AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #41 Skrevet 26. september 2014 Jeg bodde alene i to år, jeg ble helt rar av det. Husker en gang jeg skulle lukke vinduet (bodde i første etasje), og der stod naboen. Jeg var naken - som vanlig. "Viktig å lufte" - det var det han sa. Haha. Jeg bare kastet meg ned på gulvet. Investerte da i en rullegardin, som jeg hadde nede HELE TIDEN. Nei, huff... snakket med meg selv og hele pakka (første tegn på galskap, har jeg hørt). Og så hadde jeg plastikkplante, og spiste knekkebrød til middag - sånn HVER dag. Det eneste som kompliserer min bosituasjon nå, er at jeg får klager på at jeg ligger i badekaret for lenge/ofte - og så lukter det bobleskum over hele huset i flere timer etterpå. Men det er jo ikke mitt problem. Wow, må være grusomt å bo med deg! ;-) Anonymous poster hash: bcc3c...b59 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #42 Skrevet 26. september 2014 Jeg har blitt vant med å høre på et "soundtrack" som du hører bare at det regner... Får ikke sove uten å høre på det. I oppvaskemaskinen skal det være system i hva som blir plassert hvor, og kniver/gafler skal ha skafte peke ned ( om det var forstålig ) Som andre nevner så har jeg lyst å ha litt tid for meg selv til tider, alenetid er deilig. Jeg er mann om det har noe å si. Anonymous poster hash: f31b3...54f Haha! Der kom jeg på en ting jeg kommer til å slite med; system i oppvaskmaskin! Nå bor jeg med søster, hun tåler at jeg går over hele maskinen daglig og omorganiserer, hahah... Verre med samboer/venninner:P Anonymous poster hash: 5fe3b...e36
Gjest Timber Skrevet 26. september 2014 #43 Skrevet 26. september 2014 Alenetid. Jeg trenger MYE av det. Og alene = tomt hus. Nytter ikke å gå og sette seg på et annet rom. Kompromisser. Har blitt ekstremt dårlig på det med årene. Det er min måte som gjelder. Døgnrytme. Jeg har min døgnrytme, er B menneske og jobber natt. Deal with it.
Inwe Skrevet 27. september 2014 #44 Skrevet 27. september 2014 Nja. Nå har jeg ikke noe imot om jeg en gang blir samboer, men akkurat nå er det beste med å bo alene: 1. Jeg ser ikke ut når jeg er hjemme, ingen sminke (evt utdratt sminke), håret i en dult på toppen av hodet og en sliten joggebukse og alt for stor t-skjorte 2. Jeg kan sitte en hel dag og se på serier 3. Spise akkurat det jeg vil når jeg vil, og selvsagt gjøre alt jeg vil når jeg vil
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #45 Skrevet 27. september 2014 1. Jeg er avhengig av å være mye alene og bare kunne pusle med meg og mitt. Hvis jeg vil høre på The Supremes HØYT så gjør jeg det. 2. Jeg er en neat freak. Hvis jeg deler seng med noen og putene blir forvekslet så må jeg bytte putetrekk fordi jeg må ha "min" pute. Man sikler og svetter noe enormt mye om natten. Må også ha oversikt over hva som ligger hvor og fikser ikke at noen flytter ting. Kaos rundt deg = kaos i hodet og vica versa. Dessuten tisser menn på doringen og det drypper på gulvet Hvis jeg er på do hos kompiser så må jeg sitte med beina laangt fra hverandre så jeg ikke får tisseflekker på sokkene. 3. Sitter i sofaen og klipper tånegler, klemmer kviser i speilet på gangen og går rundt i bestemortruser og beige sloggi-BH når jeg vasker. Jeg er relativt ulekker til tider, ja. Ja, jeg har bodd alene (altfor) lenge Anonymous poster hash: 12ee4...511
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #46 Skrevet 27. september 2014 Som flere her må jeg også ha alenetid. Har hatt et par samboere og blitt dritsliten fordi jeg ikke kan få sove i fred på sofaen om jeg har lyst til det. Ingen kødder med min søvn og jeg trenger en del søvn. Fikser ikke andres rot, selv om jeg kan rote selv. Innimellom må jeg være et skikkelit lafsetroll for å orke å være fresh dagen etter. Anonymous poster hash: 8b34d...729
AmandaVI Skrevet 27. september 2014 #47 Skrevet 27. september 2014 Nevner i fleng: - Jeg er kunstner på heltid. Når jeg får ånden over meg kan jeg sitte hele natten og jobbe med et bilde til en lett blanding av Mozart og death metal. - Pga all dritten folk utsatte meg for i mange år bestemte jeg meg for å sette meg selv foran alle andre i mitt liv. Jeg kommer aldri mer til å si unnskyld for at jeg ikke lever opp til fordums ønskedrømmer om den ideelle kvinnen som selvutslettende, snill og stille. Ja, jeg måtte bare legge til den der... - De som ikke fyller opp kjøleskapet, mister posten, aldri hjelper til med å holde det rent, slenger ting fra seg på golvet, lar plantene dø, bare syter og klager, drar inn kamerater og familie midt på natten uten å si ifra først. Aldri mer. - Jeg hater: Kjæledyr som får leiligheten til å stinke, fotball, bråkete videospill, absolutt alt Charlie Sheen noengang har spilt i, OL og morra di. Omtrent alt som blir med på lasset, altså. - Jeg vil ikke ha barn. Noensinne. Nei, det er ike egoistisk. Det er en ærlig og i mitt tilfelle fornuftig sak som ikke handler om bitterhet, misunnelse og latskap. Det er en veloverveid avgjørelse basert på mine erfaringer her i livet, ettertanke, og vurdering av mine sjelsevner. - Jeg har en diagnose. Folk er veldig enten-eller når jeg åpner meg om det. Det er som regel en 50-50 sjanse for hvordan de reagerer på det. Selvsagt kan jeg la være å si noe som helst, problemet er bare at tilstanden min er såpass alvorlig at de før eller siden får greie på det uansett, og da blir man sittende med skjegget i postkassa. 2
Gjest HowardRoark Skrevet 27. september 2014 #48 Skrevet 27. september 2014 Nevner i fleng: - Jeg er kunstner på heltid. Når jeg får ånden over meg kan jeg sitte hele natten og jobbe med et bilde til en lett blanding av Mozart og death metal. - Pga all dritten folk utsatte meg for i mange år bestemte jeg meg for å sette meg selv foran alle andre i mitt liv. Jeg kommer aldri mer til å si unnskyld for at jeg ikke lever opp til fordums ønskedrømmer om den ideelle kvinnen som selvutslettende, snill og stille. Ja, jeg måtte bare legge til den der... - De som ikke fyller opp kjøleskapet, mister posten, aldri hjelper til med å holde det rent, slenger ting fra seg på golvet, lar plantene dø, bare syter og klager, drar inn kamerater og familie midt på natten uten å si ifra først. Aldri mer. - Jeg hater: Kjæledyr som får leiligheten til å stinke, fotball, bråkete videospill, absolutt alt Charlie Sheen noengang har spilt i, OL og morra di. Omtrent alt som blir med på lasset, altså. - Jeg vil ikke ha barn. Noensinne. Nei, det er ike egoistisk. Det er en ærlig og i mitt tilfelle fornuftig sak som ikke handler om bitterhet, misunnelse og latskap. Det er en veloverveid avgjørelse basert på mine erfaringer her i livet, ettertanke, og vurdering av mine sjelsevner. - Jeg har en diagnose. Folk er veldig enten-eller når jeg åpner meg om det. Det er som regel en 50-50 sjanse for hvordan de reagerer på det. Selvsagt kan jeg la være å si noe som helst, problemet er bare at tilstanden min er såpass alvorlig at de før eller siden får greie på det uansett, og da blir man sittende med skjegget i postkassa. Jeg er offisielt betatt! Og jeg har definitivt ikke lyst til at vi skal bo sammen. 3
Sillicious Skrevet 27. september 2014 #49 Skrevet 27. september 2014 1. Barn 2. Jeg liker å sove alene 3. Er sløv med klesvask og orker ikke at andre skal ha mangel på klær fordi at alt ligger i skittentøyskurven Klart, noen menn er sikkert flinke til å vaske klær.
AmandaVI Skrevet 27. september 2014 #50 Skrevet 27. september 2014 Jeg er offisielt betatt! Og jeg har definitivt ikke lyst til at vi skal bo sammen. Jeg tror mange forhold hadde vart lenger og vært mer lykkelige hvis folk hadde sluppet å bo sammen... :D 6
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #51 Skrevet 27. september 2014 Jeg tror mange forhold hadde vart lenger og vært mer lykkelige hvis folk hadde sluppet å bo sammen... :D Helt enig. Anonymous poster hash: 8b34d...729
Gjest HowardRoark Skrevet 27. september 2014 #52 Skrevet 27. september 2014 Jeg tror mange forhold hadde vart lenger og vært mer lykkelige hvis folk hadde sluppet å bo sammen... :D Det har du nok rett i. Jeg liker alltid å stille spørsmål ved etablerte sannheter og løpet samfunnet har lagt opp for oss. Folk flest stopper aldri opp og tenker sjeldent selv. Et favorittema jeg liker å ta opp når jeg treffer nye jenter er nettopp det med å få barn. Det er liksom forventet at alle skal få barn, men som ved alt annet, liker jeg å stoppe opp og tenke grundig gjennom om dette faktisk er noe jeg vil eller ikke. Jeg elsker barn og har et veldig nært forhold til alle i familien min, men samtidig vet jeg ikke sikkert om jeg vil ha egne. Det må i så fall bli langt senere i livet mitt. Og om jeg skal ha barn, skal det være et valg jeg tar, ikke en auto-pilot avgjørelse som andre mer eller mindre har tatt for meg. Tilbake til tema: Skulle jeg bodd sammen med noen, måtte det vært i en større leilighet enn en typisk trang Oslo-leilighet. Jeg trenger plass for meg selv. Tror det er sunt både for meg og henne. En del av parene jeg kjenner bor praktisk talt opp på hverandre. Det er dømt å gå til helvete spør du meg. 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #53 Skrevet 27. september 2014 Jeg trenger alenetid. Kunne alltids reist på hytta for å få fri iblant, men det er ikke akkurat praktisk og virker vel litt sært. Jeg legger meg sent, gjerne ikke før solen er godt på vei opp igjen, og er vant til at det forventes at jeg blir med når dama legger seg. Vil også helst kunne ligge og dra meg en stund om morgenen, siden jeg faktisk ikke må stå opp tidlig. Jeg vil kunne rydde stort og sjeldent fremfor lite og fortløpende. Anonymous poster hash: 57782...d14
Lista Skrevet 27. september 2014 #54 Skrevet 27. september 2014 Jeg har stort behov for alene-tid. Orker max besøk 1 time. Pr mnd. Mer enn det og jeg blir sliten, stressa og tenker på alt annet jeg kunne gjort. Anonymous poster hash: 9537c...236 Hva er alt du skulle ha gjort absolutt hele tiden?
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #55 Skrevet 27. september 2014 Hva er alt du skulle ha gjort absolutt hele tiden? Sitte på kg, lest bøker, sett på filmer jeg liker, søkt på rare ting på youtube, ryddet, vasket, trent +++++ Anonymous poster hash: 9537c...236 2
Gjest brutal_mann Skrevet 27. september 2014 #56 Skrevet 27. september 2014 1. Barn 2. Jeg liker å sove alene 3. Er sløv med klesvask og orker ikke at andre skal ha mangel på klær fordi at alt ligger i skittentøyskurven Klart, noen menn er sikkert flinke til å vaske klær. Jeg er flinkere enn de fleste menn her Det er det eneste husarbeidet jeg liker å ha styring på. Til gjengjeld HATER jeg å brette klær...
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #57 Skrevet 27. september 2014 Et favorittema jeg liker å ta opp når jeg treffer nye jenter er nettopp det med å få barn. Det er liksom forventet at alle skal få barn, men som ved alt annet, liker jeg å stoppe opp og tenke grundig gjennom om dette faktisk er noe jeg vil eller ikke. Jeg elsker barn og har et veldig nært forhold til alle i familien min, men samtidig vet jeg ikke sikkert om jeg vil ha egne. Det må i så fall bli langt senere i livet mitt. Og om jeg skal ha barn, skal det være et valg jeg tar, ikke en auto-pilot avgjørelse som andre mer eller mindre har tatt for meg. Akkurat dette temaet har ført til et lite dilemma for meg akkurat nå. Var nylig på en første date hvor jeg likte mannen, men han sa ang. barn at han ønsker det etter hvert, mens jeg ønsker ikke barn. Så selv om jeg har lyst så bør jeg vel ikke treffe han igjen da (han har ikke spurt om å treffes igjen foreløpig da). Anonymous poster hash: 71926...cc2
Sillicious Skrevet 27. september 2014 #58 Skrevet 27. september 2014 Jeg er flinkere enn de fleste menn her Det er det eneste husarbeidet jeg liker å ha styring på. Til gjengjeld HATER jeg å brette klær... Ja, se der ja! Jeg har trua skjønner du
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #59 Skrevet 27. september 2014 - Takler ikke å bo sammen med en kvinne over lengre tid. Har for øvrig ikke vært samboer før, men har jo forsøkt å feriere over lengre tid med tidligere ekser. Hatet det. - Ønsker heller ikke å forholde meg til kvinner forholdsmessig noensinne igjen. Been there, done that og kan ikke si jeg likte det. Så da er det jo på det rene at det hvertfall hadde blitt problematisk med samboerforhold Anonymous poster hash: d93db...ba3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #60 Skrevet 27. september 2014 - Takler ikke å bo sammen med en kvinne over lengre tid. Har for øvrig ikke vært samboer før, men har jo forsøkt å feriere over lengre tid med tidligere ekser. Hatet det. - Ønsker heller ikke å forholde meg til kvinner forholdsmessig noensinne igjen. Been there, done that og kan ikke si jeg likte det. Så da er det jo på det rene at det hvertfall hadde blitt problematisk med samboerforhold Anonymous poster hash: d93db...ba3 Anonymous poster hash: d93db...ba3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå