Meline37 Skrevet 26. september 2014 #21 Skrevet 26. september 2014 Jeg har stort behov for alene-tid. Orker max besøk 1 time. Pr mnd. Mer enn det og jeg blir sliten, stressa og tenker på alt annet jeg kunne gjort. Anonymous poster hash: 9537c...236 Jeg har også behov for å være en del alene. Jeg har hatt et langt forhold bak meg. Etter det lange hadde jeg et 8 måneders forhold. Jeg følte meg faktisk "som spist opp" da jeg bodde rundt disse, for jeg fikk jo aldri være for meg selv. De var etter meg overalt... Så på den måten er det herlig å være alene, for jeg er en type menneske som trenger litt alenetid. Jeg sa det til de, men de forsto det ikke. Men bor jeg med den rette prins , så kan det jo være at jeg takler å ha han rundt meg hele tiden, hvem vet hehe
Gjest RompeRusk Skrevet 26. september 2014 #22 Skrevet 26. september 2014 1. Jeg takler ikke at det ligger ting på benken (kniver, ostehøvler, kasserollelokk). Ting skal ha sin faste plass. 2. Jeg må ha egen mat i kjøleskapet, fryseren og skapet. Felles mat er teit. 3. Det lukter sykt vondt på do når jenter har tisset. Det er vel heller mannfolk som ALDRI klarer å lufte ut etter å ha lagt kabel!! 2
Gjest Herr Heftig Skrevet 26. september 2014 #23 Skrevet 26. september 2014 Det er vel heller mannfolk som ALDRI klarer å lufte ut etter å ha lagt kabel!! Jeg skal inrømme at bæsj lukter vondt uansett.
Gjest RompeRusk Skrevet 26. september 2014 #24 Skrevet 26. september 2014 Jeg skal inrømme at bæsj lukter vondt uansett. Lukter ikke akkurat blomster, men trenger jo ikke la lukta henge igjen så lenge som mulig! Fysj
draug 75 Skrevet 26. september 2014 #25 Skrevet 26. september 2014 Tre ting? - Jeg vasker huset med tiara mens jeg hører på ABBA og synger høyt. - Alt av bøker, film og musikk er alfabetisert. - Jeg bruker uhorvelig store mengder tid på hjemmespa og grooming og å jente meg. (yey!) Samtidig, for meg er jo dette "secret singel behaviour" altså den velkjente SSB.... Med en mann i hus så modererer jeg meg noe, det skal sies! Søtten og! Der mista du sjansen... :-/
Gjest KateW Skrevet 26. september 2014 #26 Skrevet 26. september 2014 Jeg er en vrang og sær jævel. en skal være rund i kantene for å takle meg. På den andre siden så er jeg heftig rund i kantene andre veien, så lenge ingen snakker til meg mellom klokken 16:00 og 20:00 på hverdager. Du och Jag, Brutalis, du och Jag. (t.o. jeg har boobs, de er ganske runde i kantene)
Gjest KateW Skrevet 26. september 2014 #27 Skrevet 26. september 2014 (yey!) Søtten og! Der mista du sjansen... :-/ Hadde jeg dog funnet en mann som aksepterte alt dette, så hadde det jo vært gull!
Kaizerr Skrevet 26. september 2014 #28 Skrevet 26. september 2014 1. Jeg er rotete 2. Jeg snakker mye med meg selv, ganske kleint om noen hadde fått med seg det 3. Jeg er sover veldig urolig og er vandt med å ligge midt i sengen.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #29 Skrevet 26. september 2014 Jeg trenger fri tilgang til badet. Hele tiden. Derfor har jeg ikke lås på døren(ikke min feil egentlig, den var sånn fra forrige eier og de har ikke nøkkel) så en samboer kan risikere at jeg løper rett på ham mens han sitter og gjør sitt fornødne. Ikke nødvendigvis plagsomt for en mann har jeg fått erfare, men plagsomt for meg som må face drittlukt når jeg bare skal hente et hårstrikk. Anonymous poster hash: 5e159...1df
Gjest Kaffekrus Skrevet 26. september 2014 #30 Skrevet 26. september 2014 -Jeg fordrar ikke å rydde etter andre voksne. -Når det gjelder mat og matlaging er jeg meget striks på hygiene. Blir dårlig når folk går rett i matlaging uten å vaske hendene sine først eller ikke har strikk i håret hvis man har langt hår. -Jeg bestemmer selv hva jeg vil gjøre, når jeg vil gjøre det og hvordan det skal gjøres.
Ferny Skrevet 26. september 2014 #31 Skrevet 26. september 2014 Jeg har også behov for å være en del alene. Jeg har hatt et langt forhold bak meg. Etter det lange hadde jeg et 8 måneders forhold. Jeg følte meg faktisk "som spist opp" da jeg bodde rundt disse, for jeg fikk jo aldri være for meg selv. De var etter meg overalt... Så på den måten er det herlig å være alene, for jeg er en type menneske som trenger litt alenetid. Jeg sa det til de, men de forsto det ikke. Men bor jeg med den rette prins , så kan det jo være at jeg takler å ha han rundt meg hele tiden, hvem vet hehe HAHAHA. Apropos prins. Jeg kom på en annen ting.... jeg anskaffet meg froskeegg på et tidspunkt. Og endte opp med sånn tretti frosker i et svært akvarium (som jeg måtte kjøpe i all hui og hast, da jeg forstod hvor mange frosker det ble). Jeg kalte de bare for prinsene mine. Printet ut et svært bilde av slottet, og klistret på baksiden av akvariet. Oioioi, man blir rar av å bo alene. Tror jeg følte meg litt ensom, LOL. Men det er jo heldigvis ingen som ser hva man driver med på hjemmebane da. 8
SmartA Skrevet 26. september 2014 #32 Skrevet 26. september 2014 Gøyal tråd! Her er mine grunner til å fortsette å bo alene: 1. Trenger alenetid. Veldig mye. Jeg blir en avskyelig megge av og til, og da er det best for alle at jeg kan megge meg i fred. 2. Mitt rot og mitt skittentøy - min business. Skal aldri mer rydde etter en mann, eller vaske noen andres skittentøy enn mitt eget, (og barna mine sitt). 3. Mine penger - min business. Skal aldri mer dele økonomi med noen. Jeg har stålkontroll på egen hånd, og sånn skal det fortsette å være. Slenger på en fjerde grunn også, siden jeg er i godt fredagshumør: 4. Mitt hus - min business. Jeg innreder akkurat slik som jeg vil! De eneste kompromissene jeg trenger å inngå, er med meg selv og bankkontoen MIN! Vil jeg svi av flere hundre kroner på ei lekker sofapute, så er det eneste jeg trenger å tenke på, dette: 1. Liker jeg den? 2. Har jeg råd? Hvis begge svarene er "Ja!", så er det bare å finne fram visakortet! Det jubles! 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #33 Skrevet 26. september 2014 Hvorfor bruker dere idiotuttrykket "klikke i vinkel" når dere ikke engang kan forklare hva det innebærer? Anonymous poster hash: 8434a...24d
Gjest brutal_mann Skrevet 26. september 2014 #34 Skrevet 26. september 2014 Hvorfor bruker dere idiotuttrykket "klikke i vinkel" når dere ikke engang kan forklare hva det innebærer? Anonymous poster hash: 8434a...24d Herregud, er det noe å klikke i vinkel for da? 22
Meline37 Skrevet 26. september 2014 #36 Skrevet 26. september 2014 HAHAHA. Apropos prins. Jeg kom på en annen ting.... jeg anskaffet meg froskeegg på et tidspunkt. Og endte opp med sånn tretti frosker i et svært akvarium (som jeg måtte kjøpe i all hui og hast, da jeg forstod hvor mange frosker det ble). Jeg kalte de bare for prinsene mine. Printet ut et svært bilde av slottet, og klistret på baksiden av akvariet. Oioioi, man blir rar av å bo alene. Tror jeg følte meg litt ensom, LOL. Men det er jo heldigvis ingen som ser hva man driver med på hjemmebane da. hahaha egentlig har jeg ikke troen på prinser lenger hahaha
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #37 Skrevet 26. september 2014 Jeg har blitt vant med å høre på et "soundtrack" som du hører bare at det regner... Får ikke sove uten å høre på det. I oppvaskemaskinen skal det være system i hva som blir plassert hvor, og kniver/gafler skal ha skafte peke ned ( om det var forstålig ) Som andre nevner så har jeg lyst å ha litt tid for meg selv til tider, alenetid er deilig. Jeg er mann om det har noe å si. Anonymous poster hash: f31b3...54f
Silfen Skrevet 26. september 2014 #38 Skrevet 26. september 2014 (endret) Jeg har blitt vant med å høre på et "soundtrack" som du hører bare at det regner... Får ikke sove uten å høre på det. I oppvaskemaskinen skal det være system i hva som blir plassert hvor, og kniver/gafler skal ha skafte peke ned ( om det var forstålig ) Som andre nevner så har jeg lyst å ha litt tid for meg selv til tider, alenetid er deilig. Jeg er mann om det har noe å si. Anonymous poster hash: f31b3...54f Seff skal skaftet ned. Endret 26. september 2014 av Silfen
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #39 Skrevet 26. september 2014 Seff skal skaftet ned. Godt å høre at det er andre som mener det :D De fleste gir faen tror jeg. Anonymous poster hash: f31b3...54f
Anim92 Skrevet 26. september 2014 #40 Skrevet 26. september 2014 Jeg trenger litt tid for meg selv iblant Jeg sliter noe vilt med å tørre å gå ordentlig på do når jeg er med andre Jeg veit at jeg har dårlige vaner når det gjelder feks brus.. Og jeg orker ikke kommentarer, haha! Nå skal det sies at jeg bor sammen med noen for øyeblikket som kjenner meg ekstremt godt. Så derfor går de tingene jeg nevner greit, bortsett fra de ukene hun kun jobber dagvakt, og ikke på kvelden. Det redder liksom "boforholdet" at hu jobber på kveldstid iblant. Snart flytter hun sammen med kjæresten, og grunnen til at jeg, tross grunnene over, ikke velger å bo alene likevel, er: Jeg vet at om jeg bor aleine, isolerer jeg meg selv totalt Jeg blir skikkelig, skikkelig lat, ligger på sofaen og spiser drittmat, istedetfor å være sunn - noe jeg egentlig vil! Jeg blir litt engstelig for å være alene over lang tid..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå