Gjest Linaria Skrevet 17. desember 2015 #1961 Del Skrevet 17. desember 2015 Nei, og aldri skal jeg det heller ...Har du noen gang hatt sex med mer enn 5 personer i løpet av 12 måneder?JaHar du noen gang bodd i utlandet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. desember 2015 #1962 Del Skrevet 17. desember 2015 Nei, det har jeg ikke - men det er ikke utenkelig at jeg gjør det om noen år, det blir ikke de nærmeste 3 åra, men etter det kanskje. Jeg drømmer om å bo noen måneder, i underkant av et år på Færøyene. Det finnes ikke noe annet sted i hele verden jeg drømmer så mye om å dra til, og gjerne bli der en stund. En stille øy, der jeg kan få stillhet og fred til å fotografere den vakre naturen og det flotte landskapet der, samt tenke over livet og skrive på store og små skriveprosjekter. Et sted jeg kan være i fred for mennesker rett og slett! Har du noen gang vært i Thailand? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi680 Skrevet 17. desember 2015 #1963 Del Skrevet 17. desember 2015 NeiSitter du og knasker godteri før middag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. desember 2015 #1964 Del Skrevet 17. desember 2015 Hvis jeg spiser godteri er det som regel etter middag. Jeg spiser vel ikke så mye typisk godteri heller, slik som potetgull, sjokolade og søtt - mest fordi utvalget er noe begrenset som veganer. Men jeg sier ikke nei til litt havreis til dessert, hjemmelaget vaniljekake (som jeg har i frysa nå) eller andre godsaker. Jeg er ikke så veldig på godteri, men heller kaker og bakst. Det har blitt mer kaker og slikt når jeg skal kose meg nå enn vingummi som jeg for eksempel var veldig glad i før. Da må jeg uansett bestille det på nett for å få uten gelatin, fordi utvalget i Kragerø er dårlig. Jeg lager også gjerne en Smoothie med bær og tilsatt sukker/vegansk yoghurt eller drikke yoghurt. Det er en sukkerbombe det også!Har du noen gang pisset på deg i voksen alder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest haze Skrevet 20. desember 2015 #1965 Del Skrevet 20. desember 2015 nei har du noen gang opplevd noe overnaturlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #1966 Del Skrevet 20. desember 2015 Jeg har hørt fottrinn i overetasjen midt på natta da jeg satt i kjellerstua, ja. Og det huset var med 100% sikkerhet tomt. Anonymkode: 3ced7...f5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #1967 Del Skrevet 20. desember 2015 Hupps, glemte nytt spørsmål. Har du noen gang laget vegetarmat? Anonymkode: 3ced7...f5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Egiett Skrevet 20. desember 2015 #1968 Del Skrevet 20. desember 2015 Tror jeg har gjort det en gang for lenge siden! Burde egentlig prøve meg litt mer på det Har du noen gang gjennomført et nyttårsforsett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 31. desember 2015 Forfatter #1969 Del Skrevet 31. desember 2015 Den 12.12.2015 at 14.16, Em11mily skrev: Ja har det......mamma skulle hente meg og da jeg så bilen løp jeg bort å satte meg fort inn fordi det regna og gav "mamma" ett kyss........men "mamma" var en jente på 22 som jeg i dag er god venn med,haha Har du noen gang rota med han som senere viste seg å være den nye fantastiske typen til din beste venninne ? hahahaha Shit happens! haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geno Skrevet 1. januar 2016 #1970 Del Skrevet 1. januar 2016 (endret) Den 20. desember 2015 at 23.52, Egiett skrev: Tror jeg har gjort det en gang for lenge siden! Burde egentlig prøve meg litt mer på det Har du noen gang gjennomført et nyttårsforsett? Nei Har du noen gang hatt dårlig selvtillit? Endret 4. januar 2016 av Geno Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betti Skrevet 1. januar 2016 #1971 Del Skrevet 1. januar 2016 Ja, men kun i tenårene og var lubben. Har du noen gang rapet noen i ansiktet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stringfellow1 Skrevet 1. januar 2016 #1972 Del Skrevet 1. januar 2016 aldri har du noen gang vært våken flere dager i strekk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allesote Skrevet 1. januar 2016 #1973 Del Skrevet 1. januar 2016 Ja, er på 3. døgnet nå uten søvn... Har du noen gang blitt offentlig ydmyket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi680 Skrevet 4. januar 2016 #1974 Del Skrevet 4. januar 2016 Nei Har du noengang kjeklet med mange? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 8. mars 2016 Forfatter #1975 Del Skrevet 8. mars 2016 Kjeklet? Kranglet? Uhm ja... det har skjedd. men jeg hadde rett selvfølgelig Har du noen gang barbert øyebrynene helt vekk og angret i etterkant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #1976 Del Skrevet 8. mars 2016 Nei Har du noen gang latt skjegget vokse i mange uker uten å barbere det? Anonymkode: 649ad...139 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 8. mars 2016 Forfatter #1977 Del Skrevet 8. mars 2016 Japp... spilte Hyrde i en oppsetning...! Så ut som Jesus.....! Har du noen gang begynt å hikke plutselig i en prat.. og blitt dritflau? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #1978 Del Skrevet 8. mars 2016 Ja, har hikket, men ikke blitt flau av det. Kan du et triks for å greie å slutte å hikke? Anonymkode: 649ad...139 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 8. mars 2016 Forfatter #1979 Del Skrevet 8. mars 2016 Japp.... "du får en hundrings om du hikker en gang til" da slutter dem vanligvis.. Har du noen gang.... fått en klem av en fremmed? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #1980 Del Skrevet 8. mars 2016 Hvis du med fremmed mener en som jeg ikke har snakket med, er nok svaret nei. Skal du sove snart? Jeg legger meg snart og ønsker deg en god natt Anonymkode: 649ad...139 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå