Gå til innhold

Har du noen gang.........


NonJuan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest StripeyPanda

Veksler mellom mandarin på klementin og klementin på mandarin stadig vekk..!

Har du noen gang kost med en fremmed katt som du har møtt på ute (feks på busstopp eller i gata)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Belle âme

Nei 😲

 

Har du noken gang vært i utlandet og baksnakke ein person som stod rett ved sida av meg, for å så innse at han/ho forsto alt du har sagt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Nei, det har jeg ikke opplevd.

har du noen gang valgt "spis så mye du vil for XX kr" på restaurant/utested og spist så mye at du ble dårlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har jeg ikke opplevd.

har du noen gang valgt "spis så mye du vil for XX kr" på restaurant/utested og spist så mye at du ble dårlig?

Nei, aldri - og ikke kommer det til å skje heller, men mindre jeg finner en vegansk restaurant som har har et slikt tilbud, da ville jeg nok fort spist mye, og blitt dårlig!

Har du noen gang hoppet i fallskjerm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det har jeg. Det er flere ting jeg ikke kan forklare og som jeg anser som overnaturlig. Det har nok også noe med å gjøre at jeg er veldig åpen for alt mellom himmel og jord, og det virker som at mennesker som er det - tiltrekker seg flere slike hendelser.

Har du noen gang brukt narkotiske stoffer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Vena Cava

Jeg har ikke noen sans for baksnakking og unngår det så godt jeg kan. Sier heller hva jeg mener

 

Har du noen gang satt deg inn i feil bil?

nei men det har vært nære på. Har åpnet døra på andres biler er par ganger, så finner jeg ut at jeg har gått feil ved at det ligger ukjente hansker i setet eller noe.

orker ikke tenke på hvor flaut det hadde vært om jeg faktisk hadde satt meg inni de bilene og føreren hadde kommet tilbake..... 😳😳 

 

har du noen gang hatt sex ute i det fri?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei men det har vært nære på. Har åpnet døra på andres biler er par ganger, så finner jeg ut at jeg har gått feil ved at det ligger ukjente hansker i setet eller noe.

orker ikke tenke på hvor flaut det hadde vært om jeg faktisk hadde satt meg inni de bilene og føreren hadde kommet tilbake..... 😳😳 

 

har du noen gang hatt sex ute i det fri?

Nei, og aldri skal jeg det heller ...

Har du noen gang hatt sex med mer enn 5 personer i løpet av 12 måneder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...