Gå til innhold

bugaboo buffalo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har denne å vil dele litt? Vi vurderer denne vogna sterkt, men det jeg lurer på er bagen i denne stor? Evt lengde og bredde? Den ser litt smal ut? Vi får vinterbarn så trenger en vogn som har grei bag til en tykk sovepose:)

Anonymous poster hash: 71d0e...a76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I bagdelen får du fint plass til en vanlig vognpose som f eks voksi, mens i sportsdelen har jeg hørt at vanlig vognpose er håpløst å få til å passe.. Har ikke byttet til sportsdelen selv enda så har ikke noe erfaring med det, men har hørt det fra flere kanter så regner med at det er sånn det er.. Men nå skal vel su bare bruke bagen i vinter, så da funker det jo... Vi må sannsynligvis over til sportsdelen en eller annen gang mellom jan-mars, og gidder ikke å bruke 2000 kr på vokaipose som vi ikke får brukt noe lengre enn et par mnd... Derfor kommer vi nok til å kjøpe vognposen fra bugaboo og heller bruke ekstra teppe/skinn/dyne da denne visstnok ikke er like varm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får fint plass til Voksi uten forlengerdel.

Jeg har Voksi City, og fikk fint plass til den, lammeskinn og god påkledning.

God plass i lengden, og vårt barn hadde vokst fort ut av bagdelen på endel andre vogner.

Bagdelen er vel en av de lengste slik jeg har forstått.

Det blir kokvarmt om man skal pakke enda mer rundt dunpose, så jeg ser ikke helt vits med veldig bred plass.

Dunposen til Bugaboo vil vel heller ikke passe når de er på siste sesong med vognbruk?

Ser ikke så veldig mange vogner som er tilpasset dunpose i annet merke for de eldste i lengden.

Anonymous poster hash: e6657...ac0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke denne vogna selv, men to venninner har hatt den, og begge måtte bytte til en annen vogn da de skulle over til spotsvognsdelen. I Bugaboo-vogna kan ikke ungen legges helt flatt i sportsvognsdelen, men blir på en måte liggende i en slags "dal" med rumpa ned og hodet og bena opp. Ikke alle barn liker å ligge sånn når de skal sove, og da funker Bugaboo'en dårlig..



Anonymous poster hash: ad807...da5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er kjempefornøyde med vår Bugaboo Buffalo. Den er utrolig god å trille, noe min søster kan bekrefte da hun har hatt 3 unger og sikker 10 forskjellige vogner. bagdelen er stor og lang så her får du ingen problemer med at ungen vokser seg ut av den før det blir nødvendig å bytte over til sittedel. Sittedelen er vi veldig fornøyd med, og ekstra praktisk at den kan brukes som stol når vi f.eks er på besøk og babyen trenger mat.

De fleste vogner har sine fordeler og ulemper, men jeg kan med hånden på hjertet si at det virkelig ikke er NOEN ulemper med bugabooen. Vi elsker den! Eller jo, den er jo litt dyr da.



Anonymous poster hash: 0e6c9...126
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut Emmaljunga Viking Double. Kommer nå med lufthjul og svinghjul slik som Buffalo! :)
Og den er rimligere!!!!



Anonymous poster hash: 29a84...897
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekk ut Emmaljunga Viking Double. Kommer nå med lufthjul og svinghjul slik som Buffalo! :)

Og den er rimligere!!!!

Anonymous poster hash: 29a84...897

har sett på denne men bagen er veldig liten ift mange andre vogner som er like gode. Men takk for tips uansett

Anonymous poster hash: 71d0e...a76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I bagdelen får du fint plass til en vanlig vognpose som f eks voksi, mens i sportsdelen har jeg hørt at vanlig vognpose er håpløst å få til å passe.. Har ikke byttet til sportsdelen selv enda så har ikke noe erfaring med det, men har hørt det fra flere kanter så regner med at det er sånn det er.. Men nå skal vel su bare bruke bagen i vinter, så da funker det jo... Vi må sannsynligvis over til sportsdelen en eller annen gang mellom jan-mars, og gidder ikke å bruke 2000 kr på vokaipose som vi ikke får brukt noe lengre enn et par mnd... Derfor kommer vi nok til å kjøpe vognposen fra bugaboo og heller bruke ekstra teppe/skinn/dyne da denne visstnok ikke er like varm...

Når vi bytter til sportsdelen er det nok ikke nødvendig med pose iom det er på våren/sommeren. Vi kommer uansett til å kjøre en til vogn mtp soving i barnehage.

Anonymous poster hash: 71d0e...a76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi bytter til sportsdelen er det nok ikke nødvendig med pose iom det er på våren/sommeren. Vi kommer uansett til å kjøre en til vogn mtp soving i barnehage.

Anonymous poster hash: 71d0e...a76

Men du trenger jo vogna mer enn ett år ;)

Jeg får fint plass i den altså, men ungen sover jo ikke i vogna kun i bhg- dere har jo helgene også.

Jeg har og hørt om enkelte som har hatt barn som kun sover totalt flatt og på siden etc i vogn, det går ikke i Buffalo.

Man ligger flatt i Bugaboo, men med en knekk i knærne og man kan ikke snu seg på siden. Har dog aldri sett større barn sove helt på siden(kun spedbarn), så hvor stort problem dette er for folk flest vet jeg ikke.

Anonymous poster hash: e6657...ac0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du trenger jo vogna mer enn ett år ;)

Jeg får fint plass i den altså, men ungen sover jo ikke i vogna kun i bhg- dere har jo helgene også.

Jeg har og hørt om enkelte som har hatt barn som kun sover totalt flatt og på siden etc i vogn, det går ikke i Buffalo.

Man ligger flatt i Bugaboo, men med en knekk i knærne og man kan ikke snu seg på siden. Har dog aldri sett større barn sove helt på siden(kun spedbarn), så hvor stort problem dette er for folk flest vet jeg ikke.

Anonymous poster hash: e6657...ac0

Ja det vet jeg. Blir det helt feil må vi bare finne en annen vogn. Men takker for tips :)

Anonymous poster hash: 71d0e...a76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...