Gjest PTR Skrevet 5. oktober 2014 #401 Del Skrevet 5. oktober 2014 Ooooh yes. Klart jeg har. Man er da jente Du... vi menn kan også furte, tro meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter #402 Del Skrevet 5. oktober 2014 Du... vi menn kan også furte, tro meg... Japp, men ikke for å få viljen vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 5. oktober 2014 #403 Del Skrevet 5. oktober 2014 Selvsagt ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter #404 Del Skrevet 5. oktober 2014 Har du noen gang trodd du var helt alene og klødd deg kjapt på understellet, for så å oppdage at du hadde publiukum? Helt sikkert.. hahahahahaha Har et skikkelig UNDERSTELLE lol Har du noen gang bitt deg selv til blods? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 5. oktober 2014 #405 Del Skrevet 5. oktober 2014 Ikke som jeg kan huske. Har du noen gang bitt noen andre i en seksuell setting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter #406 Del Skrevet 5. oktober 2014 Klabert!! Har du noen gang vurdert å gå pm med noen uten å tørre og gjøre det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 5. oktober 2014 #407 Del Skrevet 5. oktober 2014 Nope. Har du noen gang sendt en PM bare for å si at du synes vedkommede burde ta seg sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 5. oktober 2014 #408 Del Skrevet 5. oktober 2014 Ja. Har fått noen sånne også... Har du noen gang sendt en sint PM her på KG? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 5. oktober 2014 #409 Del Skrevet 5. oktober 2014 Ja. Mer enn en. Har du noen gang spyttet på noen i en seksuell setting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 5. oktober 2014 #410 Del Skrevet 5. oktober 2014 Nei. Har du noen gang sagt "MØ!" eller laget andre dyrelyder i en seksuell setting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter #411 Del Skrevet 5. oktober 2014 (endret) Uhm.... definer spytting.. LOL Har du noen gang sagt "MØ!" eller laget andre dyrelyder i en seksuell setting? Nei.... LOL Har du noen gang klart å klemme ballene? Endret 5. oktober 2014 av NonJuan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 5. oktober 2014 #412 Del Skrevet 5. oktober 2014 Har ikke baller selv, men har garantert klemt noen andres Har du noen gang latet som du var turist for å unngå gateselgere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 5. oktober 2014 #413 Del Skrevet 5. oktober 2014 (endret) Ja, flere ganger. Utrivelige saker. Nei, har ikke hatt behov for det. Har du noen gang blitt stukket med kniv, eller tilsvarende tilhugg? Endret 5. oktober 2014 av PTR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 5. oktober 2014 #414 Del Skrevet 5. oktober 2014 Jeg har blitt forsøkt knivstukket. På jobb, vel og merke. Har du noen gang vunnet en pokal? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter #415 Del Skrevet 5. oktober 2014 Ja det har jeg.... flere LOL Har du noen gang vunnet mer enn 10 000 kroner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 5. oktober 2014 #416 Del Skrevet 5. oktober 2014 Nei. Men lever enda i håpet. Har du noen gang funnet en ølflaske i vaskemaskinen din dagen derpå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter #417 Del Skrevet 5. oktober 2014 (endret) Nei, men har funnet mye annet i vaskemaskinen Har du noen gang drukket deg "full" på alkoholfri øl? Endret 5. oktober 2014 av NonJuan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 5. oktober 2014 #418 Del Skrevet 5. oktober 2014 Nei, liker ikke øl. Har du noen gang stått ute og sett på stjernene og følt deg bitteliten, som om du var ganske alene i universet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 5. oktober 2014 #419 Del Skrevet 5. oktober 2014 Nei. Har du noen gang skiftet lyspære på en bil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 6. oktober 2014 #420 Del Skrevet 6. oktober 2014 Ja, mange jeg kjenner skal ha meg til å gjøre blant annet det. Har du noen gang benyttet deg av et bilverksted? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå