Gå til innhold

Hjelp, desperat her !


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente som har problemer med å få barn pga jeg gikk på cellegift som barn. Vi har da søkt hjelp ved rikshosbetale i oslo. Jeg var der for noen dager siden, å der tok jeg innvenndig ultralyd å fant ut at jeg hadde egg, som virket helt fine, så jeg er ikke steril. Men at vi mest sansynlighvis ikke blir godkjent pga samboeren min og jeg ikke har hatt samme adresse samenhengene i to år. Vi har prøvd å fått barn i snart fire år.

Men jeg ble tipset av min svigerinne her om dagen at kanskje den eggeløsnings monitoren fra clear blue kan virke. Hun sa at hun viste om noen par som har prøvd i mange år å fått barn, men som ikke lykkes, men det klaffet når de brukte den.

Har prøvd i så mange år uten å lykkes, det tar på! jeg er så lei å irretert, Kjønner ikke att alt skal være så vanskelig hele tiden. Ser jenter med mager og barnevogner hele tiden :(

Derfor spør jeg dere om det er noe vits i å prøve å bruke den monitoren fra clear blue ?



Anonymous poster hash: 0bfe2...a3e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anbefaler å vente mer enn 30 min før du begynner å "mase" ;)

Anonymous poster hash: 15f84...7c1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noen erfaring med det, men er vel verdt et forsøk i mellomtiden mens dere venter på at de 2 årene som samboere går?



Anonymous poster hash: d28f9...2a8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva legger du i år dere ikke har vært samboer? Tenker du da bare folkeregisteret adresse? For man kan vel også vise til leieavtaler begge har skrevet under på osv?

Anonymous poster hash: a80f0...550

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hva legger du i år dere ikke har vært samboer? Tenker du da bare folkeregisteret adresse? For man kan vel også vise til leieavtaler begge har skrevet under på osv?Anonymous poster hash: a80f0...550

Vi har bodd sammen siden vi var 17 år. Nå er vi 22 men ikke flyttet adresse sammen. Bor hjemme pga personlige årsaker

Anonymous poster hash: 0bfe2...a3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere prøvd HSG? (Røntgen av egglederne) Det sprøytes inn kontrastvæske i egglederne og bilder tas for å se om de er åpne. Det er mange pasienter som blir lettere gravide etter denne undersøkelsen da egglederne blir mer åpne etter kontrasten, og egg lettere kan komme ned i livmoren. Kan være verdt et forsøk? Ta kontakt med fastlegen og luft dette om det ikke allerede er gjort



Anonymous poster hash: 5b422...50f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...