeg var en av de damene. Hadde ikke giddet å møtt en som må date en annen også for å se om jeg er god nok eller ikke. Useriøst.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er så rart hun spør jeg da. Hvis du og hun som spurte sender VELDIG mye snapper, så er det klart hun tenker over hvem du snapper enda mer med.

Synes forøvrig det er dårlig å date to samtidig, men jeg ville bare svart "ei venninne", som de andre foreslår.

Jeg som er usikker på meg selv kunne sikkert funnet på å spørre, hadde han da sagt at han hadde ei annen jente han datet hadde jeg ville visst det slik at jeg kunne sagt nei til noe mer. (Om noen er interessert nok så har man ikke en til i reserve uansett, da er man usikker på om man kan falle for noen av dem, og jeg er ikke lysten på å være noen reserve eller andrevalg.)

Anonymous poster hash: 82d4d...fbe

Synes begge damene burde droppe deg. Begge fortjener å bruke tid på en som kun dater en om gangen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun lurte på hvorfor hun 'bare' var på andreplass og hvem jenta som var nummer en var.

Hva svarer man her? Er dette noe dere jenter reagerer på? Har truffet begge en gang for ikke lenge siden og vi har begge antydet at det blir en date til, men har ikke avgjort hvem jeg ev. vil gå for. Tenkte å treffe begge en gang til for å se hvordan det går først.

Hva bør jeg svare på det? Lyve, si det som det er?

Anonymous poster hash: d48ef...072

Hun spurte fordi hun har på følelsen av at du driver på med noe skittent.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ikke giddet å treffe deg flere ganger om du sa det var ei anna som du datet.



Anonymous poster hash: 48810...319
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Jeg synes du skal si det som det er. Du har full rett til å date flere om du vil, men det er dårlig gjort å holde andre for narr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes kanskje det er litt rart å spørre om hvem som er toppvennen på snap etter bare én date. Men kommer jo også an på settingen. Om de satt der sammen og så på snap-listen, eller snapper, eller whatever. Eller om hun bare lurte "ut av det blå". Det siste hadde jeg sikkert stusset over selv, men tja.

Uansett - hun har spurt, og da synes jeg du skal svare ærlig. Hun mistenker kanskje at du dater flere, og for noen er det faktisk avgjørende for om de vil fortsette å date.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at enkelte nevner at ts bør droppes. Dere aner virkelig ikke hvordan dating-/singellivet er.

Å hore seg rundt og holde andre for narr?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at enkelte nevner at ts bør droppes. Dere aner virkelig ikke hvordan dating-/singellivet er.

Kanskje du kan forklare da? Jeg er singel og dater for første gang. Først en mann, men vi var så forskjellige at det lå tidlig i kortene at det ikke kunne bli noe mer.

Møtte en annen, og vi har foreløpig ikke vært på en eneste date enda, men har en avtalt til uken. Har snakket en del på snapchat og meldinger, og det kunne ikke falle meg inn å date en annen før jeg har avklart om jeg er interessert i han jeg nå har kontakt med eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...