Gå til innhold

Har lyst på sex - men ikke med kjæresten...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann. Vet egentlig ikke hva som har skjedd, men etter 3 år i forhold med kjæresten min har jeg rett og slett ikke lyst på han lenger. Jeg synes han er egoistisk i sengen, synes han har lagt på seg, synes han ikke klarer å tenne meg skikkelig lenger osv.

Vi har ikke hatt sex på 3 uker, noe som er veldig lenge for oss. Før var det flere ganger daglig, i vært fall en gang hver dag.

Så hva gjør vi? Jeg er jo dødslysten på sex og føler jeg går rundt her og fantaserer, men vil jo ikke ligge med han :(



Anonymous poster hash: 1a401...7c0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann. Vet egentlig ikke hva som har skjedd, men etter 3 år i forhold med kjæresten min har jeg rett og slett ikke lyst på han lenger. Jeg synes han er egoistisk i sengen, synes han har lagt på seg, synes han ikke klarer å tenne meg skikkelig lenger osv.

Vi har ikke hatt sex på 3 uker, noe som er veldig lenge for oss. Før var det flere ganger daglig, i vært fall en gang hver dag.

Så hva gjør vi? Jeg er jo dødslysten på sex og føler jeg går rundt her og fantaserer, men vil jo ikke ligge med han :(

Anonymous poster hash: 1a401...7c0

Inspirer ham til å trimme litt, og be om mer oppmerksomhet i senga. Eller hvor dere nå pleier å ha sex.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten må du ta det opp med han, eller så får du gjøre det slutt.

Har vært der selv. Hadde overhodet ikke lyst på kjæresten min det siste året vi var sammen. Syntes han var ekkel. Han hadde også lagt på seg, og var lat. Samtidig prøvde han seg hele tiden. Endte med at jeg ble kvalm av han til slutt.

Heldigvis gjorde jeg det slutt! Så kunne jeg endelig ha god sex med noen jeg tente på.

Anonymous poster hash: 00b27...8de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malanthor

Få han til å trene og snakk sammen så den egoistiske atferden hans i senga opphører. Og jobb med deg selv, er ikke nødvendigvis bare hans feil. :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er ting ved forholdet for øvrig som skranter. Problemer i forholdet generelt kan jo gå utover sexlivet. For øvrig burde du snakke med ham om at du synes han er egoistisk. Som nevnt over, prøv å jobb med deg selv også, og spør om det kanskje er du selv som setter en del sperrer for din egen nytelse og lyst (lyst på ham, snakker jeg om da). Dere kan finne tilbake gnisten, men det skjer neppe av seg selv. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann. Vet egentlig ikke hva som har skjedd, men etter 3 år i forhold med kjæresten min har jeg rett og slett ikke lyst på han lenger. Jeg synes han er egoistisk i sengen, synes han har lagt på seg, synes han ikke klarer å tenne meg skikkelig lenger osv.

Vi har ikke hatt sex på 3 uker, noe som er veldig lenge for oss. Før var det flere ganger daglig, i vært fall en gang hver dag.

Så hva gjør vi? Jeg er jo dødslysten på sex og føler jeg går rundt her og fantaserer, men vil jo ikke ligge med han :(

Anonymous poster hash: 1a401...7c0

Da har du vel feil kjæreste da? Alternativt feil tankemåte?

Men hey - det er klart det er hans feil. Det også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...