Gå til innhold

Har du noen gang.........


NonJuan

Anbefalte innlegg

Ja :)

Har du noen gang vært på kino og syntes filmen var så dårlig at du bare gikk før den var ferdig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det har jeg faktisk ikke!

har du gjort det og hvilken film var det?

Nei, jeg er gnien og synes kino er dyrt, når jeg først går på kino er det en film jeg virkelig har gledet meg til ;) Men jeg sovnet under avatar. Da var jeg på date, det var kleint!

Har du noen gang sovnet på skole/jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bruker1000

Hahaha! Mjau mjau da :)

Ikke jobb, men har duppet skikkelig av på skolen, hvertfall dagen derpå vrengefesten.

Har du noen gang holdt på å le deg i hjel når du egentlig skal holde deg seriøs, f.eks på jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Mjau mjau da :)

Ikke jobb, men har duppet skikkelig av på skolen, hvertfall dagen derpå vrengefesten.

Har du noen gang holdt på å le deg i hjel når du egentlig skal holde deg seriøs, f.eks på jobb?

Haha, ja, det har jeg! Har koselige kollegaer, så er det noe morsomt som skjer og jeg er alene, så går det greit, men er jeg med de andre på jobb blir det litt vanskligere å holde seg seriøs :P

Har du noen gang trynt på glattisen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zeitgeist

Ja, har både vært komlokk-ingeniør og gaffeltinne-utstikker. Bare du har kokt ihop en noenlunde plausibel forklaring, er det en smal sak å få mennesker til å faktisk tro på dette. I tillegg har jeg "arbeidet" i etterretningstjenesten, "vært" skipsnavigatør, offiser i militæret, og doktor i kvantefysikk.

Har du noen gang måttet spille glad og takknemlig for en presang du har fått, kun fordi du vet at personen som gav deg presangen hadde brukt alle pengene sine på den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke et program på Nrk Som het "Den Ukjente" eller noe... Der burde du vært med Lafemmemauvaise. Der skulle man kunne mange yrker, eller prøve seg i

Ja det har jeg gjort. Min søster tror hun kjenner meg tvers igjennom og gir meg det jeg "trenger" hvert år

Har du noen gang blitt pisset på av en maur? :takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i øynene. Studerte sånne der skogsmaur på nært hold da jeg fant ut at de faktisk kan sprute ganske langt.

Har du noen gang brent deg på en brennmanet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fisk, da jeg var veldig ung. Vil kanskje ikke kalle det på gøy, men vil ikke si at det var så nødvendig heller.

Har du noen gang brukt insektgift?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Ja. Var i Italia på ferie og en kveld ble jeg overfalt av en skorpion. En liten skorpion. Og er det noe Indiana Jones har lært oss, så er det at man skal ta seg i hu for de små skorpionene. Det er nemlig de som er giftige. Så jeg iverksatte et motangrep verdig enhver tysk konsentrasjonsleir og gassa ihjel djevelsmakta med ei flaske Raidarellacino, eller hva det nå enn het.

Har du noen gang spist broccoli med skje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Var i Italia på ferie og en kveld ble jeg overfalt av en skorpion. En liten skorpion. Og er det noe Indiana Jones har lært oss, så er det at man skal ta seg i hu for de små skorpionene. Det er nemlig de som er giftige. Så jeg iverksatte et motangrep verdig enhver tysk konsentrasjonsleir og gassa ihjel djevelsmakta med ei flaske Raidarellacino, eller hva det nå enn het.

Har du noen gang spist broccoli med skje?

Nei, til 'trær' trenger man gaffel! :opplyser:

Kalte brokkoli for trær nå jeg var liten.

Har du noen gang kjøpt noe du var flau over å kjøpe og hva kjøpte du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OB, KONDOMER, GLIDEKREM etc... alltid litt pinlig.... Ikke alt samtidig da.. hahaha

Har du noen gang tråkket på en spiker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Nei :grine: men en dag ... en dag skal jeg slå på stortromma og la meg dulles og dalles med opp og ned og i mente.

Har du noen gang flirt så mye at du fikk magekrampe og/eller tårene trillet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, jeg pleide å gjøre det med exen fordi han pleide å sende meldinger til sin ex. Det var en utrolig fæl røre og jeg skjønner ikke at fortid meg var i et slikt forhold.

Har du noen gang vært så sint at du har begynt å gråte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Ja. Men gråten har gjerne fortvilelse og frustrasjon som grunnlag, imotsetning til mitt rasende jeg - det er en særdeles farlig utgave. Ikke engang universets mørkeste og mest bortgjemte kroker er trygt ly når jeg er ute med min vrede.

Har du noen gang sett deg i speilet og tenkt "Fy flate hvor flott jeg er!" ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...