Gjest Zeitgeist Skrevet 6. oktober 2014 #421 Del Skrevet 6. oktober 2014 Ja, både i inn- og utland. Har du noen gang tenkt deg å spille i en film/et teaterstykke - og da som en av hovedrolleinnehaverne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 6. oktober 2014 #422 Del Skrevet 6. oktober 2014 Ja Om jeg hadde tjent fett på det Har du noen gang drømt noe om natten, også har det skjedd i virkeligheten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter #423 Del Skrevet 6. oktober 2014 Ja, en gang. Drømte jeg skulle røyke og gjorde det dagen etter. sikkert 25 år siden... haha Har du noen gang følt trang til å låne do hos en kunde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 6. oktober 2014 #424 Del Skrevet 6. oktober 2014 Ja, det har vel skjedd. Har du noen gang ødelagt et toalett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter #425 Del Skrevet 6. oktober 2014 Vet du, det har jeg gjort.... jeg ble innelåst på et toalett da jeg var 7. Har du noen gang blitt stukket av flere veps? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 6. oktober 2014 #426 Del Skrevet 6. oktober 2014 Hadde litt over 100 stikk en gang. Riktignok bier da men. Har fått noen vepsestikk også, men usikker på om det var samme veps som stakk flere ganger eller om det var flere som stakk. Har du noen gang blitt bitt av orm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter #427 Del Skrevet 6. oktober 2014 Nixx, aldri orm...! Har du noen gang vurdert å synge i kor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 6. oktober 2014 #428 Del Skrevet 6. oktober 2014 Nei. Har du noen gang puttet noe i stikkontakten og fått strøm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 6. oktober 2014 #429 Del Skrevet 6. oktober 2014 Nei. Har du noen gang puttet noe i stikkontakten og fått strøm? Alt jeg putter i stikkontakten får jeg strøm fra, så framt ikke strømmen er gått da. (Jeg putter bare støpsel inn i stikkontakten -DUH!) Har du noen gang laget bruker på gaysir? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 6. oktober 2014 #430 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Nei. Har du noen gang søkt opp morsomme bilder av mennesker med down syndrom-look på nettet og fått latterkrampe av de? eks: http://i.ytimg.com/vi/nKZ57nZExYU/hqdefault.jpg (Nei? ..........ikke jeg heller ... ) Endret 6. oktober 2014 av incognita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter #431 Del Skrevet 6. oktober 2014 Nei. Har du noen gang søkt opp morsomme bilder av mennesker med down syndrom-look på nettet og fått latterkrampe av de? eks: http://i.ytimg.com/vi/nKZ57nZExYU/hqdefault.jpg (Nei? ..........ikke jeg heller ... ) Hmmmm.. okai.. Nei ikke jeg heller Er bare å henge seg på her Har du noen gang beatboxet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 6. oktober 2014 #432 Del Skrevet 6. oktober 2014 Det har forekommet. Har du noen gang tenkt over at du faktisk eksisterer, for så å få litt noia over tanken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter #433 Del Skrevet 6. oktober 2014 Det har forekommet. Har du noen gang tenkt over at du faktisk eksisterer, for så å få litt noia over tanken? Hahahaha Skulle jeg likt å høre.... Nei, sjelden jeg får noia over at jeg lever.. heller noia over at jeg en dag ikke gjør det Har du noen gang hatt mer promille enn 1,5? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 6. oktober 2014 #434 Del Skrevet 6. oktober 2014 ukentlig. Har du noen gang kysset deg selv i speilet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 6. oktober 2014 #435 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) For treg! Har kysset meg selv i speilet ja, men er lenge siden nå ;P Har du noen gang mistet skoen/skoa på fylla? Endret 6. oktober 2014 av Maju Mjau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 6. oktober 2014 #436 Del Skrevet 6. oktober 2014 Jepp, jeg våknet uten sko en gang og måtte ta t-banen hjem i bare strømpebuksa ....needless to say; not my proudest moment. Har du noen gang sovnet på trikken/bussen/t-banen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter #437 Del Skrevet 6. oktober 2014 Sovnet på tog... havnet i Arvika skulle til Kongsvinger Sov veldig godt Har du noen gang gitt noen en BJ i bil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 6. oktober 2014 #438 Del Skrevet 6. oktober 2014 More than once. Har du noen gang hatt sex på danskebåten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 6. oktober 2014 #439 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Faen så treg jeg er. Ja, har hatt sex på danskebåten, more than once. Lol Har du noen gang mistet et fly? Endret 6. oktober 2014 av Maju Mjau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 6. oktober 2014 #440 Del Skrevet 6. oktober 2014 Ja men det var strengt tatt United Airline's feil, og ikke min. Har du noen gang vært med på en nødlanding? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå