Gå til innhold

Hvor gammel er hu her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I utg.pkt er hun jo en kjempesøt dame, hvis man ser videoene hennes (selv om videoene er helt j... dårlige). Men jeg synes hun ser ut som en typisk jålete Bærums/vestkantdame på ca 40 år. Hadde hun latt seg selv ha littegrann mer fett på kroppen og ikke så mye injesert i ansiktet hadde hun garantert sett både yngre og penere ut enn hun gjør nå. Skjønner ikke hvorfor de gjør dette med seg selv!

Anonymous poster hash: 1d2da...09e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes hun ser ut som hun er tidlig i 40-årene. Botox/injeksjoner i lepper og ellers i ansiktet gjør ofte at man ser eldre ut enn man faktisk er. Synd, for hun hadde vært veldig naturlig pen uten.



Anonymous poster hash: 4f357...cdd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan garantere dere en ting og det er det at spør man gutta hva de synes om henne så synes de garantert at hun er pen og deilig! Jeg har spurt et par av mine kompiser og de syntes alle at hun var veldig pen! Jeg fortalte hva som ble skrevet her inne om henne og de bare ristet på hodet og sa det var typisk kvinnfolk.... Kanskje noe å tenke over?

Anonymous poster hash: 4fa9e...9b5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de mannfolkene jeg har spurt har blitt kvalme, de har trodd det er en transe.

Anonymous poster hash: 05fe1...29b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de mannfolkene jeg har spurt har blitt kvalme, de har trodd det er en transe.

Anonymous poster hash: 05fe1...29b

Det har jeg vanskelig for å tro!

Anonymous poster hash: 4fa9e...9b5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er kvinner så opptatte av å rakke ned på andres utseende? Driver menn å gjør det samme? Denne tråden gir jo ingen mening. Hva slags hensikt hadde ts med denne tråden? Det er jo kun for å slenge dritt. Ja,ts du synes Christine så eldre ut enn sine 32 år. Hva så? Du trenger ikke starte en tråd om det. For du skjønte vel at denne tråden ikke kom til å bli særlig positiv? Bare en liten utblåsning fra meg. Jeg liker bloggen til Christine :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er så rart at denne tråden får stå, mens trådene om at FF poster reklame som er på kanten/over kanten av norsk lov, blir slettet...

Når det er sagt synes jeg hun ser ut som hun er i tredveåra og har faktisk vanskelig for å tro at enkelte her tipper i slutten av førtiåra? Skulle virkelig likt å se bilder av førtiåringer dere mener ser yngre ut enn henne.

Over til noe helt annet: hva jobber hun med? Får inntrykk gjennom bloggen hennes av at hun har ganske greit med penger mtp diverse ferieturer, shopping, behandlinger, etc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville også tippet rundt 40. Både botox og restylane får henne til å se eldre ut, men det er nok kanskje også at de jeg er vant til å se som har en sånn "look" er rundt 40+. At hun er så tynn tror jeg også får henne til å se litt eldre ut..

Minner meg litt om disse hollywoodfruene..

Endret av Britt Banditt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg vanskelig for å tro!

Anonymous poster hash: 4fa9e...9b5

Tro hva du vil.

Anonymous poster hash: 05fe1...29b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...