Gjest PTR Skrevet 6. oktober 2014 #441 Del Skrevet 6. oktober 2014 Nei. Nærmeste jeg kommer er den der det sto om i østfold for ikke så lenge siden. Da sto jeg på nordby kjøpesenter i strømstad og kikket på flyet som passerte gang på gang i lav høyde over der med flaspsen delvis ute, så jeg skjønte at noe var galt. Sånn ellers, når jeg flyr modellfly, da kaller jeg det ofte nødlanding når jeg havner i skogen eller noe. Har du noen gang fløyet et modellfly? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter #442 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Faen så treg jeg er. Ja, har hatt sex på danskebåten, more than once. Lol Har du noen gang mistet et fly? Du er ikke "SÅ" treg bare søt.. LOL, Jeg kjenner igjen den følelsen der... PTR pleier å komme meg i forkjøpet.. HAHAH Ja jeg har fløyet modellfly... og Helikopter... helikopter.. gikk fryktelig dårlig.. øverst i grana ville den lande!! Har du noen gang kjørt fortere enn 170 ? Endret 6. oktober 2014 av NonJuan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 6. oktober 2014 #443 Del Skrevet 6. oktober 2014 Ja, trær og telefonstolper er magnetiske, de suger til seg fly. Helt sant. Jepp, har kjørt en hel del fortere enn det. Farlige greier. Har du noen gang kjørt en suzuki hayabusa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter #444 Del Skrevet 6. oktober 2014 LOL Og nei det har jeg ikke... Men Yamaha har jeg kjørt Har du noen gang gått på rulleskøyter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 6. oktober 2014 #445 Del Skrevet 6. oktober 2014 Klart man har. Har du noen gang besvimt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 6. oktober 2014 #446 Del Skrevet 6. oktober 2014 Ja, fikk noke midt i panna som 3 åring. Første og siste gang. Har du noken gang sunge i søvne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 6. oktober 2014 #447 Del Skrevet 6. oktober 2014 Ikke som jeg vet, men kan ikke utelukke det. Har du noen gang lurt på hvorfor det er så mange som ikke kan få barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 6. oktober 2014 #448 Del Skrevet 6. oktober 2014 Nei. Siden jeg selv tilhører denne kategorien, har jeg bedrevet nok research til at jeg kjenner til de fleste (medisinske) årsakene til ufrivillig barnløshet. Har du noen gang tenkt at du ikke kunne hatt en livspartner som var infertil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 6. oktober 2014 #449 Del Skrevet 6. oktober 2014 Kan ikke huske å sånn direkte ha tenkt på det, men kanskje i underbevisstheten? Uansett mindre viktig for meg nå, føler at tiden egentlig har kjørt fra meg. Har du noen gang åpnet et syltetøyglass i feil ende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. oktober 2014 #450 Del Skrevet 6. oktober 2014 Er det mulig? Har du noen gang ønsket du hadde en tidsmaskin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sala21 Skrevet 6. oktober 2014 #451 Del Skrevet 6. oktober 2014 JA! Har du noen gang våknet av at du lo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. oktober 2014 #452 Del Skrevet 6. oktober 2014 Tror det.. Har du noen gang danset hele natta igjennom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 6. oktober 2014 #453 Del Skrevet 6. oktober 2014 Ja. Hver morgen når klokka ringer. Da skulle jeg gjerne hatt en tidsmaskin som sendte meg tilbake åtte timer og at jeg gikk i seng da - og ikke fire-fem timer før jeg må stå opp. Farsken, for sein. Ja, våkner rett som det er av at jeg gapskratter (snakker visstnok veldig mye i søvne) Har du noen gang blitt skikkelig forbanna på noen her inne på KG? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 6. oktober 2014 #454 Del Skrevet 6. oktober 2014 Nei. Har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sala21 Skrevet 6. oktober 2014 #455 Del Skrevet 6. oktober 2014 Nei, har ikke engasjert meg såå mye . Har du noen gang vært blindpassasjer på buss/trikk osv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 6. oktober 2014 #456 Del Skrevet 6. oktober 2014 På tog og buss. Har du noen gang blitt tatt i en billettkontroll? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 6. oktober 2014 #457 Del Skrevet 6. oktober 2014 Ja. Enkelte ganger har jeg klart å lure meg unna, andre ganger ikke. Har du noen gang overrasket deg selv med å klare noe du ikke trodde du kom til å klare? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter #458 Del Skrevet 6. oktober 2014 Det skjer støtt og stadig... HAr du noen gang begynt å grine fordi du har bare lyst til å gi opp...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 6. oktober 2014 #459 Del Skrevet 6. oktober 2014 Det har skjedd... Har du noen gang hatt lyst til å kunne lese tanker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 6. oktober 2014 #460 Del Skrevet 6. oktober 2014 Tjaaaa... har vel kanskje hatt lyst til det et par ganger ja. Har du noen gang slikket på en lyktestolpe på vinterstid; og hvis ja, hvordan gikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå