Sphynx Skrevet 4. oktober 2014 #361 Del Skrevet 4. oktober 2014 Ja, men da har jeg som regel hatt promille. Har du noen gang flørtet med kjæresten til en venn/venninne? Nei, det har jeg ikke. Men har hatt endel 'venninner' som har gjort det med min. Har du noen ganger blitt knivstukket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 4. oktober 2014 #362 Del Skrevet 4. oktober 2014 Ja, av meg sjølv. Har du noen gang spilt i band? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rangle Skrevet 4. oktober 2014 #363 Del Skrevet 4. oktober 2014 Korps for mange år siden.. teller det ? Har du noen gang sett noen dø? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sala21 Skrevet 4. oktober 2014 #364 Del Skrevet 4. oktober 2014 Nei. Har du noen gang ligget våken hele natten og lest en bok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 4. oktober 2014 #365 Del Skrevet 4. oktober 2014 Ja, flere ganger. Husker særlig at jeg gjorde det da den alle siste Harry Potter-boka kom ut. Har du noen gang mislikt ei bok så mye at du har kasta den rett i søpla? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sala21 Skrevet 4. oktober 2014 #366 Del Skrevet 4. oktober 2014 Ja, flere ganger. Ikke alltid jeg kaster dem da, noen gang gir jeg dem videre slik at andre kan plages med den ! hehe... Har du noen gang gått i søvne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnwild Skrevet 4. oktober 2014 #367 Del Skrevet 4. oktober 2014 Nei. Har du noen gang skiftet støvsugerpose? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter #368 Del Skrevet 5. oktober 2014 Ja, det har jeg Har du noen gang hakket hull på et egg og det har vist seg at det ikke er egg inne i den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 5. oktober 2014 #369 Del Skrevet 5. oktober 2014 Ja, det har jeg Har du noen gang hakket hull på et egg og det har vist seg at det ikke er egg inne i den? Ikke et ordentlig egg, men et Fabergé-egg. Var jo ikke en gang en leke inni der, bare noen figurer som stod fast. Lureri og bedrag alt sammen Har du noen gang tenkt "Hvordan i helvete klarte jeg å rote meg oppi dette da?!?" ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter #370 Del Skrevet 5. oktober 2014 Ja Ofte!!!! Hahahahaha Men klarer alltid komme meg ut igjen stort sett greit.. Har du noen gang kysset et annet kjønn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 5. oktober 2014 #371 Del Skrevet 5. oktober 2014 Kysset noen av det andre kjønn eller kysset noen andres kjønn? ...strengt tatt har jeg vel egentlig gjort begge deler. Har du noen gang skylt ned undertøy i do? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 5. oktober 2014 #372 Del Skrevet 5. oktober 2014 Kysset noen av det andre kjønn eller kysset noen andres kjønn? ...strengt tatt har jeg vel egentlig gjort begge deler. Har du noen gang skylt ned undertøy i do? Hæ, nei, gjør folk det? Det går jo ikke? Har du noen gang malt et rom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 5. oktober 2014 #373 Del Skrevet 5. oktober 2014 Har malt mange rom og hus... Har du noen gang byttet kledning på et hus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GørilB Skrevet 5. oktober 2014 #374 Del Skrevet 5. oktober 2014 Nei. Har du noen gang "røyket" strå på barneskolen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 5. oktober 2014 #375 Del Skrevet 5. oktober 2014 Ja. Har du noen gang lagt tegnestift på læreren sin stol? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 5. oktober 2014 #376 Del Skrevet 5. oktober 2014 Nope. Har du noen gang onanert i arbeidstiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter #377 Del Skrevet 5. oktober 2014 Det har jeg nok gjort Har du noen gang sagt til sjefen din at han/hun er en dritt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 5. oktober 2014 #378 Del Skrevet 5. oktober 2014 Bare bak ryggen på vedkommende. Har du noen gang spist deg styggmett på potetgull? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Upadiela Skrevet 5. oktober 2014 #379 Del Skrevet 5. oktober 2014 Nei, men jeg har vært skummelt nær! Har du noen gang sovnet et sted du ABSOULTT ikke burde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter #380 Del Skrevet 5. oktober 2014 (endret) Hahahaha ja... Det var så himla godt.. og så var det ikke det lenger Har du noen gang sovnet et sted du ABSOULTT ikke burde? Ja det har jeg, på T-banen Har du noen gang sagt noen skylder deg penger og det har vist seg å være feil? Endret 5. oktober 2014 av NonJuan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå