Gå til innhold

Dere som bor alene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du nevne tre grunner som kompliserer et evt samboerkonsept for dere?

Jeg starter raust selv:

Jeg hadde klikket i vinkel hvis noen hadde tatt plassen min i sofaen.

Jeg prater stadig med meg selv, kleint med tilhørere, for å si det sånn.

Dresscoden min hjemme er en ren studie i slaskete uglyness.

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barn, meg og vel, ehm, meg.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg takler ikke å bli snakket til før tolv i helgene.

Jeg må ha soveromsvinduet åpent hele året, har tilgode å kjenne en mann som orker det.

Jeg går på do med døra åpen, og promper som en voksen mann.

Endret av Petra75
  • Liker 4
Skrevet

Jeg har det som jeg vil her hjemme, og ønsker ikke å måtte integrere en fyr og alle mannetingene hans.

Jeg har stort behov for alenetid, og kan bli irritert inni meg hvis jeg føler meg invadert

Barnet mitt. Det har vært oss to i flere år nå og jeg hadde slitt med å fordele oppmerksomheten min.

Skulle gjerne hatt en type, men hadde foretrukket om han bare kom på besøk. Kunne godt vært ofte, men at han kjente sin besøkstid ;)

Anonymous poster hash: d281b...fe0

• Liker 3
Skrevet

Jeg har stort behov for alene-tid. Orker max besøk 1 time. Pr mnd. Mer enn det og jeg blir sliten, stressa og tenker på alt annet jeg kunne gjort.

Anonymous poster hash: 9537c...236
  • Liker 5
Skrevet

Jeg er rotete......

Jeg orker ikke å være sammen med folk hele tida. Jeg liker best å gå på besøk, for da kan jeg gå hjem når jeg vil.

Jeg sover veldig urolig.

Noen ganger fiser jeg noe så ekstremt. Er sikkert noe jeg ikke tåler å spise, men gidder ikke finne ut hva, for jeg bor jo alene. Og, når jeg fiser blandt folk er det ingen som tror at det er meg.

Men, tross dette, det jeg ønsker aller mest, er å bo sammen med en jeg elsker. Jeg er bare rar og følsom, når jeg elsker,så elsker jeg så voldsomt, og det er så overveldende.I stedet for å bli kjent med de guttene som vil, så gjemmer jeg meg. For, de kommer jo ikke til å like meg når de blir kjent med meg uansett. Og jeg orker ikke å ha kjærlighetssorg en gang til.....det er så jævlig.

Anonymous poster hash: d2633...5d0
  • Liker 3
Skrevet

Jeg bodde alene i to år, jeg ble helt rar av det. Husker en gang jeg skulle lukke vinduet (bodde i første etasje), og der stod naboen. Jeg var naken - som vanlig. "Viktig å lufte" - det var det han sa. Haha. Jeg bare kastet meg ned på gulvet. Investerte da i en rullegardin, som jeg hadde nede HELE TIDEN.

Nei, huff... snakket med meg selv og hele pakka (første tegn på galskap, har jeg hørt). Og så hadde jeg plastikkplante, og spiste knekkebrød til middag - sånn HVER dag.

Det eneste som kompliserer min bosituasjon nå, er at jeg får klager på at jeg ligger i badekaret for lenge/ofte - og så lukter det bobleskum over hele huset i flere timer etterpå. Men det er jo ikke mitt problem. :filer:

• Liker 5
Skrevet (endret)

Jeg har stort behov for alene-tid. Orker max besøk 1 time. Pr mnd. Mer enn det og jeg blir sliten, stressa og tenker på alt annet jeg kunne gjort.

Anonymous poster hash: 9537c...236

Når det er besøk må du sikkert konstant tenke over ting å diskutere med gjestene, men kan det egentlig sammenlignes med samboerskap? Samboer skal helst være en person som ikke får deg til å være anstrengt. Det blir akkurat som da man bodde hos foreldre :klemmer:

Endret av Mersh23
Skrevet

Kommer faktisk ikke på noe... Jeg er tilpassningsdyktig og lite flau over at jeg synger når jeg støvsuger.

• Liker 2
Gjest RompeRusk
Skrevet

Barn, behov for alenetid, og jeg skjønner ikke hvordan samboere med barn har tid til å pleie et forhold :ler:

Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg er en vrang og sær jævel. en skal være rund i kantene for å takle meg. På den andre siden så er jeg heftig rund i kantene andre veien, så lenge ingen snakker til meg mellom klokken 16:00 og 20:00 på hverdager.

Skrevet

Barn er ingen hindring for min del.

Men jeg har et stort behov for alenetid, og kan bli irritert hvis jeg føler jeg ikke får nok av det.

Jeg liker å ha det ryddig og ordentlig rundt meg, og har til nå ikke vært sammen med noen som er SÅ nøye som meg. Jeg "klikker" i vinkel hvis jeg må gå rundt og rydde etter voksne folk! Men han jeg dater nå har det alltid ryddig og fint hos seg, så kanskje det er håp likevel... :fnise:

Sånn generelt sett liker jeg "egotilværelsen" godt, kun ha meg selv og ungene å ta hensyn til. Men håper at jeg en dag kan treffe en jeg klaffer såpass godt med og som jeg ønsker å flytte sammen med :)

Skrevet

- Har behov for alenetid iblandt, eller ihvertfall ikke snakke med folk eller være oppi de hele tiden

- Takler ikke at andre roter, kan ikke være rundt i deres rot. Mitt rot er OK.

- Takler ikke at folk roter/rydder i ting som er MINE. Skal derfor aldri ha noen flyttende inn til meg, fordi sist gang ryddet han alt, og brettet klær for meg, og sorterte skolebøkene mine etc etc

Skrevet

Er ikke tilsnakkendes før etter 3 svære kopper kaffe om morningen. Heller ikke se på meg med anklagende blikk.

Vil ha mitt eget rot i fred.

Ingen skal opp i min økonomi eller prioriteringer.

Skrevet

Tre ting?

- Jeg vasker huset med tiara mens jeg hører på ABBA og synger høyt.

- Alt av bøker, film og musikk er alfabetisert.

- Jeg bruker uhorvelig store mengder tid på hjemmespa og grooming og å jente meg.

• Liker 9
Skrevet

Tre ting?

- Jeg vasker huset med tiara mens jeg hører på ABBA og synger høyt.

- Alt av bøker, film og musikk er alfabetisert.

- Jeg bruker uhorvelig store mengder tid på hjemmespa og grooming og å jente meg.

Jeg tror jeg hadde endt opp med å kverke deg, hehe.
  • Liker 2
Skrevet

Jeg tror jeg hadde endt opp med å kverke deg, hehe.

Japp, det er oftest kvinner som sier det! :nigo:

Skrevet

Japp, det er oftest kvinner som sier det! :nigo:

Of that I have no doubt. :nigo:
Skrevet

Of that I have no doubt. :nigo:

Samtidig, for meg er jo dette "secret singel behaviour" altså den velkjente SSB.... Med en mann i hus så modererer jeg meg noe, det skal sies!

• Liker 1
Gjest Herr Heftig
Skrevet

1. Jeg takler ikke at det ligger ting på benken (kniver, ostehøvler, kasserollelokk). Ting skal ha sin faste plass.

2. Jeg må ha egen mat i kjøleskapet, fryseren og skapet. Felles mat er teit.

3. Det lukter sykt vondt på do når jenter har tisset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...