Gå til innhold

Hvor gammel er hu her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mellom 40 - 43 kanskje? Huden virker ødelagt av solen så det er litt vanskelig å se.



Anonymous poster hash: 8c20b...01e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser ut om en 38-åring som tror hun er 20. Men bevares, dama var jo flott.

Anonymous poster hash: 20971...f41

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dama er dritpen. Hun så bra ut i musikkvideoene sine ifra 2003 eller 2004 også. Og hun ser ikke ut som en 48 åring hvertfall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes hun er utrolig pen! Peneste bloggeren faktisk! Ta dere sammen, alle ser jo at hun er en pen dame.

Anonymous poster hash: 4fa9e...9b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun er utrolig pen! Peneste bloggeren faktisk! Ta dere sammen, alle ser jo at hun er en pen dame.

Anonymous poster hash: 4fa9e...9b5

Hun er for så vidt pen, men hun ser ut som en ganske voksen dame som forsøker å se yngre ut, og ender opp med å se ut som om hun er et par år eldre enn sin faktiske alder. Mye jobb og penger for ingenting, spør du meg.

Samtidig lurer jeg på hva hun skal si til datteren sin dersom hun får valpefett hun ikke liker, eller dersom hun synes nesen sin er for stor. "Du er vakker som du er" kommer i hvert fall ikke til å funke, når mor har lagt opp til, og så til de grader demonstrert at hun mener vakkert er å se ut som en barbiedukke.

Jeg driter i utgangspunktet i hva folk gjør, hvordan se ser ut og hva de bruker pengene sine på, men jeg kjenner at jeg i noen tilfeller blir ordentlig trist og provosert på vegne av barna til disse opererte dukkene. Som om det ikke er nok utseendepress fra venninner og samfunnet for øvrig.

Endret av kisskissbangbang
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, hun her var jo såå pen husker jeg! Da hun kom ut med "Vil ha deg" så var hun jo like gammel som det jeg er nå. Jeg synes også at hun ser eldre ut enn nødvendig pga injeksjoner og for mye soling, selvom jeg synes hun fortsatt er pen, men liker ikke sånne "forbilder" med det utseendet for yngre jenter; "det er dette som er pent, sånn må dere se ut når dere er 32, begynn å fiks litt på utseendet."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun er utrolig pen! Peneste bloggeren faktisk! Ta dere sammen, alle ser jo at hun er en pen dame.

Anonymous poster hash: 4fa9e...9b5

Jauda, smaken er som baken.

Anonymous poster hash: 56f1f...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lett å se alderen på folk om du ser på huden på halsen og hender. Uansett hvor glatte og stramme de er i ansiktet, får de ikke skjult løs og rynkete hud ellers på kroppen.

Hun her hadde ikke det.

Det er veldig individuelt. Moren min nærmer seg 60, men hun har ikke rynkete hud på kroppen, og hun har et ansikt som ser ungt ut. Har vel med gener å gjøre, og hun er slank og trener mye.

Anonymous poster hash: 8222d...8ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke sjans til å kjenne henne igjen på de gamle musikkvideoene :O



Anonymous poster hash: e4e8e...242
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som hun er 34-38 år, men tror hun er 20 som noen andre her nevnte (ut i fra klesstil, sminke, hår, samt hvordan hun fremstiller seg selv og livet sitt).. Hun ser jo pen ut, men hadde helt sikkert være penere uten all Botox, restylane, solarium etc.



Anonymous poster hash: 10689...ec0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Villd ha tippet type 45, med et høyt vedlikeholdsbudsjett :)

Anonymous poster hash: c1874...02f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig dårlig til å aldersbestemme folk, men jeg klarer vanligvis se om de er eldre eller yngre enn meg selv.

Jeg er midt i 40-åra, og selv om jeg er rynkefri, ser jeg ut som om jeg er midt i 40-åra.

På de fleste bidene ser hun ut som om hun er en god del yngre enn meg (ca 10 år), men så så jeg det bildet av ansiktsanalysen i innlegget "the winner", og der så hun ut som om hun var på min alder.

Hadde jeg ikke visst at hun var 32, ville jeg ut i fra disse bildene tippet at hun var rundt 40 +- .



Anonymous poster hash: e6fe7...043
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...