Gå til innhold

Hvor gammel er hu her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ok...så feil kan man ta. Hu har ødelagt seg helt med botox og restylane og gud vet hva ser det ut som, sikkert vært pen engang.



Anonymous poster hash: 56f1f...7f5
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, haha! De låtene hennes jeg hadde helt dilla på før i min fjortisperiode, haha! Minner.

Synes dama er søt, jeg!

Endret av Avokado
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48?? Vet ikke hvem hun er, men vil anslå mellom 30-35 år.

Jeg er 40 og ser 10 ganger bedre ut. Hun ser MYE eldre ut i ansiktet enn 35!

Anonymous poster hash: 56f1f...7f5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg ser det ut som hun er rundt 45 år. Jaja sånn går det når de fikser på seg, tror de skal se bedre ut, så ender det opp med at de ser eldre ut enn det de er. Skjønner ikke at folk vil :P

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok...så feil kan man ta. Hu har ødelagt seg helt med botox og restylane og gud vet hva ser det ut som, sikkert vært pen engang.

Anonymous poster hash: 56f1f...7f5

Det er lett å se alderen på folk om du ser på huden på halsen og hender. Uansett hvor glatte og stramme de er i ansiktet, får de ikke skjult løs og rynkete hud ellers på kroppen.

Hun her hadde ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lett å se alderen på folk om du ser på huden på halsen og hender. Uansett hvor glatte og stramme de er i ansiktet, får de ikke skjult løs og rynkete hud ellers på kroppen.

Hun her hadde ikke det.

Men nå er ikke halsen og hendene det første man legger merke til, det er faktisk ansiktet man ser først. Hun ser usunn og herja ut. Merkelig siden hun kaller seg make-up artist....

Anonymous poster hash: 56f1f...7f5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 ?? hun ser jo ca 30 år gammel ut. og jg syns jeg var pen håper jeg eldes sånn



Anonymous poster hash: 17137...20c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med blogg-dame fikseringa deres? Er det barer for å få et lett offer å trolle over?



Anonymous poster hash: 7549f...a70
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Dette her er helt latterlig. Skal liksom henge ut ei som ser mest sannsynlig ser 100 ganger bedre ut enn dem selv. Jantelov og missunelse er kun tegn på egen usikkerhet!

Post heller et bilde av deg selv, så kan folk bedømme hvor "lekker" du er! Get A Life!



Anonymous poster hash: 5701c...88c
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fatter ikke hvordan dere kan mene hun ser ut som hun er 48 år. Har dere gått ut på gatene, og sett hvordan gjennomsnittsdamen på 48 år ser ut? For jeg kan love dere at hun ikke ser så bra ut. Hvor er rynkene i ansiktet? Jeg er 36 år, og blir tatt for å være yngre enn jeg er. Tror det kommer av at jeg har ingen rynker i pannen, bare litt rundt øynene. Og ser man nøye på meg og rundt øynene, ser man jo alderen min.



Anonymous poster hash: eb463...323
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 ?? hun ser jo ca 30 år gammel ut. og jg syns jeg var pen håper jeg eldes sånn

Anonymous poster hash: 17137...20c

Eh nei. Kjenner flere 30 åringer jeg og de ser mye yngre ut enn henne. Så klart er hun ikke stygg, men ser eldre ut enn det hun er i mine øyner.

Helt enig! Dette her er helt latterlig. Skal liksom henge ut ei som ser mest sannsynlig ser 100 ganger bedre ut enn dem selv. Jantelov og missunelse er kun tegn på egen usikkerhet!

Post heller et bilde av deg selv, så kan folk bedømme hvor "lekker" du er! Get A Life!

Anonymous poster hash: 5701c...88c

Hva som er så lekkert med hun der? Finnes mange penere damer enn hun? Sikkert god i senga ja :D Det som er viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke hvordan dere kan mene hun ser ut som hun er 48 år. Har dere gått ut på gatene, og sett hvordan gjennomsnittsdamen på 48 år ser ut? For jeg kan love dere at hun ikke ser så bra ut. Hvor er rynkene i ansiktet? Jeg er 36 år, og blir tatt for å være yngre enn jeg er. Tror det kommer av at jeg har ingen rynker i pannen, bare litt rundt øynene. Og ser man nøye på meg og rundt øynene, ser man jo alderen min.

Anonymous poster hash: eb463...323

De ser ut som damer på 48 år vel! Noen ser eldre ut, andre ser yngre ut. Kommer an på hvor mye de har ødelagt seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vil si at "feilen" er solskader og injeksjoner, som gir et puffy uttrykk i ansiktet. Men hun var en pen dame etter min mening, fin kropp og ser ut til å ta vare på seg selv. Noen har også tynnere underhudsfett i ansiktet, spesielt om de er ganske slanke, og det kommer ikke like godt med etterhvert som man eldres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel da jeg var 32 ble jeg tatt for å være 22, nå tipper folk meg på rundt 32. Ikke bare noe menn sier, ingen tror jeg er 40. Har gode gener på begge sider av familien. Det er tragiskomisk at ei som fyller ansiktet sitt med drit for å se yngre ut altså ser minst 10 år eldre ut.

Sjalu....nei er nok ikke det :fnise:



Anonymous poster hash: 56f1f...7f5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk eldes forskjellig og jeg er enig i at kosmetiske prosedyrer kan få en til å se eldre ut.

Men disse aldersdebattene blir noe latterlige. For det første - ingen "gjetter" din virkelige alder, alle er "overrasket" når du sier hvor gammel du er og alle synes du ser ung ut for alderen. Og de må alltid be om leg på polet. Folks oppfatning av eget utseende er nesten alltid feil, og det er jo selvsagt ikke mulig at hele KG ser ut som de er 10 år yngre enn de er.

Hun ser ut som hun er i tredveårene, noe eldre enn hun er, og det har nok mest med overdreven solarium å gjøre.



Anonymous poster hash: 7bcbb...273
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...